Morjens.
Tiedonjano toi minut tänne lukemaan wanhojen konkarien neuvoja meille aloittelijoille. Muutenkin asiallisen tuntuinen foorumi niin päätin sitten rekisteröityä.
Aloittelija olen bodauksessa kun noin kuukausi aktiivisempaa treeniä on takana, mutta peruskunto on hyvä ollut pitemmän aikaa. Lihasmassan ja voimien kasvattamisen olen seuraavaksi päätavoitteekseni tulevaisuudessa ottanut. Myös jonkun taistelulajin aloitusta olen vakavasti harkinnut, koulunkäynti vaan meinaa pirulainen estää harrastukset viemällä liikaa aikaa.. Eikä ole opiskeluinto se joka sitä aikaa vie vaan yli 60km matka koululle.
Muuten siitä koulunkäynnistä puheenollen vois olla aika mennä nukkumaan, 2 tuntia herätykseen
Mutta yöt ja hyviä palautumisia kaikille 
Tiedonjano toi minut tänne lukemaan wanhojen konkarien neuvoja meille aloittelijoille. Muutenkin asiallisen tuntuinen foorumi niin päätin sitten rekisteröityä.
Aloittelija olen bodauksessa kun noin kuukausi aktiivisempaa treeniä on takana, mutta peruskunto on hyvä ollut pitemmän aikaa. Lihasmassan ja voimien kasvattamisen olen seuraavaksi päätavoitteekseni tulevaisuudessa ottanut. Myös jonkun taistelulajin aloitusta olen vakavasti harkinnut, koulunkäynti vaan meinaa pirulainen estää harrastukset viemällä liikaa aikaa.. Eikä ole opiskeluinto se joka sitä aikaa vie vaan yli 60km matka koululle.
Muuten siitä koulunkäynnistä puheenollen vois olla aika mennä nukkumaan, 2 tuntia herätykseen
Mutta yöt ja hyviä palautumisia kaikille 
Saliharrastuksen aloittelin aktiivisesti vasta tuossa kolmisen kuukautta sitten, mutta muuta liikuntataustaa on jo entuudestaan pitkältä ajalta. Aiemmin se punttien nostelu oli sellaista satunnaista räpellystä, mutta nyt sain innostuksen koettaa tehdä asioita KUNNOLLA jos vaikka tulostakin alkaisi sitä myötä tulla paremmin. Tahtoo vähän pattia sieltä laardin alta! :whip: 
Mulla on selkä leikattu alanikamista (-05 marraskuussa) ja kipua jatkuu jaloissa joka päivä! vasemmasta jalasta tunto melkein pois. Jalkoja en voi treenata kun ei kanna toinen jalka mitään painavaa! Yläkroppaa teen minkä voin :whip: . Jalat kannattelee ainoastaan kulmasoutua minkä selkä antaa myöten (selkä leikataan taas jossain vaiheessa :thumbs: ).
:D