Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Hei kaikki! Olen Antonio, 23 vuotias. Työskentelen tällä hetkellä kirjailijana ja työni luonteen takia työskentelen ennen tietokoneen todella kauan. Äskettäin olen sitä mieltä, että kehoni on heikentynyt ja ajattelin, että on parempi, jos alkaisin työskennellä ja hoitaa enemmän terveyteni.
Työni lisäksi suosittelen enimmäkseen pelejä, kuuntelemalla kitara-lauluja, joskus myös tarot-lukemista.
Toivon oppia ja jakaa kokemukseni kanssasi. Kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi kaikki,
Uusi täällä. Tai olen vuosien aikana täällä useasti käynyt ja lukenut eri juttuja.
Vasta hetki sitten tänne kirjauduin.

Eli 35- vuotias, lähellä pääkaupunkiseutua asusteleva naisihminen.
Asun ja elän kahden teini-ikäisen tyttärini kanssa kolmisin.
Käyn päivätöissä terveydenhuoltoalla. Lisäksi mulla on toinen työ jota teen noin 5h viikossa.

Salilla olen tässä kohtaa elämää käynyt reilun vuoden verran. Into on todella kova ja haluankin siinä hommassa kehittyä. Salikäyntejä tulee viikosta riippuen 3-5.

Mielelläni juttelen ihmisten kanssa ja kaipaisin kokeneempaa tai enemmän osaavaa (juttu)kaveriksi näistä halihommista. Eli saa lähestyä :eek:

hei kaikille. nyt vasta huomasin tälläisen ketjun joten siis olen punttitreeniä rakastava mimmi lohjalta. depyytti kisat takana, liityin foorumille kaverin vinkistä :) olen siis muutaman viikon jo kerennyt olemaan liittyneenä.

Noo jos täällä esittäydytään, niin liityin pari viikkoa sitten etsittyäni tälläistä foorumia. Oon siis parikymppinen kaveri ja haluun alottaa treenaamisen kunnolla.

Uusi täällä tavallaan...

29v. mies. Pakkista luettu ahkeraan jo kymmenisen vuotta sitten, nyt tosin vasta tunnukset tehty. 9 vuoden treenitauko takana ja n. 3 vuotta aikoinaan treenailtu. Raskaiden fyysisten töiden myötä jäi salilla käyntikin kun ei yksinkertaisesti ollut paukkuja enää saliin sekä töihin. 1,5 vuotta sitten sattui työtapaturma jossa katkeili kädestä useampi jänne, käsi leikattu kolmeen kertaan ja fysiolla kuntoutettu. Nyt kun duunitkin vaihtunut kevyempään niin alkanut taas salihommat kiinnostaa!. Toivotaan että lihasmuistilla saisi takaisin vähän sitä mitä joskus oli.

Morjesta pöytää!

Oon täällä uusi, tai en niinkään.. 16-vuotiaana surffailin näitä foorumeja hartaasti kun harrastin punttisalilla käymistä, sitten tuli 4 vuoden tauko ja täällä sitä taas ollaan paranemassa päin ja kasvattamassa lihasta handuun. Vähän tää tili on jo vanhempi, ilmeisesti koittanut alottaa jo pari vuotta sitten.. :whistle: Oon 23-vuotias ja oon nyt treenannut puol vuotta kovaa ja tulokset on alkanu näkymään! Painoa tullut lisää 10kg ja siinä mukana vähän rasvaakin kun en ihan täysin huolehtinut noista ravinto-arvoista.. onneks tajusin sentäs kuukaus sitten alkaa niistäkin huolehtimaan.
Pakko kiittää lihasmuistia, joha on taas perseessä lihaa!

Uusi täällä tavallaan...

29v. mies. Pakkista luettu ahkeraan jo kymmenisen vuotta sitten, nyt tosin vasta tunnukset tehty. 9 vuoden treenitauko takana ja n. 3 vuotta aikoinaan treenailtu. Raskaiden fyysisten töiden myötä jäi salilla käyntikin kun ei yksinkertaisesti ollut paukkuja enää saliin sekä töihin. 1,5 vuotta sitten sattui työtapaturma jossa katkeili kädestä useampi jänne, käsi leikattu kolmeen kertaan ja fysiolla kuntoutettu. Nyt kun duunitkin vaihtunut kevyempään niin alkanut taas salihommat kiinnostaa!. Toivotaan että lihasmuistilla saisi takaisin vähän sitä mitä joskus oli.

Hienoa. Loppuelämä aikaa treenata. Oma nuoren miehen treeni loppui aikanaan opiskeluihin, töihin ja perheen perustamiseen. Taukoa kertyi 14,5 vuotta, mutta nyt treenattu jo 1v 4kk. Tsemppiä sulleki jatkoon!

Moro
Täällä 39-v perheenisä. Pakkiksella ollut viimeksi 4 ja 1/2 vuotta sitten. Treenimotivaatiota hakemassa taas. Vuorotyö , 5 -kuukautinen poikavauva ja yleinen keski-iän diipa-daapa ollut treenaamisen esteenä viime aikoina.
Tästä se taas lähtee

Mäkin esittäydyn, täytän tänä vuonna kesällä 37v, olen käynyt salilla nyt viime heinäkuusta lähtien.
Treenit on aina päivän kohokohta.

Mulla on vähän epämääräinen menneisyys huumeineen käyttöineen kaikkineen, mutta tänään olen ollut tasan 6v suboxone -korvaushoidossa.

Salillakäynti on mulle henkireikä ja varaventtiili, kun sosiaaliset ympyrät pieneni huomattavasti kun dumppasin vanhat narkki"kaverit" pois kaveripiiristäni.

Terve! Kaippa määki täällä sit esittäydyn.
Elikkäs oon Tampereen kupeessa asusteleva 18v opiskelija ja salilla käyny parisen vuotta kohta. Mahdollisesti jotain saliin tai valmennukseen liittyvää duunia ajattelin tulevaisuudessa tehdä. Pitää kyllä ensin itestäni kuoria vähä uskottavampi fyysisesti! Eikä ny ainakaan helpota että pituutta löytyy 164cm... Taino, muuan Nyyssöläkin melkosen kovasti pärjännyt bodiskenessä ja siinäpä onkin esikuva! Pari vuotta sitten painoni oli viel 53kg, olin laihaläski ja sittemmin paino nousi jopa lähelle 70 kiloo, siitä iso osa on/oli kuitenkin rasvaa. Kokeilin vähän aikaa alkuvuodesta ketoosia, mutta siitä tuli vain heikko olo. Nyt ostin kuukauden alussa muuan kehonrakentajan dieettiohjelman ja sillä tiputellut painon jo 65:n rajapintaan, tarkoitus kesän alkuun asti dieettaa.

35v kahden pojan mama joka salilla käynyt n. 3,5v ja voimanostoon hurahdin 2v sitten ja tänä vuonna tarkoitus löytää rohkeus kisaamiseen. Siinä näin lyhyesti :D

Parikymppinen toipuva napatyräpotilas parin vuoden treenitaustalla. Teinkin kommentin tuohon napatyrä lankaan pari päivää sitten, että miten jatkaa treenamista tämän jälkeen.

Kätevä ominaisuus foorumilla tuo 'tarjoukset' pop-uppi!

Terve kaikille!
Oon vähä yli kolmekymppine, 5v lapsen isä kymenlaaksosta. Oon lukenu tät foorumii suunillee vuoden päivät ja löytäny lukemattomia vastauksia mieltäni askarruttavii asioihin. Salil oon käyny n.3 vuotta ilman mitää erityistä tavotetta. Muita harrastuksii on sähly, maastopyöräily ja pojan kans parkouri.

Tervehdys. Esittäydytään nyt koska se on kohteliasta. Päälle nelikymppinen kremppojen vaivaama kaveri joka yrittää omaksi iloksi kuntoilla salilla ja myöskin käy vähän höntsäilemässä nyrkkeilyä muistuttavan harrastuksen puitteissa. Palstaa seurannut reilut 10v. Nyt yhden portterin voimalla uskaltauduin rekisteröitymään.

Moi :whistle:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom