Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Olen 23 vuotias mies lahdesta. Salia takana vajaa 3 vuotta sitä ennen 11 vuotta tuli pelattua lätkää...kaiiki vaan joukolla treenaamaan:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivää vaan kaikille. Foorumia on tullut selailtua jo jonkin aikaa, mutta päätin sitten vihdoin ja viimein rekisteröityä. Oon 21w miehen alku jyväskylästä, salilla käynnin aloitin muutama päivä sitten, kotona on tullut treenattua ennen kuin siiryin salille.

Tervehdys!

Olen 19-vuotias nuori nainen Tampereelta.
Forumi on ollut tiedossa ja sitä on tullut luettua jo aika kauan.
Liikunta liikuttaa myös mua ja pitää mielen virkeänä ja avoimena.
Mukavaa on lueskella miten muut treenaa ja oppia siinä samalla itsekin. :)

Pistetäänhän tännekki pikku stoori. Elikäs tervehdys kaikille minun puolestani. Oulussa asustelen ja ikä on ilmeisesti näkyvissä. Rekisteröityny oon kauan aikaa sitten, mutta ujolta maalaiselta meni vuosia et uskalsi ensimmäisen postauksen pistää. Opiskeluaikoina tuli puntattua kovastikkin, mut nyt ollut pari vuotta erinäisten syiden takia melkein kokonaan väliä. Raudanpuutos kuitenkin vaivaa, treenihalut on taas kovat ja intoa piisaa...

Erittäin hyviä tipsejä täällä on kyllä saatavilla ja paljon on niistä opittu.

Heippa vaan kaikille minunkin puolesta. Palstaa on tulut luettua aktiivisesti läpi kesän ja ihan koukussa ollaan. Urheilua on tullut harrastettua eri muodoissa kymmenvuotiaasta asti ja perustreeni asiat ovat melko selvät. Pakkis on kuitenkin tuonut roimasti lisävalaistusta mm. ravintoon liittyen.
Kiitos upeasta ja aktiivisesta palstasta:)

Morjes...
Pakkista on tullu luettua vuodesta 03. mutta vasta nyt rekisteröitynyt...
Paljon oon saanu uusia näkökulmia treeneihin ja ruokaan. Treenia takana noin
kuus vuotta. Kiitos kaikille vakiopostaajille...

uus

Kannan korteni kekoon ja samalla ensimmäinen pakkispostaus... :hyper: . 30v 172 cm, 72kg... salilla käyny epäsäännöllisesti epämääräisen ajan. Pakkotoiston löysin jokunen kuukausi sitten ja nyt mennään sitten 1-jakosella ohjelmalla 3 kertaa viikko kiitos pakkiksen 1-jakoinen threadin :worship: . Saa nähä miten kehitystä tapahtuu.

Olen sokea.

Joo, tyhmänä menin itseni tekemään oikean oman esittäytymiskeskustelun :david:

Noh, eli olen 16-vuotias poika. Mittaa on tällä hetkellä sen 180cm ja painoa 90kg.
Painoa olen nostellut nyt vajaat 3 viikkoa, pienillä painoilla 12-15 toistoilla. Ruokailuun olen kiinnittänyt huomiota, ja koko ajan opin lisää.

Eikait siinä, odotan mukavia keskusteluja täällä, mitä olen lukenut täällä on mukava porukka :)

Eipä siinä paha setä lopettaa. :lol2:

- Paha setä

Olen 21-vuotias juuri opiskelut Helsingin yliopistossa aloittanut heppu Espoosta. Puntteja on tullut nosteltua 16-vuotiaasta asti, tosin viime aikoina olen vasta ruvennut jo hieman raskaammilla painoilla treenailemaan. Ja kuten nikistä voi päätellä judo on varsinainen päälaji.

Olen 20-vuotias armeijassa oleva mies Tampereelta. Palvelukseen astuin tammikuussa ja alikin tj nyt 124.
Rautaa on tullut nosteltua 16-vuotiaasata asti. Ensimmäinen vuosi pelkkää penkkiä ja sen jälkeen monipuolisemmin koko kroppaa. Pituutta 181cm ja paino jossain 83-85kg riippuen siitä onko kasarmi vai metsäviikko takana.
Harrastuksena kuntosalin lisäksi jääkiekko.

kääpä - vanha ja laho

Perjantai-iltapäivää kaikille.

Tulin siihen tulokseen, että nyt saa riittää. Neitsyydestä on päästävä. Tarkan harkinnan ja noin puolen vuoden lurkkimisen jälkeen päätin, että tämä on oikea threadi sen menettämiseen. Joten tässä on käävän Eka Kerta (TM).

Kääpä ei ole kääpä siksi, että olisin niin kuiva ja tiukka, vaan siksi, kun olen vanha ja laho. Fyysinen ikä alkaa huidella lähempänä viittä kuin kolmea kymppiä. Henkisen iän testeistä tulee luojan kiitos säännöllisesti 24-27 tulokseksi. Olenkin "ihminen on niin vanha kuin miksi itsensä tuntee"-sanonnan vankkumattomimpia kannattajia.

Salitouhut aloitin yläasteen salilla innokkaasti parin koulukaverin kanssa noin kuusitoistavuotiaana, herra Weiderin (laus. "uiider") opastuksella. Tarkkaan ohjeita seuraten ja ylipainoilla repimistä välttäen, mikä varmaan on säästänyt pahimmilta perusmokilta. Lisäksi kunnon ohjeiden kanssa tuli tehtyä muutakin kuin penkkiä ja hauista.

90-luvun alkupuolisko tuli viihdyttyä välillä varsin intensiivisestikin Atleticolla, mutta kun se muuttui klubimuotoiseksi ja samaan aikaan työ- ja "perhe"kuviot alkoivat vaatia enemmän ja enemmän aikaa, saleiluun tuli muutaman vuoden tauko. Onneksi tänä mustana keskiaikana ei tullut syötyä ja juotua ihan liikaa, tarpeeksi kylläkin.

2000-luvun alkuvuosina aloin käydä työpaikan salilla, aluksi vain kääntymässä, 15-20 minuutin pikkutreeni silloin tällöin viikolla, kunnes jouduin puoleksi vuodeksi komennukselle toiseen yksikköön, jossa työkavereilla oli tapana käydä porukalla salilla. Siitä se taas lähti, ja tyylilleni uskollisena en ole osannut lopettaa. Tällä hetkellä salilla menee noin tunti-puolitoista kolmena iltapäivänä viikossa, ja hyvänä viikkona vielä yksi reilu puolituntinen kerta lisää. Määrä (aika) on ennemmin kasvussa kuin vähenemässä. Pitkästä treeniajasta voi - aivan oikein - päätellä, että tauot eivät ole lyhyet, ja paskanpuhuminen on tärkeä osa treeniä. Jotain sentään tulee silloin tällöin tehtyäkin.

Varsin kiva on olla tämän ikäisenä parhaassa kunnossa koskaan. Kai tämä hinku on oikeasti jotain huonosti peiteltyä keski-iän kriisiä. Toisaalta salihellasärö on minimissä, kun kellokortiton työ sallii livahtamisen salille ennen kotiin lähtöä - se ei siis ole pilttien paapomisesta pois. Muutama (kateellinen?) "voi jumalauta, taasko sää olet työaikana salilla?"-kommentti on kyllä kuulunut. Mitään varsin positiivista ei, mutta en mää perhana tätä muiden takia harrastakaan.

Käyttöpääoman kääpä saa ammattinörtteilystä suuren suomalaisen IT-firman palveluksessa. Asuu Pispalassa vanhassa velkaisessa puutalossa, harrastaa salin lisäksi mainitun talon kunnostamista, liian vähän moottoripyöräilyä, salibandya (puuhelmet on!) valtakunnallisessa sarjassa (ei olla vielä tiputtu vitosdivarista) ja salsan tanssimista.

Ilmeisesti ikä vaikuttaa niin, että tästä ekasta kerrasta tulikin huomattavasti pitempi kuin siitä toisesta. Kiitos tänne asti päässeille, palaamme nyt normaaliin ohjelmistoon. Hyvää viikonloppua.

-kääpä

Perjantai- iltaa

Olen 28 vuotias mieshenkikö uudeltamaalta.
Kiinnostuksena keskustelut maan ja taivaan väliltä. Harrastuksena mm. aktiivinen natuna bodailu jo vuosien ajan.
Kirjoittaa yritän mahdollisimman aktiivisesti, kiireistäni huolimatta. Väittelyt ovat myös hauskoja, mutta pyrin silti pysymään hyvän maun rajoissa ;)

Melko uus olen, kauemmin olen toki lueskellut ja alotin treenaa enempi tosissaa nytte ni päätin rekisteröityä. Terve vaa kaikille...:piis: Tampereelta olen ja Wolffilla treenailen. Ikää vasta 16v. ja noin puolitoista vuotta olen enemmän tai vähemmän aktiivisesti reenaillut.

Moi vaan, olen 18 vuotias lukiolainen. 15 vuotiaana tuli ensimmäiset kerrat eksyttyä kuntosali treenaamisen maailmaan, välilllä aktiivisemmin ja välillä vähä vähemmän aktiivisesti. Kuitenkin reilu vuosi sitten löytyi oma juttu, kamppailulajit. Elikkäs alottelin kickboxingilla ja nyrkkeilyllä Järvenpäässä, siitä kuitenkin innostuneena mahdollisuuden tullen aloin treenata vapaaottelua. Tällä hetkellä tulee treenailtua 4 kertaa viikossa lajitreeniä ja välillä sitten puntti erikseen. Yleensä punttia/lihaskuntoa tulee tehtyä harjoitusten ohessa mm. kahvakuulilla ja omaa kehoa vastuksena käyttäen. Treeneissä käyn viikolla Järvenpäässä ja Hyrylässä pienellä underground salilllamme, ja lauantaisin on tullut töiden ollessa Riihimäellä eksyttyä Heraclesin SW treeneihin. Tavoite tulevaisuudelta on, että paikat vain pysyisi kunnossa ja pääsisi eroon tuosta koulusta.

Heips vaan :)

23v naisihminen Oulusta, kotona asustaa itseni lisäksi myös 3 kissaa (maatiaisia) ja mies. Kaupan alalla töissä, harrastuksena kaikenlainen liikkuminen, kuntosaleilua aloittelen tässä vasta. Kokkailusta tykkään myös, sisustuskin olisi kiva juttu jos rahaa olisi hieman enemmän..Kohta tosin edessä muutto uuteen kotiin joten kattoo sitten laittaako paikkoja uusiksi. Selkävaivoista Googlettaessani tänne eksyin.

Hei vaan kaikki. Olen jo jonkin verran päälle kolmikymppinen miehenturjake läheltä Oulua, hidas ja löysä. Tässä jokunen aika sitten päätin, että mikäli meinaan viisikymppisenä vielä päästä sängystä ylös ilman kotiavustajaa, on aika tehdä itselle palvelus ja alkaa liikkua, läski. Kunto oli heikoimmillaan jo luokkaa ameeba, telkkariakin piti katsella pötköllään kun en jaksanut istualteen. Sängystä noustiin ensin maahan polviasentoon, jossa puhalleltiin minuutin verran ja tasoiteltiin paineita, ennen lopullista ylösnousemusta. Viimeinen niitti oli lekuri, joka verenpainetta mitatessa sanoi ettei hyvältä näytä.... no, siitä sitten kävelyreissujen, uinnin ja jalkapallon peluun jälkeen punttisalille, ja hyvin on viihdytty. Selkä on paskana, olkapää tulessa, lihakset on heränneet kymmenen vuoden koomasta....ihan loistava fiilis!! :rock:

Kohta tulee kuusi vuotta täyteen saliharrastusta, joskin aktiivisuus on ollut vaihtelevaa ensimmäisen 1,5 vuoden jälkeen. Tälle ainaiselle uudelleenherättelylle on saatava loppu ja yritänpä nyt hakea sitä motivaatiota täältä.

Hyvää iltaa.
Olen 18v lukiolainen, joka on lukenut näitä foorumeita jo hyvän aikaa. Painoa on tällä hetkellä noin 70kg, kevääksi tavoitteena olisi päästä 85kg:n. Tämä saattaa kuitenkin olla liian kova tavoite, sillä tuota pituutta ei ole kuin 173cm :rolleyes: , mutta itseluottamus on kova ;) .

Punttikärpänen minuun iski joskus ysiluokalla kun kavereitten kanssa käytiin paikallisella punttiksella vetämässä penkkiä ja haukkaa. Aluksi se treeni keskittyikin näihin kahteen, mutta nyt on jo pari vuotta tullut tehtyä muutakin :D. Kesällä oli pienimuotoinen tauko, noin 3kk minkä vuoksi tulokset tippuivat aika roimasti ja rasvaakin kertyi vähän joka paikkaan :jahas: varsinkin vatsan seudulle :( . Nyt on taas treeni kulkenut hyvän aikaa ja uskalsin tännekin kirjoitella, joten tulette näkemään minun viestejäni myös jatkossa. :) :thumbs:

Iltaa vaan kaikille.

Tätä forumia on tullut tukittua jo pidemmän aikaa, vinkkien ja tiedon hankkimiseksi. Niitähän täältä onkin löytynyt jonkin verran.

Olen 27 vuotias mörkösetä alunperin espoosta, nykyään asustelen tammisaaressa.
Urheilusta sen verran, että olen urheillut jollain tavalla lähes koko elämäni, aina jotain. Skidinä (alle 15v) oli pyöräilyä, potkupalloa ja uintia. Sitten vaihtui kamppailulaijeihin öpaut 12-22v järjestyksessä karate, judo, nyrkkeily, potkunyrkkeily, wing tsun. WT jäi 2000 luvun alussa opiskelun ja ympäriinsä muuttamisen takia. nyt on n. 2,5 vuotta sekalaista urheilua takana, sopivasti lihaskunno ja aerobisen kunnon kesken tasapainotellen;) , jos sellainen on mahdollista. viimeiset 2 vuotta mennyt ihan tiettyä tavoitetta varten, katsotaan miten käy. Epäilemättä elämäni parhaassa kunnossa tässä vaiheessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom