Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Morjens.

Tiedonjano toi minut tänne lukemaan wanhojen konkarien neuvoja meille aloittelijoille. Muutenkin asiallisen tuntuinen foorumi niin päätin sitten rekisteröityä.

Aloittelija olen bodauksessa kun noin kuukausi aktiivisempaa treeniä on takana, mutta peruskunto on hyvä ollut pitemmän aikaa. Lihasmassan ja voimien kasvattamisen olen seuraavaksi päätavoitteekseni tulevaisuudessa ottanut. Myös jonkun taistelulajin aloitusta olen vakavasti harkinnut, koulunkäynti vaan meinaa pirulainen estää harrastukset viemällä liikaa aikaa.. Eikä ole opiskeluinto se joka sitä aikaa vie vaan yli 60km matka koululle.

Muuten siitä koulunkäynnistä puheenollen vois olla aika mennä nukkumaan, 2 tuntia herätykseen :eek: Mutta yöt ja hyviä palautumisia kaikille :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei kaikille,

Olen 26-vee mimmi Tampereen suunnalta ja Pakkista olen lueskellut varmaan jo vuoden alusta, mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröitymään. :) Saliharrastuksen aloittelin aktiivisesti vasta tuossa kolmisen kuukautta sitten, mutta muuta liikuntataustaa on jo entuudestaan pitkältä ajalta. Aiemmin se punttien nostelu oli sellaista satunnaista räpellystä, mutta nyt sain innostuksen koettaa tehdä asioita KUNNOLLA jos vaikka tulostakin alkaisi sitä myötä tulla paremmin. Tahtoo vähän pattia sieltä laardin alta! :whip:

Kiitosta pakkiksen vakionaamoille tosiaan, täältä on saanut tosi hyviä vinkkejä tekniikkaan ja ruokaan ja kaikkeen treenailuun liittyvään! :worship:

Terve kaikille!

Tuli juuri liityttyä pakkotoistoon. Olen tällainen 180cm ja aamupaino on 135-137kg. Mahaa vähän! :rock: Mulla on selkä leikattu alanikamista (-05 marraskuussa) ja kipua jatkuu jaloissa joka päivä! vasemmasta jalasta tunto melkein pois. Jalkoja en voi treenata kun ei kanna toinen jalka mitään painavaa! Yläkroppaa teen minkä voin :whip: . Jalat kannattelee ainoastaan kulmasoutua minkä selkä antaa myöten (selkä leikataan taas jossain vaiheessa :thumbs: ).

Moi,

kolmenelonen tamperelaismies. Salilla aktiivisesti vasta helmikuusta 2006, mutta hyvä into päällä. Tuloksia on tullut kivasti, elopaino 70->80 kg ja voimataso kasvanut reilusti. Mistään penkkiykkösestä ei havaintoakaan, kun en ole kokeillut. Treenailen Elixialla.

Ja kun en treenaa, teen IT-alan hommia tai nukun. Rakkain harrastus on matkailu, nytkin on 2 reissua varattuna ja kolme suunnitteilla.

:rock: Foorumi rokkaa, olen oppinut täältä paljon :rock:

ps. sinkku :)

Hiijohoi kaikille.

Olen 34-vuotias äijä helsingin Alppilasta. Eronnut ja 8-, 5- ja 3-vuotiaiden
poikien viikonloppu isä. Seurannut Pakkotoistoa jo muutaman vuoden. Käynyt salilla 9-vuotta. Pari kuukautta sitten aloitin vapaaottelun (säälittävää, ei pääse painii tyttöjen kanssa, niin poikapaini on seuraavaksi paras vaihtoehto).
Olen maanineen ja varma mielipiteistäni. Ja joskus väärässä.

Terve!

Olen 30-vuotias, perheellinen mies Hyvinkäältä. Treenailen pääasiassa kotinurkissa kahvakuulilla, voimistelurenkailla tms. Silloin tällöin käyn salilla tekemässä perusliikkeitä kuten maastavetoa, tai harjoittelemassa painonnostoliikkeitä.

Treenitaustasta sen verran että viime vuodet ovat menneet aika tehokkaasti thainyrkkeilyn parissa, harrastaen, otellen ja valmentaen. Lonkan nivelrikon takia olen kuitenkin siirtymässä kokonaan voima- ja kuntotreeniin, vaikka sparraaminen onkin edelleen lähellä sydäntä.

Eniten tällä hetkellä kiinnostaa kahvakuulilla kisaaminen Girevoy Sport -tyyliin, otetreeni ja se aiemmin mainittu painonnoston hidas opettelu. Silloin tällöin tulee tehtyä myös Crossfitin treenejä ja voimistelua.

Pakkotoistoa on tullut vuosien varrella seurattua silloin tällöin, nyt vasta sain aikaiseksi rekisteröityä.

Tere!

Uutta lihaa myllyyn. Salilla käyvä 24wee mies, jos sitä ehkä sitten joskus oisi kovassa kunnossa. Olihan se loppujenlopuksi liityttävä ku o tullu tällä foorumilla pyörittyy.

Morjes.

Itse olen seuraillut pitkään jo tätä foorumia kaverin vinkistä.

Itsellä on nyt takana aikas aktiivinen puolvuotta. 4-5 kertaa viikossa salilla heti alusta alkaen.
Lähtöpaino oli 101kg ja nyt on mittarissa 84kg.
Pituutta huimat 175. Ikääkin kertynyt tälle kurttuturvalle jo 28v. Järvenpäässä vaikutan.

Uusia vinkkejä täältä on lähtenyt itselleni mukaan paljon tuonne salille. Vaikka siellä onkin Personal Trainer joka kerta paikan päällä.

Ja tarkoitus olisi jatkaa tätä harrastusta niin pitkään kun vaan paikat kestää.
Urheilu on ollut aina lähellä sydäntä.
Koko ikäni enemmän ja vähemmän urheilleena. Nyt tuollaiset pari vuotta kun piti taukoa liikunnassa kunnolla niin alkoihan se painokin nousta.

Mutta tästä se lähtee...Hope So?!

Moroo.. Uus naama täällä.. punttia takana 2vuotta. pituutta 182cm ja painoo 90kiloo.. punttia 4krt viikossa,talvet hiihtoa, kesät juoksua ja uintia.. Koiran kanssa lenkkeilen päivittäin 5-15km ja muutenkin koirat ja punttaus on niinku ne päälajit;) jos tulee jotain kysyttävää koirista(metsästys,palvelu ja taistelukoirat) niin ei muuta ku kysymään.:)

Moro vaan kaikille pakkislaisille!

17v Opiskelija/raksatyöläinen JKLstä.
Muutaman vuoden olen selaillut pakkista ja sen verran olen treenaillutkin.
Pyöräilen aika runsaasti n. 3000km/kesä.
Mutta ei siinä sitten muuta. :D

On tullut tässä useampi vuosi foorumia seurailtua ja vähän myös keskusteluun osallistuttua nimimerkillä JohnnyBGoode. Pääsi pakkis kuitenkin toviksi unohtumaan ja myös salilla käynti, kun armeija alkoi 10.7.2006 Upinniemessä.

Nyt olisi tarkoitus taas ottaa itteään niskasta kiinni ja aloittaa puntilla käyminen. Samalla olisi tarkoitus alkaa aktiivisesti käyttämään foorumia tai ainakin sen verran mihin puolustusvoimat antaa mahdollisuudet. Palveluksen päättyessä sitten enemmänkin. TJ 173 :thumbs:

Lainataan nyt ensin omaa profiilia:

"Olen reilut 15,5-vuotias nuorukainen, treenitaustaa on takana melko vähän. Epäsäännöllistä, myönnettäkään nyt häpeillen, RHP-tyylistä treeniä on takana seiskaluokasta lähtien, mutta olen yrittänyt monipuolistaa treeniäni tässä viimeisen vuoden sisään. Pakkotoistoa on luettu vajaat pari vuotta ja vaikka palstalle kirjoittelu on vasta aluillaan, tunnen näin vaatimattomasti ilmaistuna olevani osa jo koko Pakkiksen värikästä yhteisöä. Melko turha loiseläjä siis. ;)"

Eli siis, Pakkotoiston parissa on vietetty lukemisen merkeissä lievästi ilmaistuna hauskoja hetkiä ja palstaa tuleekin selailtua puolin ja toisin melkein joka ilta. Oma tietous kaikkeen treenaamiseen liittyen on kasvanut ekspotentiaalisesti (ei sillä, että tietoa olisi nykyään paljon, vaan lähtötaso oli aika mitätön) ja motivaatio on kasvanut kummasti. Jos joku ylipäätään yleistää, että bodarit ovat tyhmiä luolamiehiä, suosittelen heille yleensä tätä foorumia. On mielenkiintoista, miten keskustelun taso pysyy melkein aina korkealla, vaikka kirjoittajia on niin laaja joukkio. Mutta se nuoleskelusta, lisää minusta.

Harrastan siis lähinnä painojen kanssa rimpuilua, elokuvien katselua, tietokoneella näpertelemistä, musiikin kuuntelua ja sulkapalloa. Elokuvia olen katsonut koko pienen ikäni, välillä melko HC-määrissäkin, ja se onkin ehkä yksi rakkaimmista harrastuksistani. Sulkapalloa olen harrastanut kesäkuusta lähtien. Elokuuhun saakka pelit ovat sijoittuneet lähinnä ulkoilmaan, mutta nykyään käyn pari kertaa viikossa pelaamassa paremmissa tiloissa. Niin toki, pidän myös lukemisesta, vaikken mikään romaaninnielijä olekaan, luen mieluummin elämänkertoja yms. Kirjoiteltuakin tulee joskus fiilisten pohjalta, tavoitteena joskus kirjoittaa vielä jotakin pidempää vaikka edes omaksi iloksi. Mutta se siitä, hyvää loppusyksyä minun puolestani pakkislaisille!

Tervehdys!

Täällä ilmoittautuu 25-vuotias naisimmeinen, joka eksyi ensi kertaa salille noin kymmenisen vuotta sitten. No, "siitä se idea sitten lähti" ja siitä eteenpäin salilla on tullu heiluttua säännöllisen epäsäännöllisesti, viimeisen vuoden verran säännöllisemmin. Pakkiksen sivut löysin jollain ihmeen sattuman osumalla kesällä ja siitä asti taustoilla hengaillu. Loistavia vinkkejä on tarttunut sivuilta matkaan ja varmasti tulee vielä tarttumaankin. :thumbs:

Terve kaikille, olen 17 vuotias poika Tampereelta ja aloitin salilla käymisen viime kesän paikkeilla. Olen tässä kuntoa alkanut kohottaa salin kautta ja lenkkeilemällä ja uskon löytäväni täältä hyviä neuvoja salille käymiseen.

Sivuista sain tietää tässä yksi ilta kun oli puhetta salilla käymisestä.

Moro vaan kaikille. Olen myös uusi kasvo ja toivottavasti viivyn pitkään :)..Ikää on 23vuotta ja kokoa 174/66.. 1,5kk aktiivinen reeni takana, tuli myös joskus harvaseltaan punttailtua mutta sillon nuorempana kiinnostus lopahti kuukauden jälkeen jo :( ..Mut nyt uus tatsi päällä ja eiku eteenpäin :rock: .. Ohjelmana nyt on ollut tollanen yläkropan 3KK perusliikkeet systeemi:
Alla oleva satsi joka toinen päivä tulee tehtyä

PENKKIPUNNERRUS: 3 X 8-10,
HAUISKÄÄNTÖ: 3-4 X 8-10
FORKUT: 3 X 8-10
OJENTAJAT: 3-4 X 8-10
YLÄTALJA / LEUANVETO: 3 X 8-10
YLÄTALJA / SELKÄ: 3 X 8-10
ALATALJA 3 X 8-10
VATSA: 2 X Tappiin
OJENTAJAT: 3-4 X 8-10
OLKAPÄÄT: 3 X 8-10

Tarkoituksena olis perehtyy tekemään kunnollinen ohjelma tossa tammikuun alussa