Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

terveppä terve

27v oululainen karjukin voitti nyt ujoutensa ja rekkasi itsensä tänne.
Reeniä on useampi vuosi takana, mitä nyt tuossa kestävyyslajeja harrastin kolme vuotta joten salireenistä on taukoa, mutta nyt se olisi tarkoitus aloittaa, jotta sais kaikki ne menetetyt lihasmassat takaisin..kyllä niitä melko paljon hupeni.
Toivotan itselleni onnea :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin. Lähes vuoden lueskelun jälkeen päätin vihdoin rekisteröityä kunnon käyttäjäks tänne. Heipä hei vaan kaikki paikkilaiset! Olen 18-vuotias ja lahdessa asustelen. Puntilla on tullu käytyä jo yli vuosi. Treenailu ollut välillä vähän hajanaista ja se on syönyt kehitystä, mutta eihän tässä ole kun 1 suunta eli ylöspäin. :D

Jep jep! Täällä yks 25-vuotias Turkulainen nuori mies uskaltautuu esittäytymään. Taustalla kamppailulajiharrastusta ja epäsäännöllistä punttien kolistelua. Reilu vuosi on tullut luettua pakkista ja saman verran on aktiivista treeniä takana. Tuloksia on tullut mukavasti, siitä ISO KIITOS tälle sivustolle.:worship:

Heissan , vuosia on tullut jo lueskeltua näitä sivuja... Pohjanmaalta 33v kaveri ollaan ja viimeiset 10vuotta voimannostossa "mukana" , toivottavasti jotain sen saralta on jäänyt päähänkin...

Ciao kaikille! AIka monta vuotta on tullut pakkista selailtua ja nyt tuli sitten rekattua. Ikää 24 joista salilla on viihtynyt viimeiset 8 aika tiivisti. Tästä se lähtee!

Tervehdys kaikille!:)

Täällä olisi uusi 23-vuotias Pakkislainen! Sivuja olen lukenut aika aktiivisesti vuosikaupalla, mutta nyt sain rekisteröidyttyäkin.
Päätin alkaaa panostamaan punttailuun nyt vähän enemmän, kuin aikaisemmin. Laitoin yhden (huonon) kuvan jo punttimimmien kuva -osioon. Postailen sinne lisää kuvia, kun kehitystä alkaa tapahtumaan.
Niin, ja ennen sitä laitan vielä vähän selkeämmät kuvat, että lähtötaso näkyy paremmin.

Tästä se lähtee!:whip:

New member introducing myself

Hi everyone - I hope you can all read English! I just wanted to introduce myself. My name is Hans and I'm a writer and photograher for Genex Magazine, a US website covering women's bodybuilding.

I'm here to find out more about the women's bodybuilding scene in Finland. I think Gene X Hwang (the photographer who our site is named after) was on here too and posted some pics from a shoot he did with Inkeri, who we were all really impressed with. My friend Eva (Iyari on here) has also told me about some of the other female bodybuilders in Finaland (Salla etc).

I'd love to come over some time and do an article about the women's bodybuilding scene in Finland. In fact, I was thinking about coming over for your Nationals in October.

Anyway I'm looking forward to meeting you all and getting to know more about women's bodybuilding in Finland.

Thanks!
Hans

Hi Hans and welcome! Nice to get some international blood on our board. ;)

You and GeneX do a great job on giving coverage to beautiful female bb'ers, fitness and figure athletes. Your contest reportages are fun to read!

Btw I think I bumped into you guys in Vegas in October, saw you shooting Kristi Hawkins (I think it was Kristi.. not 100% sure tho :D) outside the convention center... you probably don't remember me. I was there working with JC for Hard Fitness online magazine.

It would be great to get you guys shoot our Nationals later his year, awesome idea! :)

hey Faidra - thanks for the reply and the nice words about the site! Wow, what a small world! I'm afraid I don't remember you but that weekend is kinda a blur (Vegas!).

I'll keep you posted about my Finland trip.

Hans

Hey Hans,

Welcome to the board! Happy to have you here among all of us :)

And as Faidra already said, Gene's work of art is awesome, and really pleases the eye. And Hans, gotta say i luv ur articles, as u know ;-) You both do excellent job promoting fbb's and other fitness athletes.

It would be totally awesome to get you here in October. We'll be waiting for you.

-Eva

Moro!
Oon 23 vuotias mukalappilainen tollo, joka on teinivuosien jälkeen taas alkanu vääntään punttia. Nyt tuntuu virtaa olevan tohon hommaan, no tuski kuolemman asti kuitenkaan.
Että terve vaan kaikille

Terve, minäkin olen uusi täällä.

Pitkään aikaan jo vituttanut se että olen paskassa kunnossa mutta nyt viime maanantaina pakotin itseni menemään salille vaikka hirvittikin.

Eli toivottavasti opin tekemään liikkeet puhtaasti ja alkaa rauta nousemaan.

Terve

Nimi on Sanna ja tulin tänne siksi, että jospa innostuisin treenaamaan tätä kautta :) joskus yläasteella "treenailin" ja olin ihan hyvässä kunnossa..sitten tapahtui kaikkea traagista, että se jäi ja nyt yritän innostua uudelleen ;) Sama kun tolla edellisellä kirjoittajalla, että vituttaa olla paskassa kunnossa....kilojakin niistä "hyvistä ajoista" on tullut ja ne olis kiva saada pois ja parantaa elämänlaatua. Aloituksena nytten keskityn pelkkään peruskunnon nostamiseen eli lenkkeilen/yritän lenkkeillä...sitten kun se olis ihan hyvässä kondiksessa ja painoo olis tippunu niin olisi tarkoitus mennä salille...katotaan nyt mitä tästä tulee :)

Puff.

Kai sitä voisi oman ensimmäisen kivensä heittää ja naksuttaa jotain tervehdyksen tynkää.

Punttia olen veivannut nyt muutaman vuoden ja välilevyissäni on data error. Kauan sitten, kuninkaitten aikaan painoin > 90 kg ja fileen pinnassa oli rasvaa. Nyt paino ~74 kg ja prosentuaalinen rasvan osuus jo huomattavasti pienempi.

Rekisteröitynyt taidan olla jo hyvän aikaa sitten... eli eksistentiaalinen ongelmani lieneekin olenko uusi vaiko en?

Mä en ole uusi, mutta nimimerkki vaihtui just. entinen oli training_day, tämä nykyinen on mulla muuallakin käytössä, niin piti yhdenmukaistaa ;)

Reilu vuosi reeniä kymmenen "taukovuoden" jälkeen. Vuoden lukenut pakkista ja nyt päätin liittyä joukkoon. Terve kaikille!

Morjesta!

Punttia on tullut väännettyä kolmisen vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Pakkista tullut selailtua aktiivisesti jo parikin vuotta, mutta nyt vasta saan jotain omaakin tekstiä aikaiseksi. Siitä se lähtee.

Terve.
Kolmen vuoden treenin ja 2 vuoden ahkeran foorumin lukemisen jälkeen uskalsin rekisteröityä. Kaverit puhuttelee Mikkona.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom