Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Morons.

Vanhemmalla iällä lihasten kasvattelusta kiinnostunut SetäMies liittyi porukkaan sankkaan. Aikaisemmat lajit eivät oikein sallineet isoa lihasmassaa vaikka lihastyyppi siihen taipuvainen on, joten näin kohta 30 v. nuorimies aloittaa sitten sen puolen. Tie on pitkä mutta mielenkiintoinen..
Täältä tähän. :rock:

Tervetuloa Setis! Kuvastasi päätellen sinulla on paljon annettavaa tuonne laatu naisille -osioon:rock: No joo, reeni-intoa papalle:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro

Eli olen parin päivän päästä 17v. wnb bodari Lahdesta.
Tarkoitus olis aloittaa salilla käynti kesäloman alkaessa.
Tavoitteena lähinnä saada lisää massaa.
Muita harrastuksia minulla on kitaran soitto ja sillontällöin kalastus.
:zzzz:

Terve kaikille!

Liikuntaa olen harrastanut pennusta asti monessa muodossa. Suunnitelmallisempaa salitreeniä olen vetänyt nyt viime syksystä ja kyllä se vaan vie mukanaan! Pakkista on tullut lueskeltua silloin tällöin jo pitkään, nyt ajattelin myös osallistua keskusteluun!

Morjens kaikki.

Oon jo lukenut palstaa pitkään, nyt päätin rekata tänne. Oon tässä ruvennu treenailemaan kaikennäköistä kotona, salille en ole vielä itseäni kehdannut raahata. Olisi kyllä sinne tarkoitus joskus kömpiä.

-Precious- esittäytyy

Moikka kaikille! Asustan Kymenläänissä, omakotitalossa aviomieheni, pienen poikamme ja kissojen + koiran kanssa.

Käyn kuntosalilla kolmesti viikossa, en kuitenkaan peräkkäisinä päivinä koskaan. Joka kerta treenaan koko kropan läpi. Edistystä on tapahtunut jo jonkin verran. Tammikuussa, kun aloitin treenauksen, mulla oli esim. "hauislaitteessa" (nolona täytyy myöntää, etten tiedä laitteen virallista nimeä, mutta siinä siis istutaan "tuolissa" ja ylhäältä vedetään jonkinmoisia "kahvoja" sivuille suht alas) painona 10kg.:D No tällä hetkellä painona samassa laitteessa 42,5kg.;) Vatsalihaslaitteessa (istutaan, lasketaan "kahvat" hartioille ja rutistetaan alas) tammikuussa painona 15kg, tällä hetkellä 42,5kg.

Oon 170cm / 68kg, tarkotus olis laihtua (ja samalla tietysti kiinteytyä!!!) vähintään 5kg. Perse ja reidet onpi nuo ongelmakohdat mulla, niinkuin varmaan hyyyyvin monella muullakin naisella..:rolleyes:

Jopa tuli yksityiskohtainen selostus, hups. No mutta, tullaan tutuiksi.:thumbs:

-Precious-

Morjens!

18-vuotias innokas salillakävijä tässä esittäytyy!
Seinäjoella tulee asusteltua isäni kanssa (Ilkka Salovaara) (Kyllä, juuri se ainoa oikea ILKKA SALOVAARA), joten hyvät geenit ainakin löytyy.

Mitat tällä hetkellä 185/88, painoa pitäis noin 5kg saada pois....

Ainiin, ja Ilkalta terveisiä, satunnaisesti selailee palstaa, koitan senkin houkutella mukahan tänne keskustelemaan, saatais näitä OldSchool -äijiä vielä lisää boardille.

Moro kaikille! olen 24 vuotias miehenalku ja treenitaustaa: nyrkkeilyä harrastin nuorena n. 6 vuotta, lopetin 17-18 vuotiaana jonka jälkeen ei mitään pariin vuoteen, punttitreenistä innostuin hiukan armeijassa ja treenasin pari vuotta -> n.2 vuotta taukoa ja nyt olen viime syksystä asti treenannut..motivaatio ja tavoitteet kasvaa koko ajan:) ennen kun aloitin treenaamisen painoa oli 65 kiloa, nyt n.88kg (pituus 180) ja ylöspäin mennään. täältä foorumilta on saanut paljon tietoa:thumbs:

Huomasin alkaneeni tässä sairastellessa (tekemisen puutteessa tietty :D) kirjoittelemaan tänne pelkän lueskelun lisäksi. Punttia on tullut nosteltua nelisen vuotta, tosin penkkihabapelleilystä pääsin vasta reilu vuosi sitten... Minut voi bongata Tampereen yliopiston salilla aika usein, melkein joka päivä siellä tulee normaalisti käytyä. Pääaineena on historia ja opettajaksi olisi tarkoitus joku kaunis päivä ryhtyä. Irggigalleriasta minut löytää nimellä Joseph_Merrick, jos joku tunnistaa salilla niin saa tulla morjenstamaan!

Jatkakaa.

Morjens vaan kaikille! Tosiaan on jo jonkin aikaa tullut lueskeltua juttuja täällä ja myös aikaisemmin muutama viestikin kirjoiteltua. Tämän viikon ollut sairaslomalla ja melko suuri osa päivistä on tullut vietettyä selaillen täällä. Myös se varsinainen kirjoittelu tänne on tainnut myös alkaa tällä viikolla :D

17 kesää on tosiaan ikää kerennyt karttua ja niiden vuosien aikana myös jonkin verran tuota löysää vyötärölle. Punttailua on tullut harrastettua parin vuoden ajan, mutta melko epäsäännölliseksi se on jäänyt. Sellasia 2 kuukauden innostumisia puolen vuoden välein :(. Nyt kuitenkin on menestyksekkäästi otettu niskasta kiinni ja terveellisiä syömistapoja sekä treenausta(huom. myös aerobista) on tullut harrastettua vajaan 3 kuukauden ajan ja siinä sivussa on painoa pudonnut n. 5kg(josta suurin osa fläsää:hyper:) Nyt sopivasti alkamassa tuo Pakkis-Open 2007 ja siitä saadaankin sopivasti lisämotivaatiota tuonne joulukuulle asti. Kisan aikana (toivonmukaan) saatu tulos auttaa varmasti rutinoitumaan terveellisissä elämäntavoissa niin että tästäkin nörtistä joskus saadaan lihaskimppu! :)

Tervehdys!

Terveppä kaikki!

Olen 27-vuotias kahden lapsen isä ja yhden vaimon mies. Oma kuntosalitreenaamiseni on melko vaatimatonta: kotona on perusvälineistöä eli levytanko ja käsipainot ja painoja molempiin edellämainittuihin. Lisäksi penkki löytyy toki. Motivaatio treenaamiseen on kuitenkin kova, ja siksi olen tännekin kirjautunut. Lisää motivaatiota kummasti kun on samaa lajia paahtavia kanssaihmisiä.

Alotin treenaamisen jo vuonna 1993, mutta vuonna 1999 alkoi vuosien tauko, joka johtui erinäisistä syistä. Aloitin uudelleen jälleen tämän vuoden alusta. Painot eivät ole sattuneesta syystä samat kuin viimeksi treenatessani! :D Hyvin on treeni kuitenkin lähtenyt uudelleen käyntiin, ja edelleenkin tässä ruoskin itseäni kovempiin tuloksiin. :whip:

Olen myös tunnustava kristitty. Älkää suotta nousko varpaillenne, en aio paasata enkä "lyödä Raamatulla päähän"! :D Toki, jos joku keskustella aiheesta haluaa, niin mielelläni tietysti jutustelen.

Tämmöistä... :)

Moi! Täällä olisi 35 vuotta nuori ruumiillista työtä tekevä poikamies. Punttitreeniä olen harrastanut joskus vuosia sitten, mutta lopahti kun kehitystä ei tullutkaan. Pyöräilyä on tullut harrastettua melko paljon, enimmäkseen työmatka-ajoa mutta on tullut metsässäkin rymisteltyä. Pari vuotta sitten sekin loppui kun ostin auton. Kaikki liikunta jäi oikeastaan pois :(. Nyt on tullut otettua itseä niskasta kiinni ja olen aloittanut taas liikkumisen :whip:. Kyllästyin päivittäiseen väsymykseen, selkäkipuun ja muutenkin kroppa oli muutenkin kipeä liikkumattomuudesta. Alku on ollut ihan rauhallista paikkoja hajottamatta (vissiin iän tuomaa viisautta).Elikkä pitkiä kävelylenkkejä + hieman kevyttä hölkkää, kuntopaikoilla tukkien nostelua vatsavetoja ja tietenkin kunnon venyttelyä. Painoa on tällä hetkellä liikaa, 0,125 tn. Pituutta 1,88m . Salitreeni tulee kuvioihin joskus syksymmällä tai ensi keväänä. Innostuin palstasta mielettömästi heti ensi käynnillä :rock: Hyvää kesää kaikille!!!:hyper:

Hauska idea tämä ketju, se on eri asia kuka näitä esittelyjä jaksaa lukea :lol2:

Mutta menkööt... Kyseessä on nyt 21-vuotias jäppinen Tampereen metropolista. Urheilutaustaa löytyy harrastetasolla melkoisesti, kaikennäköistä urheilua/liikuntaa on tullu koitettua. Punttisali on astunut kuvioihin ihan hiljattain, n. 1.5 v. takaperin. Loukkasin jalkani tasavallan sotakoneiston palveluksessa (lue: Liukastuin sodessa munkkiin) :D ja koipea parannellessa aloin harjoitella punttia, jottei kunto aivan repsahtaisi. Puolisen vuotta meni ihan vaan ns. harjoitellessa ja tutustuessa uuteen ympäristöön. Sitten se iski...

En vieläkään osaa sanoa mikä muuttui. Yht'äkkiä palaset vain loksahtivat paikalleen ja "näin valon". Treenit ovat muuttuneet yleisestä deivid-räpellyksestä jo sellaiselle tasolle, että uskallan pienin varauksin väittää itseäni aloittelevaksi kuntosaliharrastajaksi :rolleyes: Ravintotietous ja ruokavalio ovat ottaneet aimo harppauksen etiäpäin ja intoa on kuin keskikokoisessa kylässä, nyt kun on jo jonkinnäköistä kehitystä ollut havaittavissa... :rock:

Tästä se toivottavasti meikäläiselläkin lähtee liikkeelle ja saadaan pikkasen lihaa tarttumaan tähän hyttysenpaskaan, jota joku viisas on ihmisruumiiksi nimittänyt :hyper:

Pakkista olen selaillut joitakin viikkoja ja messiin on tarttunut kullanarvoisia vinkkejä niin treenin kuin kaiken muunkin kehoilun suhteen. Pidetään hyvä saitti pyörimässä ja keskustelut kiivaina :kippis1:

termos kaikki!

oon tällänen 18 vuotias poju
ja taisin urheilun alottaa junnuna lätkällä mikä sitten jäi pois.
tässä on tullut lumilautailtua ja kaikkea mahollista mutta alotin salilla käymisen nyrkkeilyn ohessa, kun olin ylä-asteella.nyrkkeilystä pidän pientä paussia koska
alotin tuossa pari kk sitten bjj / ja lukkopainin ja kuntosalia ei raaski jättää pois :)ja ei tuo aika tahdo työssä käyvällä riittää.

nytten tässä yritetään kehittyä tuossa painissa ja saada muutama kilo lihasta luitten ympärille kesän aikana ja heinä /elo taas nyrkkeilemään entistä ehompana ja voimakkaampana

pakkista tässä oon selaillu muutaman kuukauden ja saannu hyviä vinkkejä, ohjeita ja muutamat hyvät naurut :D

kiitos ja jatkakaa:kippis1:

Minä itse

Tervehdys.

Omia puntteja en omista, mutta vuokraan ajoittain puntteja ja kuntoiluvermeitä kohtuulliseen yksittäis vuokra hintaan. No joo eli käyn salilla 4-5 krt vko. riippuen elämän tilanteesta tai laadusta. Yleensä treeni kulkee jos hammasta kiristää ja hyvä niin aina kun tulosta syntyy. Voi sitten hymyillä itselle kun on kiristelly hampaita ja turvottaa itseään. Mutta joskus taas se massa vähenee ja taas aloitetaan rakentamaan alusta. Mutta eihän se massa pääasia vaan se hampaiden kiristely ja itsensä rankaiseminen raudan kuritus se on se jokin mikä saa miehen itkemään onnesta.

Heip;

Olen 25-vuotias nuori nainen, jonka saliharrastus on tällä hetkellä vähän off-tilassa. Tarkoituksena on aloittaa salilla käyminen uudestaan nyt loppukesällä ja saada itseään parempaan kuntoon.

Sivusto vaikuttaa hauskalta ja ehkäpä täältä saa tsemppiä harrastuksen pariin!

Uusi olen minäkin tällä foorumilla. Pääkaupunkiseudulla asuva reilu 35v. naisihminen jonka harrastuksiin tällähetkellä kuuluu lenkkeily, salitreenaus, body pumppi,spinnaus + pitkät kävelylenkit. Olen enemmän viimekuukausina keskittynyt kiinteytykseen koska painoa pudotin vajaassa vuodessa reilut 20kg.:D
Harrastanut reilut 10v.puntin nostoa (voimannosto & fitness), treenannut vuosia kamppailulajia ym..
Juoksemassa käyn 2-3krt/vko; pumpissa & spinnaamassa 1krt/vko; punttitreeniä 2krt/vko (pumpin lisäksi). Olen kova liikkumaan ja kokeilemaan eri lajeja. Huomenna alkaa loma- kirjoittelen parin viikon päästä lisää.

Tjärve. 28 vuotias herra(s)mies Uuden-maan maakunnasta. Harrasteena kulkee pääasiallisena tuo kiipeily. Samaan syssyyn tuli aikanaan aloitettua puntilla käyntiä, mikä tarttui harrastusrepertuaariin lähes yhtä hanakasti. näiden seurassa on tullut otettua toistakymmentä kiloa pois lanteilta, mikä on ollut oma ruokkimaan harrastusintoa. Näitä siis tullut säädettyä sen pari vuotta. Lisäksi 3:isen vuotta on tuota juoksua tullut harrastettua, mikä vie tänä kesänä Hcm:iin tarpomaan ja kokeilemaan onnea.

Päiviä vaan:david:. Uusi täällä. 27- vuotias perheellinen mies täältä Oulun seudulta. Opiskelee, työskentelee, vaihtaa vaippoja, pitää parisuhdetta yllä miten parhaaksi taitaa, laulaa rockisti elämän päähän potkimista ja koittaa kovasti treenailla siinä kaiken ohessa.
Harhailin aikani (nyt puhutaan vuosista...ei päivistä...)täällä foorumissa kaivellen noita topiceja, kunnes rohkaisin mieleni ja liityin itsekin tänne pakkariin.

Harjoittelutaustoista voisi summata:
Kuntosaliharjoittelu olemattomien lihasten löytämiseksi alkoi v.95. Tuota kivistä polkua jaksoin aktiivisesti tallustaa (Joulupyhien pimeinäkin päivinä) aina vuoteen 2000, kunnes motivaationi romahti.
:wall::down::curs: Pienestä kun ei isoa saa jos ei geenit anna periksi. Aloitus lähtökohdista 171/47 (kukkis!) oli tultu 170/70, säikeet näkyi pakaroista(kin), (hyvässä kunnossahan sitä oli kun nyt miettii...:nolo:)mutta se ei riittänyt kun piti tulla isoksi (kun nuo muutkin ovat:curs:).
Tekemättömäksi ei kuitenkaan heittäydytty,
Taistelulajeja mm. kick-boxing, European Kyosho Jitsu Tuite, han moo do. jne) tuli sitten harjoiteltua kuutisen vuotta kunnes katse kääntyi takaisin sinne mistä oli liikkeelle lähdetty... minne muuallekkaan kuin salille.

Harjoittelu käynnistyi aktiivisesti uudelleen v.2005 (3- 4 krt/vk), juoksu n. 3krt/vk (pääsääntöisesti 12- 15 km matkoja), sekä pyöräilyä n.25 km 5 krt/vk, plus spinning.
Harjoittelun tarkoitus on muuttunut nuoruus vuosista "pään kypsyttyä":david: tuli :arvi:. Jos ei kasva isoksi niin ainakin pysyy urheilun ansiosta hyvässä kunnossa, sekä terveenä (mikä lienee sen perimmäinen tarkoitus:wanha:). Kaikki koko (ei rasvana) ja voima mikä saavutetaan harjoittelun tuloksena on tietenkin plussaa:kippis1:. Ehkä vielä vuosi (jos ei sairastele siinä välissä) ja mitat ja tulokset alkavat olla samat kuin ennen.

Näiden jorinoideni jälkeen (:zzzz:joita kukaan ei loppuun asti jaksa lukea), toivotan omasta puolestani hyviä hypertrofioita ja pena/ mave enkkareita kaikille pakkislaisille! Pysytään tutkalla!:rock:

Päiviä vaan:david:. Uusi täällä. 27- vuotias perheellinen mies täältä Oulun seudulta. Opiskelee, työskentelee, vaihtaa vaippoja, pitää parisuhdetta yllä miten parhaaksi taitaa, laulaa rockisti elämän päähän potkimista ja koittaa kovasti treenailla siinä kaiken ohessa.
Harhailin aikani (nyt puhutaan vuosista...ei päivistä...)täällä foorumissa kaivellen noita topiceja, kunnes rohkaisin mieleni ja liityin itsekin tänne pakkariin.

Harjoittelutaustoista voisi summata:
Kuntosaliharjoittelu olemattomien lihasten löytämiseksi alkoi v.95. Tuota kivistä polkua jaksoin aktiivisesti tallustaa (Joulupyhien pimeinäkin päivinä) aina vuoteen 2000, kunnes motivaationi romahti.
:wall::down::curs: Pienestä kun ei isoa saa jos ei geenit anna periksi. Aloitus lähtökohdista 171/47 (kukkis!) oli tultu 170/70, säikeet näkyi pakaroista(kin), (hyvässä kunnossahan sitä oli kun nyt miettii...:nolo:)mutta se ei riittänyt kun piti tulla isoksi (kun nuo muutkin ovat:curs:).
Tekemättömäksi ei kuitenkaan heittäydytty,
Taistelulajeja mm. kick-boxing, European Kyosho Jitsu Tuite, han moo do. jne) tuli sitten harjoiteltua kuutisen vuotta kunnes katse kääntyi takaisin sinne mistä oli liikkeelle lähdetty... minne muuallekkaan kuin salille.

Harjoittelu käynnistyi aktiivisesti uudelleen v.2005 (3- 4 krt/vk), juoksu n. 3krt/vk (pääsääntöisesti 12- 15 km matkoja), sekä pyöräilyä n.25 km 5 krt/vk, plus spinning.
Harjoittelun tarkoitus on muuttunut nuoruus vuosista "pään kypsyttyä":david: tuli :arvi:. Jos ei kasva isoksi niin ainakin pysyy urheilun ansiosta hyvässä kunnossa, sekä terveenä (mikä lienee sen perimmäinen tarkoitus:wanha:). Kaikki koko (ei rasvana) ja voima mikä saavutetaan harjoittelun tuloksena on tietenkin plussaa:kippis1:. Ehkä vielä vuosi (jos ei sairastele siinä välissä) ja mitat ja tulokset alkavat olla samat kuin ennen.

Näiden jorinoideni jälkeen (:zzzz:joita kukaan ei loppuun asti jaksa lukea), toivotan omasta puolestani hyviä hypertrofioita ja pena/ mave enkkareita kaikille pakkislaisille! Pysytään tutkalla!:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom