Iltaa toverit!
Olen seuraillut pakkotoisto.com:n antia jo parisen vuotta, mutta vasta nyt uskaltaudun ihan täysillä mukaan.
Olen 23-vuotias urheilullinen ja reipas nainen täältä Varsinais-Suomen perukoilta. Kuntosaliharrastuksen olen aloittanut noin kuusi vuotta sitten ja nyt noin puolentoista vuoden ajan keskittynyt treenaamaan säännöllisesti ja tavoitteellisemmin. Yhteen viikkoon kuuluu mulla 3 salitreeniä (joiden ohessa 30 min aerobinen harjoitus), 3-4 aerobista harjoitusta (40-60 min) ja bodypump-tunti joka toisella viikolla. Salitreeniohjelmani on jaettu kolmeen, koska koen sen 3-vuorotyön kannalta itselleni sopivaksi; jää sitten aikaa myös muuhun, mikäli tarvetta on.
Toivoisin saavani täältä Forumin parista itselleni ideoita, ajateltavaa, kommentoitavaa, kannustusta, kritiikkiä, opastusta, juttuseuraa ja mikä ettei jonain päivänä treeniseuraakin. Olen viimekuukausina pohtinut mahdollista osanottoa bodyfitness-kilpailuun, mutta ajallista tavoitetta en ole vielä itselleni asettanut. Joku sanoisi tähän, että kannattaa heti alkaa tehdä unelmastaan totta ja asettaa tavoite 2-3 vuoden päähän. Näin olen sanonut itsekin itselleni, mutta ajatus tuntuu vielä jokseenkin kaukaiselta ja toisaalta, ei riitä vielä rohkeuskaan
Ajattelin, että tämä forumointi varmasti auttaa myös rohkeuden keräämisessä, siinä
www.fitnessflow.org -vierailujen ohessa...