Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattokaa tän kaverin 3 viestiä. Sain reportin, että olisko botti. Osaisko botit olla nykyään jotenkin fiksumpia, että osaisivat kohdistaa lauseita oikeisiin keskusteluihin jne.Minulla on paljon ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista, mutta tämä foorumi on ollut jumalan lähettämä minulle, koska täällä on ihmisiä, jotka todella tietävät juttujaan eivätkä väärennä sitä painoarvoille tai muille tavaroille. Toivottavasti tulevaisuudessa on joitain muutoksia fyysisen vuorovaikutuksen suhteen, koska ihmiset lypsävät sitä lol. Katson, että tämä foorumi voi olla normi tulevaisuudessa, koska teollisuus paranee ja samalla myös keskustelu parantaa tonnia.
Kattokaa tän kaverin 3 viestiä. Sain reportin, että olisko botti. Osaisko botit olla nykyään jotenkin fiksumpia, että osaisivat kohdistaa lauseita oikeisiin keskusteluihin jne.
Aika creepyksi alkaa menemään jos botit osaa esim keskustella.Kyllähän ne nykyään jo aika hyvin osaa kaikenlaista. Mä lueskelin eilen tuon käyttäjän viestit läpi ja totesin, että vaikka ne periaatteessa jossain määrin osuu oikeaan paikkaan, niin ei ne oikein ihmisen kirjoittamilta vaikuta. Ei edes puutteellisella kielitaidolla. Joten bottina poistelin.
Aika creepyksi alkaa menemään jos botit osaa esim keskustella.
Chatbotteja kyllä on, mutta ne on tyhmiä. Tää jos oli botti, niin osasi hyvin valita ketjut ja keskustella asiasta, mutta todella oudolla tapaa. Jotenkin siitä puuttui kokonaan inhimillinen näkökulma sanojen välistä.Kyllähän ne tietyissä rajoissa jo osaa. Paljonhan niitä käytetään esim. asiakaspalvelussa, teknisessä tuessa ja muussa sellaisessa.
Ei ne ihmisen kaltaiseen keskusteluun pysty, mutta yllättävän hyvin kuitenkin osaavat, jos on riittävästi "opetettu".
Chatbotteja kyllä on, mutta ne on tyhmiä. Tää jos oli botti, niin osasi hyvin valita ketjut ja keskustella asiasta, mutta todella oudolla tapaa. Jotenkin siitä puuttui kokonaan inhimillinen näkökulma sanojen välistä.
Moro,
32v mieshenkilö, 172cm ja 121kg. Käytännössä koko aikuisiän ollut ylipainoinen, teini-iässä harrastuksiin kuuluneet tanssi-, taistelulaji-, akrobatia- ja parkour-harrastukset pitivät kondiksessa. Sitten alkoi tuo kalja maistumaan ja liikunta jäi. Syömistottumuksetkin perseestä, nuudelit ja roskaruoka maistui. Viime vuoden lopulla poltin itseni henkisesti loppuun ja siitä asti ollaan oltu toipumassa pään sisäisistä synkistä ajatuksista ammattilaisten ja lääkityksen avulla. Helmikuun alussa kävin lääkärillä joka alkoi pelottelemaan loppuiän kestävillä verenpaine- ja diabeteslääkityksillä jos en laita elämää myös fyysisellä puolella kondikseen. 5.2.2020 otin peilin edessä "ennen" kuvan joka on nyt odottelemassa kännykässäni tulevaa.
Aloituspaino tuolloin 5.2.2020 oli 125kg ja ensin laitoin ruokavalion remonttiin. Jokainen suupala lasketaan ja pyritään pitämään päivän syönnit 2000kcal tietämillä. Liikuntaa harrastin alussa n. 35-45min kävelylenkkien muodossa, joskin toinen nilkka vihoitteli välillä ja lenkeissä oli pidempiä välejä. Eilen sitten kävin hommaamassa paikalliseen Fitness24Seven-salille kun kaveri oli jo pidempään pyydellyt minusta salikaveria. Olin häneltä jo aiemmin lainannut käsipainot joita olin nostellut viikon verran aktiivisesti ja kyllähän siinä nälkä tuli tehdä lisää. Tänään kävin ekan kerran tekemässä tunnin treenin Arnoldin kultaisen kuusikon mukaan ja hyvältähän tuo tuntui. Tavoite olisi käväistä sen viisi kertaa viikossa salia kuluttamassa, 3x puntti ja 2x aerobinen (eli juoksumatolla reipasta kävelyä 45-60min, ehkä myöhemmin juoksua jos hyvältä tuntuu). Ei ole tarkoitus minusta mitään bodybuilderia tehdä vaan ennen kaikkea terve. Inspiraatiota on kuin pienessä kylässä joten tarvitaan aikamoinen romahdus jos tästä ei hiljakseen hoikkene. Aloitus on ainakin lupaava