Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Ehtoota.

Vähän aikaa olen täällä roikkunut read-only-moodissa. Mitään sanottavaahan minulla ei vieläkään ole, mutta pikaisen esittäytymisen osannen rykäistä. Olen siis vanha atk-nörtti, kuten joistakin sanavalinnoistakin saattaa havaita. Ruumiinrakenne on vielä sen mukainen - painoa on kylläkin juuri sopivasti, mutta sen olomuoto ei ole kovin kiinteä. Tähän pitää saada muutos.

Pakkista lukiessa tuntuu into aina leimahtavan eikä salillakaan ole ikävä olla, joten taisin tulla jäädäkseni. Katsotaan mihin tästä vielä joudutaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jees! Eli jonkin aikaa olen taustajoukoissa pakkista seuraillut ja nyt ajattelin pitää mölyä itsestäni. Eli hiukkasen pidemmän aikaa on tullut jo puntilla hääräiltyä ja aina enemmän tai vähemmän tosissaan. Tulevaisuudessa suuntaa kenties joku päivä kisailla cbb:ssä... painoa tällä hetkellä n.93 kg:jahas:

howdy!
ok, uusi käyttäjä siis, oon kyllä pitkään jo roikkunu täällä pakkiksella, mutta eipä oo tullu mitään kirjoitettua, kun tuntuu että ihan niin painavaa asiaa ei ole ollut, että siihen mun tekstiä tarvittas, mut ehkä sit jatkossa.
No kuitenkin oon tässä muutaman vuoden kehonrakennusta harrastanut (voimanosto tausta kuitenkin) ja painoa kertynyt 110 kg pienellä kaljamahalla höystettynä.
palaillaan...

Moi, olen uusi asiakirjoittaja.

Lonkka meni joku vuosi sitten niin huonoon kuntoon, että kaikki palloiluharrastukset oli pakko jättää. Siitä lähtien olen harkinnut penkkipunnerruksen aloittamista. Kerran jopa kokeilin, mutta sain, ehkä jonkun satunnaisesti korreloineen infektion vuoksi käsityksen, että sellainen repiminen aiheuttaa helvetillisen polttavan tulehduksen niveliin, joten lopetin sen saman tien. Saatoin kuitenkin olla väärässä. Mistä sen tietää.

Nyt olen ottanut tämän askeleen ja yritän valaistua. Tapellaan jos tavataan.

TERE! Olen liittynyt pari viikkoo sitten koska tuntuu löytyvän harrastus puolelta samanhenkistä porukkaa!
Lisäksi tieto lisää tuskaa ja se taas massaa! Joten.......

tzäänare!

Olen 36-vuotias pokeribonusneuvoja :) Kuopiosta. Punttisalilla joskus jouduin käymään jalkapallovalmentajieni pakottamana ja penkistä joskus yläasteella vetäisin ehkä 60 kg. :lol2:
Palstalle eksyin tarjoamaan ihmisille nettipokeriin liittyviä lahjoja ja bonuksia. Tulen myös osallistumaan keskusteluun ja neuvomaan jos osaan ainakin tuolla yleisen keskustelun "Online-pokeri"-osiossa.

Terve! Täällä oli niin urpoa juttua, että oli pakko liittyä. Miten joku voi esim. suhtautua vakavasti johonkin www-rawiin tai big brotheriin? Altistaako punttaaminen huonoimpien tv-ohjelmien seuraamiselle?
Kuntoilu sinänsä on ihan ok.

Uusi kans

Moro

kai tänne jotain pitää raapustaa kun tuli kerran rekisteröityäkin.

Reilu 30v guppe joka "vanhoilla" päivillä innostui punttihommista. 2,5 vuotta ehdin treenaamaan säännöllisesti aikaisemmin mutta siten 1.5v taukoa. Nyt yritetään uudella innolla. 186 on pituutta ja 97 painoa, onneksi ei aivan kaikki läskiä. Pakko kokeilla josko sitä vois joskus olla ilman paitaa takapihalla, saas nähdä.

Hienot sivut ja pirusti löytyy hyvää tietoa.

Moi

Satuin löytämään tämän mainion foorumin googlen avulla ja tässä pidemmän aikaa on tullut seurattua sivusta.

Olen Jyväskylästä päin oleva nuorimies ja punttisalista innostuin lähinnä pakkotoiston kautta. Muutama kuukausi on tullut käytyä salilla ja innostus sen kuin kasvaa.

Terve! Täällä oli niin urpoa juttua, että oli pakko liittyä. Miten joku voi esim. suhtautua vakavasti johonkin www-rawiin tai big brotheriin? Altistaako punttaaminen huonoimpien tv-ohjelmien seuraamiselle?
Tuskin liittyy mitenkään voimailuun jos on koukussa johonkin paskaan ohjelmaan. Eiköhän se koukutus ole ihan universaalia lajista riippumatta ja luonnollisesti meilläkin siitä keskustellaan. Ei se jutuista urpoa tee.

Mistä näitä peikkoja sikiää?

Hei olen gp, pitkäaikainen lukija, ensi kertaa postaaja :arvi:

Erittäin iso :thumbs: foorumille. Ilman tätä oisi varmaan rhp-treeni menossa -1000kcaloreilla.

Morjens kaikille vaan! Olen jo pitkään foorumia selaillut, mutta nyt tuli sitten rekisteröityäkin. Paljon asiaa täältä tuntuu löytyvän :rock:

Moro vaan. Minä olen 186 senttinen 82 kilonen kaveri joka harrastaa karatea ja punttia. Reeniä on paljon, joten tuskin kovin usein näette postejani foorumeilla. Ai niin, onhan se koulukin...

Joo elikkä terve vaan. Oon täällä ollut jo vähän kauemman aikaa mutta nyt vasta pääsääntöisesti.
Oon 16v poika keski-suomesta, joulukuussa 17..
Salilla oon alkanut käymään koulujen alusta ihan kunnolla, tuokset on noussut jo ihan mukavasti..
4-5 kertaa viikossa käyn salilla, ja siinä sivussa käyn pelaamassa sählyä 2 krt/viikko, ja sunnuntaisin sukellustreenit. Eli liikuntaa myös on salin ohessa.
Mitäs tässä muuta. :D eikai mitään ihmeellistä. joo. :kippis1:

Terve. Olen 19-vuotias työtön (toivottavasti ei kovin kauaa) espoolaisnuori. Raudan nostelun lisäksi koitan urheilla mahdollisimman paljon, esim. sählyä, pingistä :david:, sulkista, lenkkeilyä ym. Pakkotoiston aloittelijaosion loistavat vinkit ja ohjeet ovat auttaneet minua kasvattamaan selkärankaa.

Eihän tämä ketään kiinnosta, mutta tuleepahan lisää posteja :D

Olen desantti murosta ja urheilen sohvalla sekä sängyssä. Pelaamalla treenaan hiirikäden motoriikkaa. Välillä kannan ostospusseja ja koria jossa on massan kasvatusaineksia ja erityisesti vatsapala on kehittynyt kiitettävästi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom