Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Ja taas yksi uusi

Terve kaikille!

Salilla on käyty reilu puoli vuotta, kehitystä tullut odotetusti.

Pakkista on tullut lueskeltua satunnaisesti aikaisemmin, tämän vuoden puolella jo säännöllisesti. Pakkohan hyviä vinkkejä ja jengin läppää on täällä käydä lukemassa... :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei vaan.

Ulkosuomalaisena tulee puntattua muutaman kerran viikossa pitkalti kaksijakoisella ohjelmalla. Pituutta on vajaa 2m ja viime kesana kaytiin jo sadassa, sitten paatettiin juosta maraton. Sen rypemisen jaljilta tuli kestavyytta ja paino heilahti takasin reiluun ysikymppiin. Sita sitten kasvatellessa...

tere. mää en oo ihan uusi täällä mut voihan sitä ittes esitellä vielä vaikka jo muutamaan otteeseen kirjotellu tääl.

eli -88syntynyt , pituutta 177, painoa vasta n.67, ja salia aktiivisesti vasta noin 8kk. Pakkiksesta oon oppinut kaikki punttaamisesta lyhyessä ajassa ja nopeaan tahtiin on lihaksiakin tullut :rock:. Ja nimi on Janne.

Moro vaan kaikille... (eka postaus)

Meikäläisellä treenitaustaa vähän reilut 5 vuotta (ikää 23v.), massat nyt näin massakaudella 104kg (aamupaino) rasvat n. 16%, mittaa mulla siis 183cm.

Ennen kesäkuun alkuu paino 110kg ja sit alkaa dietti.

Hauberi kylmiltään mitattuna 45cm ja iso nostot k-240kg, p-160kg, m-270kg.

Ei kait täs muuta...

Moikka! Ajattelin minäkin kertoilla vähän itsestäni, jos sitten uskaltautuis osallistumaan keskusteluihin jatkossa :) Eli oon 21-vuotias neiti Espoosta, ja salilla käyny nyt säännöllisesti vuoden ajan. Sitä ennen rakkaimpiin harrastuksiin kuului kamppailulajit, joita en polvivamman vuoksi enää voi harrastaa.. Mut pakkista lukemalla oon löytäny motivaatiota salitreeniin ja into kehittyä kasvaa koko ajan :D

Moi!
Olen myös suht uusi täällä, jonkin aikaa olen jo Pakkotoistoa lueskellu lähinnä hyvien vinkkien ja lisämotivaation toivossa.
Tänään päätin sit rohkaistua ja esitellä itseni, elikkä olen 21-vuotias nainen Tampereen suunnalta. Liikuntaa ja saliharjoittelua on tullut harrastettua enemmän tai vähemmän aina, nyt tarkoitus olis saada myös jotain järkeä tähän touhuun=)

Morjensta pöytään!

Pitäähän sitä esittäytyä kun kerran joka päivä täällä tulee opiskeltua, oon reenannu 2 vuotta ja kaiken mitä tiiän oon oppinu täältä. Perskeleen asiallinen foorumi. Rock rock!

No Moe!

Pakkotoistoa on tullut lueskeltua noin vuoden päivät, mutta nyt vasta rekisteröidyin. Treenaillut olen noin 1,5 vuotta ja lihasmassaa tullut tänä aikana jo ihan kivasti. Aloitin salilla käynnin koska olin ruipelo ja heikko, ja itse asiassa olen vieläkin...

Pakkista lueskelen joka päivä, mutta en ole mikään aktiivinen kirjoittelija.

Ilman pakkotoistoa en tietäisi treenauksesta mitään. Kiitos.

Moikka! Elikkä vaihtelevalla menestyksellä on tullut salilla käytyä reilun vuoden ajan. Nyt olisi sitten yritystä saada harjoittelua säännöllisemmäksi ja järkevämmäksi. Foorumia lueskeltu aina silloin tällöin, lähinnä aloittelijoiden osiota.

Tervehdys kaikille

Uutena "taloon" tuleville mielestäni kuuluu velvollisuus esittäytyä joten tässä sitä mennään... Olen 21v mies... kuntosalien suurkuluttaja ja tästä laajasta käsitteestä olen kolmisen vuotta yrittänyt räpeltää vaihtelevalla menestyksellä jotain kehonrakennukseen liittyvää :)

Sivuihin olen tutustunut jo aikaa sitten mutta vasta nyt uskalsin itsekkin rekisteröityä ja täytyy sanoa että suureksi avuksi olette tulleet tämänkin harrastus"uran" aikana :worship:

Joten se höpinöistä... koitan sopeutua massaan ja oppia tuntemaan poruukkaa... ai niin ja tässä koko forum jutussa olen aivan uusi joten mainitkaa jos mokaan jotenkin jotain... eli Noob kuten sanastossa näytetään sanovan :rolleyes:

Moi!

Jep jep, eli tullut joku 4kk nytten luettua aktiivisesti tätä foorumia, ja uskalsin sitten itsekkin rekisteröityä tänne:D puntteja on tullut kolisteltua jokunen vuosi, vaihtelevalla menestyksellä. Ja täältä olenkin saanut ihan hyviä vinkkejä treeniin ja ruokavalioon:thumbs:

Eli, tästä on hyvä jatkaa kohti isompia rautoja ja parempaa kuntoa. Ja tietysti terveenä pysymistä.

Moi!

Olen 18 v salikarhunalku Turun seudulta. Pakkista oon seurannut aktiivisesti jo reilut 1,5 vuotta, mutta jostain kumman syystä vaivauduin vasta nyt rekisteröitymään.

Puntteja olen nostellut kolmisen vuotta, lukion alusta lähtien. Alkuun treeni oli lähinnä kouluvitutuksen poistoon suunnattua rinta-hauis-pelleilyä, mutta Pakkis toi muutoksen :worship:

Tämä on muuten ensimmäinen postaukseni Pakkikseen.... Tästä on hyvä aloittaa :thumbs:

Nonni,

Nyt puhuu kunnon HC nörtti. Yhtään liioittelematta voin sanoa että suurin osa elämästä on tullut istuttua erinäisten peli- ja tietokoneiden äärellä koukussa. Koulukiusattu on ja armeijassa vittuilivat, turhan pikkuine (170 cm) ja ujo kaveri kun olen. Pelien maailmaan on mukava paeta raakaa todellisuutta.
Opiskelen tällä hetkellä Forssassa tietotekniikkaa kun muutakaan alaa ei oikee keksi.

On kuitenkin retee punttaaja isoveli joka on saanut mut innostuun punttihommista muutaman kerran aikaisemmin, opettanu liikkeitä jne, mutta neljää kuukautta pitempään ei oo ikinä intoo riittänyt kun on sali alkanu tuntuun raskaalta pakkopullalta ja pelikoneet vieny miehen taas.

Isäukko päätti kupsahtaa 2006 ja tein havainnon että elämä ei ole ikuista. Siitä pikkuhiljaa alkoi mieli muuttua. Oon pikkuhiljaa tulossa siihen tulokseen että elämästä täytyy repiä kaikki ilo irti sillä se voi päättyä yllättäen.

Nyt (2007) alkoi sitten laihduttaminen ja nörtin elämästä irti pyrkiminen. Jätin World Of Warcraftin väliin vaikka kaverit siihen edelleen vouhottavat. WoW peliajan sijasta uimahallliin kortteja. Haluan koittaa vielä kerran urheilua ja ruveta bodariksi lihavien ja kynisten nörttikavereitten keskelle, jos vaikka erottuisin sitten neitien silmäänki paremmin ;) Ensin kuitenkin dieetataan läskit pois.

92 Kg (alkupaino)-> 87 Kg tähän mennessä, ensimmäinen dieettini koskaan ja innostus jatkuu! Uinnista löytyi vihdoin urheilulaji jota jaksaa. 4 kertaa viikossa aamulla uimaan ennen koulua ja aamupalaa tuottaa tulosta.

Pakkikselle rekkasin lähinnä kun hakutoimintoa ei saa käytettyä jos ei oo memberi. Tää paikka on täynnä niin hilpeetä läppää ja tietty hyödyllistä infoa vähän kaikenlaiseen urheiluun. Pakko saaha käyttää hakua. Tuun varmaan antaan panostani tietotekniikka palstoille eniten.

Hoij. tampereen suunnalta tullaan tuossa pari viikkoa sitten tuli regattua nick on sama kaikkialla ... jopa irc-galleriassa :david: . noh mutta joo jotkut saattaa tuntea elixialta. Nykysin siirtynyt albatrossille :jahas:

Heippati vaan kaikille!

Minäkin uskaltauduin esittäytymään. Olen jo vähän aikaa lueskellut palstaa ja koittanut hankkia inspiraatiota liikkumiseen.
Tällä hetkellä olen vielä aika satunnainen kuntoilija, mutta kovasti yritän löytää aikaa ja innostusta ihan oikealle harrastamiselle. Pakkis vaikuttaa kivalta, kun täällä jutellaan muustakin, kuin salilla käymisestä. Ei sillä että siinä olisi mitään vikaa. :)

Sitten vain rohkaistumaan muihinkin threadeihin vastailemaan...

Kappas vaan täällä oli tämmönenki. Eka posti meni muualle ku en huomannu tätä trediä. Oli yö ja väsytti jne. :zzzz:

Aikasemmin en oo käyny salilla, joten aattelin että nyt vois olla sopiva aika alottaa. En oo vielä alottanu treenausta, salikortin kyllä hommasin. Nyt viikonloppuna tutustun laitteisiin ja tiistaina saan sitten ohjaajalta kunnon nyyppäohjelman. :D

Kaikille joille oon kertonu tästä niin ne on kysyny, että alanko syömään taas lihaa, mutta en oo aatellu. Selvennetään sen verran, että oon laktovegetaristi: vilja- maito- ja soijatuotteita sekä hedelmiä tulee syötyä yleensä. Soijarouheessa vaikuttas ainaki olevan hyvin proteiinia. En myöskään polta tupakkaa, juo viinaa saatikka käytä muita aineita. Kofeiinikaan ei innosta joten suosin yrttiteetä.

Vaikka aiempaa salikokemusta ei oo, niin kuntoni lienee ok. Juosta en jaksa juuri kilometriä pitämmälle, mutta kävellä jaksan vaikka 20km yhteen menoon, ja pisin pyöräreissuni on 250km päivän aikana.

:D

Lihasetä terve!

Salilla olen käynyt 12vuotta, penkistä en saa paljon mitään. Mulla on kauhea selkä (erittäin leveät hartiat) kädet on pitkät ja ohuet niinkuin jalatkin. Painan 104kg, en oo läski, pituus 184cm

Rekisteröidyin tänään tänne juotuani rohkaisuksi 4 kaljaa.

Morjens:)

Ite oon tässä jo pitkään lukenu pakkista, mutta eipä oo tullu laitettua yhtään viestiä. Salilla oon nyt käyny reilun vuoden ja lihastakin tarttunu vähäsen. Nyt eka dieetti menossa ja kesäkuntoon ois tarkotus päästä.

Nolife kuittaa o/

joopas elikkäs mitähän sitä.. hmm no: pienenä tyttönä mentiin punttikouluun ja aloteltiin painonnostoa jota sit aika aktiivisesti nosteltiin tonne 18wee asti jollain paloi vähän loppuun mielenkiinto ja ruvettiin ördäilee kaikkee muuta. sit tossa 22 kesäsenä tulin uudelleen innostuttuu ja nosteltuu vuos pari kunnes taas loppu motivaatioboy. nyt sit viimekesänä innostuin ropasemaan tota bodausta kun massa on aina tarttunut turhankin helposti. kerkesin reenailla jonkun 4+kk kunnes tuli pientä kriisiä elämässä (taas :S ) hywin menee mut menköön..

nyt rupesin reenailee tosta tammihelmikuun vaihteesta ja on hywää reeniä alla. painookin on tullu ja pitää kahtoo jos tässä uskaltas kuvatki laittaa tulille kohta tonne :) toukokuun alusta muutan pk-seudulle ja meijerille varmaan reenailee,eli see u later

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom