Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terves. Olen 16-vuotias sälli Turun läheltä. 180/81.
Salilla on tullu nyt käytyä 2 vuotta, josta vähän päälle puoli vuotta on säännöllisesti ja ohjelman kanssa. Salin tarjoaa Liedon Luja.
Muut harrastukset ovat pyöräily ja talvella hiihtäminen, tosin niillä ei ole säännöllisiä harjoittelupäiviä. Kiitos.

Jeah.. Eli 24vuotias neitonen Etelä-Suomesta. Salilla olen käynyt puolisen vuotta, ja aijon kyllä sitä jatkaa niin pitkään, kuin mahdollista. Muuten käyn säännöllisen epäsäänöllisesti jumpissa, lenkillä yms, miten aikataulut vaan periksi antaa.

Nuorempana harrastin urheilua, lähinnä hiihtoa, ihan tosissani. Kun tuon kilpahiihdon lopetin, niin loppui kaikki hetkeksi. Nyt taas olen pikkuhiljaa pääsemässä urheilun makuun. Hyvällä siis.

Iltaa toverit!

Olen seuraillut pakkotoisto.com:n antia jo parisen vuotta, mutta vasta nyt uskaltaudun ihan täysillä mukaan.

Olen 23-vuotias urheilullinen ja reipas nainen täältä Varsinais-Suomen perukoilta. Kuntosaliharrastuksen olen aloittanut noin kuusi vuotta sitten ja nyt noin puolentoista vuoden ajan keskittynyt treenaamaan säännöllisesti ja tavoitteellisemmin. Yhteen viikkoon kuuluu mulla 3 salitreeniä (joiden ohessa 30 min aerobinen harjoitus), 3-4 aerobista harjoitusta (40-60 min) ja bodypump-tunti joka toisella viikolla. Salitreeniohjelmani on jaettu kolmeen, koska koen sen 3-vuorotyön kannalta itselleni sopivaksi; jää sitten aikaa myös muuhun, mikäli tarvetta on.

Toivoisin saavani täältä Forumin parista itselleni ideoita, ajateltavaa, kommentoitavaa, kannustusta, kritiikkiä, opastusta, juttuseuraa ja mikä ettei jonain päivänä treeniseuraakin. Olen viimekuukausina pohtinut mahdollista osanottoa bodyfitness-kilpailuun, mutta ajallista tavoitetta en ole vielä itselleni asettanut. Joku sanoisi tähän, että kannattaa heti alkaa tehdä unelmastaan totta ja asettaa tavoite 2-3 vuoden päähän. Näin olen sanonut itsekin itselleni, mutta ajatus tuntuu vielä jokseenkin kaukaiselta ja toisaalta, ei riitä vielä rohkeuskaan :nolo: Ajattelin, että tämä forumointi varmasti auttaa myös rohkeuden keräämisessä, siinä www.fitnessflow.org -vierailujen ohessa...

No päivää!!

Nyt löyty niin hyvä foorumi että pakko oli rekisteröityä!

Eli ikää 21v, asuinpaikka Imatra, Opiskelee pääsääntöisesti. Himasta löytyy emäntä ja muksu.

Saliharrastus ollu pari vuotta on/off-tilassa, kunnes alkukesästä löysin työpaikalta punttiksen ja siellä on tullut rehkittyä aktiivisesti 3 kuukautta. Tarkoitus on nyt syksyllä viedä punttaus uudelle asteelle suunnittelemalla treeniohjelma ja katsoa jo vähän syömisen perään. Harrastuksiin kuuluu myös musiikki. Basson varressa on tullut notkuttua 8 vuotta ja kitaran varressa 5 vuotta. Kysy mitä vaan musiikista, mie vastaan kaikkeen(vaikka en tietäiskään:thumbs:).

Aika siis esittäytyä. MMA-karju, satunnainen salilla vilahtelija. Outo mies, jolla elopainoa 88-100kg. Ei paljoa puutu niin täyttää jo 30v.

Tervehdys vain kaikille. Tuli nyt sitten rekisteröidyttyä tänne pakkikselle ja postausneitsyys on kait vähiten kivuliasta menettää tässä triidissä. Olen muistaakseni ollut rekisteröityneenä joskus muutamia vuosia sitten, mutta olen jo silloisen nimimerkkini unohtanut, salasanoista puhumattakaan. Palstaa on tullut seurailtua jo roinaforum-nimisenä.
Saliharrastusta on takana kymmenisen vuotta, hc:eimmat ajat ajoittuvat tuon taipaleen alkuvuosille. Nykyään lihasmassan ja penkkimaksimin nostattaminen ei ole enää kaikki kaikessa, vaan hakusessa on ns. toimiva keho. Eli voimaa, estetiikkaa ja kestävyyttä sopivassa suhteessa.

Morjens kaikille!

Foorumia on tullut seurattua jo pidempään ja nyt päätin rekisteröityä.
Olen siis 28-vuotias mies Helsingistä ja treenitaustaa tästä lajista on noin 5.vuotta. Sitä ennen on tullut harrastettua enemmän pyöräilyä, joka nyt sali harrastuksen myötä on jäännyt vähemmälle.

Terve,
Olen 20v. terkkariopiskelijatyttö ja salilla kulkenut vuosia.
Sivusta palstaa olen seurannut jo pitkään vinkkejä etsien ja löytäen. :worship:

Moi kaikille, täällä parikymppinen miehenalku. Saleilla notkuttu kolmisen vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti ja samalla seurannu tätä foorumia. Kotosin Joensuun lähimaastoista.

Morjens, tässä on true aloittelija. Takana vasta vajaa puoli vuotta säännöllistä salilla käyntiä, sitä ennen elämä on ollut pelkkää rasvassa rypemistä. Keväällä tuli siihen täyskäännös ja nyt on vaikea ajatellakaan elämää ilman liikuntaa ja salilla käyntiä.
Kotoisin olen naantalista, ikää parikymmentä vuotta.

Morjens kaikille!
Vanha voimailun harrastaja sai uuden kipinän treeneihin monen sapattivuoden jälkeen.
Olen kotoisin Joensuun kupeesta,terveisiä BB-gymin ja jo edes menneen hard bodyn entisille veivareille jos teitä täällä käy.

Morjensta vaan kaikille.

Foorumia 3 vuotta seuranneena päätin rekisteröityä. Treeniä takana 4 vuotta ja edelleen kipinä samanlainen kuin alussa. :rock:

:evil:

Tervetuloa. Kuten nimikin kertoo, olen melkoinen aloittelija, ja 22 vuotta ilman säännöllistä liikuntaa näkyy aika hyvin. Jumppaillut olen nyt vasta kuukauden verran Pakkikselta revityllä ohjelmalla. Muutenkin olen lueskellut näitä horinoita jo muutaman vuoden ajan. Tässähän tämä.

Tervehdys salilla on käyty jo useita vuosia(oikeastaan on niinkuin elämän tapa)pakkista lueskellut muutaman kuukauden ja eilen repäisin ja tulin mukaan.

Terve vaan. Löysinpäs tänne joku päivä sitten kun aloin netistä katsella treenaukseen liittyviä juttuja, vaikuttaa kattavalta ja asiantuntevalta foorumilta. Taustoja sen verran että nuorempana (12-16v) tuli punttia nostettua melko aktiivisestikin, mutta sen jälkeen tuli muut kiinnostukset kehiin ja harjoittelu jäi. Nyt olen 25 ja mielessä on alkanut poltella salille paluu, että sais vähän ryhtiä tähän velttoon olemukseen. Joensuussa asustelen ja nyt vielä pitäisi hyvä punttisali löytää ja alkaa paiskimaan hommia :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom