Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moi!!

Mäkin olen uusi, eilen rekkasin tänne. Vaikkakin oon lukenu threadeja täällä ahkerasti jo pari kuukautta.

Alotin oman treenini viime syksynä, välineenä crosstrainer. Sepä ei kauaa kestänykkään... Sit piti miettiä jotain tilalle. Rohkeesti salille kuntopyöräilemään ja rautaa nostelee. Nyt melkein tulee käytyä salilla 2 krt/vko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jeah, kai sitä pitää moi sanoa kun olen ollut n.kuukauden päivät täällä tredejä katellut...
salin aloitin jenkkifudiksen johdosta ja lopulta pelkkä sali vei voiton kun lihaa rupes näkymään luitten ympärillä:hyper: ..kolmas vuosi menossa sillä tiellä.

Tervehdys!

Tulin foorumille muun asian tuomana uteliaisuudesta, mutta tämä näyttää muutenkin kiinnostavalta. Olen viisikymppinen iältäni ja harrastanut kaikenlaista voimalajipainotteisesti teini-ikäisestä asti. Kesäisin myös juoksen vähän lihasmassan sallimissa rajoissa muutaman kilometrin lenkkejä. En ole koskaan ollut mikään ennätysten tavoittelija, mutta rauta on tuttua ja sanoisin, että sitä nousee kohtuullisesti.

Itse pakkis on tuttu jo parin vuoden ajalta, mutta rohkaisin lopulta mieleni ja liityinpä minäkin. Salipuuhastelu (ja malmin nostaminen:jahas: ) ovat tärkeiksi käyneitä harrastuksia. Jotain tietoa urheiluvammoista etc. saattaa olla, olen koulutukseltani fysioterapeutti.

Tervehdys! Oon ollut ei aktiivisena lukijana jo aika pitkään, mutta tässä viralliset statsit! 28 v. kuntosaliyrittäjä, urheilutausta kattaa 100 metrin juoksun ja saliharrastusta.

Tervehdys täältäkin! 3-kymppinen miehenalku etelä-suomesta. Treeniä vuodesta 1992 vaihtelevalla menestyksellä. Alkuun sellasta rimpulointia kaverin autotallissa ja uimalan salilla. Vuodesta 1994 sitten hieman aktiivisemmin. Nyt on ollut taukoa jonkin aikaa, eli lähes alusta saa taas aloittaa... No jos nyt jotain sentään on jäänyt;)
Treeni on sellasta bodauspainotteista jumppaa. Joskus tuli treenailtua penkki- ja muitakin voimanostohommeleita kaverin kanssa, muttei taho paikat niitä kestää. Kaikkeni yritän jotta taas pääsis kuntoon, jollei ensi kesäksi, niin sitten seuraavaksi.
Oisinkohan nyt viikon verran kerennyt jo foorumia selailemaan, kun oon aikasemmin ollut vähän huono näitten tietokoneitten kanssa.

Terve!

Tätä foorumia lukiessa ennakkoluulot on muuttunu aika paljon, raudanpumppaajat taitaa olla pääosin ihan hyvää jengiä :) Ja kiitokset kaikista alottelijoille suunnatuista vinkeistä! Pituutta 175cm, painoa 64kg, tavotteena ois kerätä 10 kiloa massaa lisää. Kauankohan tällaseen urakkaan saa aikaa uppoomaan? Yli vai alle vuoden?

Täältä tähän.

Heippa

Rekkauduin tänne ihan mielenkiinnosta.Olen lueskellut foorumia ja saanut näin aloittelijana oikein kullanarvoisia vinkkejä täältä. Olen tiputellut tässä painoa ja aloittanut pientä punttitreeniä kotioloissa.Päivittäinen lenkkeily kuuluu myös kuvioihini, tästä pitää huolen kolme koiraa :)

Tarkoitus on pikkuhiljaa saada aikaiseksi koko kropan treeniohjelma.Täältä olen siihenkin jo saanut kivasti vinkkiä.

Olen 27v Tampereella asusteleva naikkonen. Liikunta on aiemmin elämässäni ollut lähinnä pakkopullaa mutta nyt se on jostain kumman syystä alkanut kiinnostaa aina vain enempi.Liekö syynä sitten painonpudotuksen myötä tullut kevyempi olo joka tekee liikkumisen mukavammaksi.

Lähdin kaksi vuotta sitten tilanteesta 86kg ja nyt ollaan pyöritty siinä 70-72kg jonkin aikaa. Tavoite olis 68kg. Pituutta mulla on 178cm.

Moikka!

Mäkin oon muutaman vuoden jo pakkiksen sivuilla surffaillu ja nyt aattelin sitten rekisteröityä. Useampi vuosi on tullu treenailtua enemmän ja vähemmän tosissaan. Täältä oon kyllä saanu hyviä vinkkejä salille.

Safi esittäytyy. Pakkohan tänne oli rekkaantua, kun useampiakin mielenkiintoisia keskusteluja näyttää olevan käynnissä. Kolmikymppinen akka, joka yritää pitää ikääntyvää:D ruhoansa nuorekkaana rautaa nostelemalla ja muutenkin ahkerasti liikkumalla. Tuloksista sitten tiedä, mutta yritys on ainakin kova.

Kastaja ilmoittautuu!
23v treenaajan alku Tampereelta. 175/72-75, aktiivista punttia pari vuotta takana ja kovasti on yritetty painoa nostaa, mutta on aika vitin vaikeaa tällä aineenvaihdunnalla. Rasvaa ei ole, mutta tuntuu ettei paino nouse vähääkään ellei syö vähintään 4000 Kcal päivässä. Hyviä ravintovinkkejä täältä näyttää saavan, kunhan vain muistaa noudattaa niitä orjallisesti (Myös viikonloppuisin).

Raskaita painoja kaikille!

-JK-

Prof :)

Eipä tässä paljon kerrottavaa intti ohi ja treenataan taas.
Vois ton vippi maksun maksella ni näkis vähän miten porukka kehittyny täällä.
Itellä ollu täs vähän ongelmia :D ni ei oo tullu ihan kamalasti reenailtua.
Nyt lähetty single factor settiä veteleen. Zannazille terkkuja :)

moro kaikille tällänen 17v junnu päätti lähteä tielle "kärpäsestä HÄRKÄSEKSI"
tsemppiä treeneihin kaikille

Heippa kaikille, olen uusi täällä :)

Tosin olen hakenut treeni ja ravintovinkkejä ainakin parin kolmen vuoden ajan. Kiitos hyvistä vinkeistä <3

Treeniä takana 3 vuotta vaihtelevalla menestyksellä. Nyt työkiireitten ja isojen muutosten takia elämässä treenit suvantovaiheessa, mutta kun pääsen takas arkeen, niin antaa palaa. :whip: Ainii mut sit alkaakin jo intti :( Huoh, kuinka kestän..?

Hei vaan kaikille:)

Täällä jokunen pv sitten rekisteröitynyt aloitteleva "puntti mimmi" Turusta.
Muutama kk on jo tullut täälä seikkailtua(ja käyttöä opetellut) ja riippuvuus on todettavissa;)...eli todella mahtava saitti:)..kiitos vaan kaikille, keiltä olen vinkkejä ottanut:)..Motivaationa punttauksen aloitukseen on pääasias toimineet tulevat koulun pääsykokeet, jotka ens vk:lla...ja läpipääsy tällä kunnolla(eli tosiaan "vasta aloittanut treenauksen") siinä ja siinä..mutta toivossa hyvä elää ja tästä tä elämäntyyli alkaa:)

p.s. Kirjottelen tänne nyt ekaa kertaa, eli toivottavast tä tulostuu oikeeseen paikkaan;)

Hei,

Vihdoinkin tuli rekattua sisään vaikka palstaa olen jo pitkää seurannutkin:)

Eli olen 23-vuotias sporttinen mimmi Helsingistä, jolle urheilu ja salihommat on tärkeä osa elämää...

Eli treenannut ole jo kauan mutta pakkiksen myötä on motivaatio kasvanut entisestään ja tietoa tullut huisisti lisää varsinkin tuosta pöperöpuolesta:)

Moro

Jo pikkaisen kypsempään ikään kerenneenä innostuin uudelleen ja kunnolla voimailusta ja nyt kohtuu ahkeraan tulee käytyä Tampereen Fressillä. 2006 maaliskuusta alkaen homma maistunut ja aika tuloksekkaasti edennyt vanhojen pohjien takia. Eron kropassa näkee jopa muutkin kuin pelkät vaatteet. Elokuun puolivälistä alkaa kiristely kun tuota massaa on tullut muutenkin kuin lihaksina.

Pakkista luettu ahkeraan ja vinkkejä ruokaan ja reenin on saanut kiittevän paljon.

Juu , eli tulin tänne koska ihmiset on suositellut tätä paikkaa. Ja todella laadukkaalta näyttääkin nyt parin päivän lukemisen jälkeen. Löytyy hyviä vinkkejä tälläiselle aloittelijalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom