Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moi!

Olen 15-vuotias salilla käyntiä harrastava miehenalku. Olen tehnyt tätä hommaa noin 1,5 kuukautta tosissaan, ennen sitä salilla käynti oli lähinnä penkkiä ja habaa.. :jahas: No nyt on ravinto puolta alettu saamaan kuntoon ja homma lähtee liikkeelle. Olen pakkista lukenut jo aika kauan, mutta vasta nyt rekisteröidyin. Asun siis vielä Turengissa ja mitat on 184/78.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Punttireenit alko aikanaan kilpauinnin yhteydessä. Sittemmin uinti jäi pois. Ensimmäisen vuoden saldo oli mahtava: Oma paino nousi 15 kg, penkkitulos 45kg ja muutkin samalla vauhdilla. Ja sitten tökkäsi.

Nyt on takana punttia harrastus mielessä jo 6 vuotta. Välillä menee tosi hyvin, välillä tulee tosi pitkä tauko. Toki armeijan takia tuli vuoden tauko joten puntteja nosteltu vain 5 vuotta...

Aloittaessa 168cm / 60kg
Parhaimmillaan 2 vuoden nostelun jälkeen 85kg!
Nyt noin 72 kg 4kk harjoituskauden jälkeen.
Tavoitteena nyt ensin saada 4kk:ssa lähteneet 8kg takaisin...

Puntin aloittaessa olin siis niinkutsuttu "kuivan kesän orava", voimat ja massa lähti mahtavaan nousuun, mutta rajat tuli äkkiä vastaan ja sitten on nilkutettu eteenpäin hyvin hitaasti. Koskaan en käyttänyt mitään proteiinia ja kreatiinia kovempia aineita. Jos olisin niin tuskin tuollaista 4 vuoden tuloksetonta kautta olisi ollut...

Oon satunnaisesti salitellut vuosien aikana useampaan kertaan, yleensä liittyen vuoden vaihtumiseen. Ylläriylläri homma unohtunut yleensä muutama kuukausi tämän jälkeen.

Ruokavalio ja liikunta oli päin helvettiä koulussa(pahimmillaan 145kg pituuden jäädessä ~175cm), liikuntaa ei käytännössä 500m koulumatkaa enempää. Ennen inttiä päätin vähän parantaa tapoja ja sain oikeastaan sokereita reilusti vähentämällä ja liikuntaa(pääasiassa aerobinen) lisäämällä painon putoamaan 145->110, valitettavasti pituus on edelleen sama:/.

Nyt muuton yhteydessä käyttöön tuli talon ilmainen sali, jossa on tullut käytyä taas vuodenvaihteesta lähtien, tällä kertaa tosin säännöllisesti(säkki on paras). Tavoitteena lähinnä hakea tukea kamppailulajiharrastuksille(jujutsu ja ehkä joskus hamaassa tulevaisuudessa bjj), ja saada se vaaka alle kolmen numeron.

Pakkotoiston löysin joskus menneisyydessä muropaketin kautta, ja juttuja on tullut seurattua satunnaisesti. Penkkitulosta ei vielä kehtaa kertoa, mutta sen nouseminen on aina hieman motivaatiota antava tekijä.

Oikea polvi on rikki(kiitos jujutsu), joten se rajoittaa hieman sekä salitreeniä että harrastuksia. Ehrmann maistuu paskalta ja ainoa oikea salimusiikki on Turmion Kätilöiden hengentuotteet. Eipä tämän enempää..

Moi kaikille!

Elikkäs tullut salihommia harrasteltua paremmalla ja heikommalla menestyksellä muutaman vuoden ajan(sairastelua ja vammoja milloin mistäkin). Kuitenkin nyt lähiaikoina taas kunnolla ohjelman kera ja nyt myös kaveri mukana.

Runsaan aerobisen liikunnan jäätyä takavuosina vähemmälle nyt aloitettu kuitenkin taas uusiksi, huomatessaan muuten "vanhuuden" tulevan turhan nopeasti vastaan. Lisäksi liikunta on erittäin rentouttavaa ja mukavaa kunhan vauhtiin pääsee.

Eli pyöräilyä, juoksua/hölkkää, mahdollisesti myös kuntonyrkkeily. Vaeltelua eli metsäpolkuja pitkin huuhaamista. Ja heikompaakin metsikköä luvassa. Omatoimisesti ja asepalveluksen muodossa :thumbs:

175/74 ja oikeaa salimusiikkia vaikea määritellä.

Moi!

Aloitin säännöllisen kuntosalilla käymisen viime syksynä ja nyt sitä on tullut harrastettua se puolisen vuotta. Alussa käyttelin vain pelkkiä hilavitkuttimia enkä oikein tiennyt, mitä tehdä. Sitten aloin siirtyä vapaisiin painoihin ja ns. perusliikkeisiin. Ja täytyy sanoa, että ehdoton kuningasliike salilla on kyykky!

Aloin muutama kuukausi sitten panostaa myös ruokapuoleen. Ennen söin vähän mitä sattuu enkä edes kovin paljoa. Otin sitten ruokailuuni mukaan proteiinipitoista ruokaa, kuten maitorahkaa, raejuustoa, tonnikalaa ja kananmunaa.

Kehitystä nyt on jonkin verran tullut.
Pituus pysynyt samana eli 179cm
paino 65kg -> 70kg
kyykky 8 x 60kg -> 8 x 85kg (en ole ykkösiä kokeillut)
mave 60kg (otin juuri ohjelmaan ja vasta pari kertaa testattu, tekniikan hiontaa vielä)
penkissä joku 70kg
Kaikissa liikkeissä suunta kuitenkin koko ajan ylöspäin.

Että tämmöstä. Huomenna taas klo 8 puntteja nostelemaan:whip:

moro kaikille pakkislaisille! oon ite yläasteelta lähtien käynyt salilla kolistelemassa painoja enemmän tai vähemmän hyvällä menestyksellä. ikää tällä hetkellä 28vee, joten jokunen vuosi on tullut tätäkin tehtyä. pakkista oon lukenu noin pari vuotta ja nyt hiljattain aloitin myös kirjoittelun tänne. "kehoilun" lisäksi nuorena harrastin taekwondoa noin 7 vuotta, sen ja intin jälkeen sali vei voiton ja sillä tiellä ollaan vieläkin. aluksi tein treenit miten sattuu niinkuin moni muukin varmasti:). viime vuosina keskityin voimanostoon ja erityisesti penkkiin jossa sain titanin paidalla parhaillaan 160kg ylös. huomasin kuitenkin ettei sellainen harjoittelu ole mua varten, niinpä olen nyt noin puoli vuotta keskittynyt hankkimaan massaa ja lihaksia. tässä on pakkislaisten kirjoitukset olleet korvaamaton apu!. pituutta on 180 ja paino huitelee tossa 82kg. ps: on toi hulkki vaan kova ukko:rock:

88 vuosimallia pelle tampereen lähistöltä. Itse huomasin etä 1,5v inttiin ja on pakko tulla hyvillä papereilla pihalle ku koulukkin jäi kesken. Sitten jostain tuli vaan mieleen jonkun mainitsema pakkotoisto.com Todella hyvä paikka aloittelialle lueskella.

Ei sitten muuta moro vaan. Nii juu oon aina ollu huono äidinkielessä, eli tuhra sanoo mitään yhdyssana virheistä tai muutenkin kirjotusvirheistä. En opi mitään kumminkaan :D

Hejsan, tässä 21-vuotias humanistinretku, joka on pari kertaa jo meinannut käydä salilla. Koskaan en ole mitään seuratason urheilua harrastanut, minkä vuoksi tietysti olin aina se luokan naurettava läskiperse. Lukiossa sitten vittuunnuin tilanteeseen lopullisesti ja laihdutin itseni puolessa vuodessa Auschwitz-dieetillä sairaaseen kuntoon. Nyttemmin on painoa tullut (yllättäen), ja minäs muuna kuin puhtaana läskinä (ja tuo hullu dieettihän sulatti kaiken "fat guy musclen" aika tarkkaan). Eli nyt toukokuussa olisi tarkoitus varovaisesti aloitella säännöllistä saliharjoittelua, koska ei tuo maha mitenkään hyvältä näytä. Pakkiksesta olen ollut tietoinen jo vuosia ja lueskellut näitä juttuja jo jonkin aikaa ihan ajatuksella. Ajattelinpa siis luoda tunnukset, jos vaikka tulisi jotain asiaa.

MIESTÄ OVELLE!

"Salikomediaa"-tredin suurkuluttaja. Ikuinen opiskelija ja rimppakinttu.
Tällä hetkellä HST-koukussa, eikä loppua näy.

Kiitokset Mikelle ja muille vaikuttajille vitun kovasta foorumista.
:5:

"LEVITÄ SE JOULUKUUSI!"

Morjens! Täs on 14,7 vuotias tunari. Kiinnostusta lihaksiin on ollut 2 vuotta, laiska kun olen, olen vasta nyt aloittanut "bodaamisen". Tosin nyt vasta nostelen omia 8kg puntteja, aijon laittaa tämä vielä salillakäymiseksi.

Siinäpä varmasti kaikki. Tylsää luettavaa? Kyllä :)

Moroo,

Pakkotoiston sivustoa silmäilen ainakin kerran viikossa *;)

Ikää 26v ja sijainti Lahti/Vierumäki. Urheiluopiston salilla tulee treenailtua useaan otteeseen viikossa. Harrastustaustana lätkä, taekwondo, juoksu.

Nykyään pääpaino treenauksessa on lihasten yleiskunnon parantaminen ja aerobisen liikunnan lisääminen. Tällä mantralla on tullu hikoiltua jo n. 10 kk ja tuloksia alkaa pikku hiljaa näkyä. Yleiskunto on parantunut huomattavasti ja paino alkaa olla n. 83 kilon tietämissä kun pituutta 180cm.

Treenausta en ota liian vakavasti, vaikka joskus painan metsässä eläimen raivolla.

That's all folks!

Narukeppi esittäytyy!

Tervehdys!

Joo 5.v tauon jälkee aloitin treenaamisen jälleen. Nuoruudessani kilpailin painonnostossa SM- tasolla. Se sitte loppui polven- ja selän ja olkapään rikkoutumisen takia. Polvi murtui ja tähystettiin 4 kertaa, alaselässä alkavaa kulumaa ja olkapää leikattu kerran ja tällähetkellä etukapseli on sen verran löysä että ilman rotator cuff lihasten kuntoutusta joutuisin uudestaan leikkaus pedille.

Olymppianosto on siis enää muisto mutta jotain pitää tehdä. Koko talven harrastin sauvakävelyä ja nyt se jatkuu juoksun muodossa. Eilen ostin uuden Nike air lenkkarit ja testasin niitä jo tänää. Tarkoitus on saada paino nousemaan 75kg elokuun 18. mennessä (sillo täytän 23) nyt sitä on kertynyt 68kg. suht hyvä kroppanen käsistä mutta maha on kuin pallo jännittämällä näkyy vaa lihakset. Tarkoitus on treenata koti oloissa painoilla ja omalla vartalolla ja sitte lenkit ja uinti. Eilen kävin ostamassa Fastin MASS2 jolla aijon saada parempia tuloksia painon nousuun. Vinkkejä otetaan vastaan ilolla, sillä
penkkiä, taljoja, beck deckiä ja vipareita en pysty olkapään takia ottamaan.
Tällä hetkellä kohdist. haukkarit, vuorotahti seisten, ranskis seisten ja makuulta, bullower, kohautukset ja thermaband kuminauha(olkapäätä varten) kuuluu ohjelmistoon.
tässä minä :D

En uusi, mutta reenit aloittanu 9kk tauon jälkeen. Inttiin menin heinäkuussa 2/06.Heti tammikuussa kun päästiin pois ei reenailu kiinnostanu, mutta tänään aloteltiin rauhallisesti taloyhtiön salilla :D

33 v. pk-seudulta. Aloitin säännöllisemmän salitreenin viiden vuoden tauon jälkeen helmikuussa. Aiempaa punttisalikokemusta "muutaman vuoden" verran futaamisen lisänä.

17-vuotias nuorimies lahden lähistöltä. Salilla kävin viime vuonna rhp-pellenä noin puoli vuotta. Aloitin tämän vuoden alusta käymään laiskasti salilla, kunhan sain selän kuntoon. Nyt pari viikkoa sitten aloitin käymään kaksi kertaa viikossa. Nimim. tuloksia odotellessa. Harrastuslajina ykkösenä on salibandy. Salista haen itselleni "lihaksia", mutta myös apua salibandyyn, ja yritän pysyä ja parantaa ketteryyttä ja räjähtävyyttä. Kovasti myös kaikenlainen musiikki kiinnostaa, eniten raskaampi musiikki. Soitan kitaraakin bändissä.

Ei mul muuta ^^

Moro

Olen suurinpiirtein nelisen vuotta seurannut tätä foorumia aika aktiivisesti ja päätin nyt vihdoin ja viimein rekisteröityä. Kuntosaliharjoittelu on ollut harrastuksena lukioajoista lähtien ja toivottavasti mielenkiinto säilyy yllä vielä pitkään. Ikää on 27, asuinpaikkana Oulu ja reenipaikkana PT-gym.

Morjes

Täältä löytyy ikää 17,5v ,sijainti paikka lempäälä ja automaatio opiskelija(sairaslomal)
Pienenä tullu urheiltua vaikka mitä eri lajeja.Mutta kauniina syysiltana (16.9.06) homma muuttui täysin.Ajoin 2 pyöräsellä kolarin ambulanssin kanssa ja siinä si vajaa 2 viikkoo koneissa tajuttomana(epäiltynä halvaus), no sen jälkeen vajaa viikko normaali osastolla mistä matka jatkui pikonlinnan sairaalaan kuntoutumaan(8viikkoo).Onneksi en sitten ollu halvaantunu ja pikonlinnassa opettelin kaikki asiat alusta,alussa en pystynyt edes istumaan.
Mutta nyt kolarista reilu 8kuukautta ja elämä toimii.Vuoden alusta aloin käymään suunnilleen 3kertaa viikossa salilla ja lenkillä pari kertaa viikos,päämääränä on kunnon kohennus.
ja kyllähän tulosta on tapahtunutkin..:rock:
talven kävin wolfis ja himasta löytyy pieni sali..
todennäkösesti ens vuosi ideaparkin salilla nimeltä: wellness?

Morons.

Vanhemmalla iällä lihasten kasvattelusta kiinnostunut SetäMies liittyi porukkaan sankkaan. Aikaisemmat lajit eivät oikein sallineet isoa lihasmassaa vaikka lihastyyppi siihen taipuvainen on, joten näin kohta 30 v. nuorimies aloittaa sitten sen puolen. Tie on pitkä mutta mielenkiintoinen..
Täältä tähän. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom