Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Heh, pitäähän sit nyt esittäytyä itsekin. Tulin tänne palstalle ihan siksi, kun täällä palstalla on niin monenlaista kävijää joten saa lukea jos monenlaista kommenttia. :) Mutta pääasiassa täällä löytyy paljon hyviä vinkkejä ties mihin asiaan eikä meininki ole turhan vakavaa..Ainakaan näin ensisilmäyksellä! :)

Itse opiskelen/teen duunia samalla ja yritän pitää siinä sivussa urheilut + sosiaalisen elämän jotenkin mukana. :) Nyt vaan odottelen paaaaljoon joulua, että pääsee lomalle ja tekemään kaikkea kivaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjesta!

Monta viikkoa tuli seurattua tätä foorumia ja vihdoinkin tuli kirjauduttua.
Treeniä on takana useampi vuosi. Salilla tulee viihdyttyä kolme kertaa viikkossa ja saman verran myös lenkkipoluilla. Kestävyys puolelle olen enemmän panostanut, mutta on sitä lihastakin "jonkun" verran tarttunut.

Pakkiksen käytöstä..

Toivotan itse tervetulleeksi mua hieman "uudemman". :)

Tarvitsen kuitenkin itse hieman apua tämä käyttöön: Täällä on varmaan jossain joku Pakkiksen käyttöön liittyvät tyhmät kysymykset thread, mutta en löydä sitä enää. :)

Osaisiko joku silti auttaa seuraavissa ainakin;

1. Miksi minun nimen "Emilyn" kohdalla ei ole että "send a private message"? Eli sallin muiden laittaa mulle priveviestiä.. :)

2. Jos olen vastannut/kommentoinut johonkin niin onko ne threadit johon olen kommentoinut jne helposti saatavilla? Ettei tarvitse muistella, että missäs sitä kävikään.:eek:

Kiitos paljon auttajalle jo etukäteen!
:)

Osaisiko joku silti auttaa seuraavissa ainakin;

1. Miksi minun nimen "Emilyn" kohdalla ei ole että "send a private message"? Eli sallin muiden laittaa mulle priveviestiä.. :)

2. Jos olen vastannut/kommentoinut johonkin niin onko ne threadit johon olen kommentoinut jne helposti saatavilla? Ettei tarvitse muistella, että missäs sitä kävikään.:eek:

Kiitos paljon auttajalle jo etukäteen!
1. Pitää olla VIPPI, että privaviestitoiminto olisi käytössä

2. Voit esimerkiksi painaa omaa käyttäjänimeä ja esiintulevasta valikosta valitset "Find More Posts by Emilyn"

Hei!

Ilmoittauduin jo tuolla punttimimmien puolella, joten ajattelin sitten täälläkin:D
Eli salilla olen käynyt noin puoli vuotta, pakkotoisto on tullut tutuksi jo yli vuosi sitten. Täältä löytyy paljon mielenkiintoista luettavaa ja muutenkin paljon apua ollut näin aloittelijalle:)

Jokaisen ketjun eteen johon olet vastannut, tulee
thread_dot.gif
merkki, tämä on erittäin kätevä tapa katsoa ketjut joihin on itse antanut kontribuutionsa.

Esittelenpäs minäkin itseni, kun muutkin ovat niin tehneet. Elikkä, pääkaupunkiseudun tuntumassa asustelen, alunperin pohjoisen poikia ja treenaillut salilla 17-vuotiaasta lähtien, töiden takia tosin jouduin hiukan vähentämään pariksi vuodeksi, mut nyt taas täydellä höyryllä eteenpäin. Aiemmin (lukioiässä) tuli harrasteltua myös hiukan kamppailulajeja, mut lääkärin kiellon jälkeen pelkästään salia ja kevyttä kuntoliikuntaa. Pakkiksen löysin työpaikan kahvipöytäkeskustelun kautta, ja täältä on kyllä löytynyt PALJON hyvää asiaa ja ideoita treenamiseen ja muuhunkin liittyen.

Mutta nyt salille! :D

Uusi täällä, toinen postaus.

On tullut luettua pakkotoistoa jo vuoden päivät ja tuossa jokin aikaa sitten VIP:ksi.

Taustoja: nuorena treenailin n. 15-18 vuotiaana lähinnä voimanostoa.Sen jälkeen taukoa oli vaatimattomat 12 vuotta. Nyt sitten noin vuoden siinä muiden hommien lomassa ja 5kk aikalailla tosissaan.

Tuloksista ja kunnosta ei kannata niin hirveästi mainittavaaa, kun ei ole mitään mainittavaa.

Suunnitelmat on jo pistetty vuoteen 2010 johon sisällytetty joitakin omia tavoitteita. Ei kuitenkaan kisoja.

niin ikäähän on jo reilu kolmekymmentä.

Terve kaikille,

nyt on vuosi salia takana, aloitin vastapainoksi istumatyölle. Aluksi tulokset nousivat rajusti, mutta nyt syksyllä on ollut tuskaa pitää edes saavutetut painot.

Pakkotoistoa olen lueskellut sillointällöin, paljon tietoa tarjolla, joskin sen oleellisen löytäminen tuntuu joskus vaikealta.

Tavoitteena olisi saada loputkin läskit, roughly 10kg, lihakseksi. Toivottavasti "Pakkis" voi auttaa siinä ainakin noin teoreettisella tasolla:D

nimim. Sellainen 183cm/95kg/29v. perusjantteri ^^

Varmaankin puolitoista vuotta on tullut pakkiksella jo haamuiltua. Sivut on itselle ollut suureksi avuksi mitä tulee treenaamiseen ja muihinkin asioihin. Tuntuu siis, että täältä saa asiallista infoa lähes aiheeseen kuin aiheiseen. Oma treenaaminen on kausittaista (valitettavasti) tuon nivelreuman takia mutta suunta pikkuhiljaa ylöspäin kuitenkin.
181/78 ja ruumiinrakenne vielä enemmänkin normaali kuin atleetti. Kausittaista salitreeniä takana 1,5-vuotta.

terve.. oon kans aikas uusi käyttäjä. salia on tässä suunnilleen vuosi. pikuisia taukoja on kylläkin ollut..:anssi: :)

Moi vaan kaikille! Oon lueskellut tätä foorumia parisen kuukautta ja nyt tuli sitten tarve rekisteröityä :D
Oon 19v saliharrastaja, noin 3kk reeniä takana ja ainakin 50 vuotta edessä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom