Moi!
Olen 15-vuotias salilla käyntiä harrastava miehenalku. Olen tehnyt tätä hommaa noin 1,5 kuukautta tosissaan, ennen sitä salilla käynti oli lähinnä penkkiä ja habaa.. :jahas: No nyt on ravinto puolta alettu saamaan kuntoon ja homma lähtee liikkeelle. Olen pakkista lukenut jo aika kauan, mutta vasta nyt rekisteröidyin. Asun siis vielä Turengissa ja mitat on 184/78.
Olen 15-vuotias salilla käyntiä harrastava miehenalku. Olen tehnyt tätä hommaa noin 1,5 kuukautta tosissaan, ennen sitä salilla käynti oli lähinnä penkkiä ja habaa.. :jahas: No nyt on ravinto puolta alettu saamaan kuntoon ja homma lähtee liikkeelle. Olen pakkista lukenut jo aika kauan, mutta vasta nyt rekisteröidyin. Asun siis vielä Turengissa ja mitat on 184/78.
. viime vuosina keskityin voimanostoon ja erityisesti penkkiin jossa sain titanin paidalla parhaillaan 160kg ylös. huomasin kuitenkin ettei sellainen harjoittelu ole mua varten, niinpä olen nyt noin puoli vuotta keskittynyt hankkimaan massaa ja lihaksia. tässä on pakkislaisten kirjoitukset olleet korvaamaton apu!. pituutta on 180 ja paino huitelee tossa 82kg. ps: on toi hulkki vaan kova ukko