Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve. Olen 27-vuotias mies, joka seurannut foorumia jo pitemmän aikaa, mutta nyt vasta sain ensimmäisen viestin kirjoitettua. Salitaustaa takana viitisen vuotta ja kipinä on suuri jatkaa sitä vielä pitkään.

Moikka, päälle viisikymppinen äijä täällä, joka on puolen vuosisadan rajapyykin ylitettyään innostunut taas kehonhuoltoon liittyvistä asioista. Ihan pakon edessä kun ikätovereilla alkaa paikat jo renaamaan. Vaikka itse on selvinnyt vielä ilman vakavampia sairauksia, niin en usko onneni jatkuvan ikuisesti.

Loppuun vielä OT: Olen ollut lurkkerina täällä jo jonkin aikaa: bodymeiningin lisäksi täällä ihastuttaa se, ettei nykyaikaa myrkyttävä, viherpiipertäjien #-diktatuuri ole vielä päässyt valtaan täällä!

Vuosirenkaita tarpeeksi, älyä liikaa ja intohimoa rikokseksi asti. Mutta silti täällä niin montaa naista ja miestä tahtoisin vaan kumartaa. Kiitos kaikille ihanille ja uljaille esikuvilleni.
PV: n atk-suunn. ja elämän armoitettu taiteilija.
HarleyQuinn ja Lagerthas sadly Viking Song

Morjensta

Aloitin elämätapa remontin 2016 n. 60kg painoisena armeijassa. Elikkä tämä tarkoitti sitä että opettelin syömään 5 kertaa päivässä hyvää intti ruokaa, lisäksi kävin iltavapailla kassun puntilla treenaamassa intti frendien kanssa.

Säännölliset puntti jutu aloitin syksyllä 2017 n. 76kg. Kaikki opit mitä olen saannut puntti hommiin tulee @Mike ja Utti Hietalan videoilta sekä podcasteista. Ruokavalio valio oli semmoinen että söin 3000 - 3500 kcal per päivä.

2018 syksyllä oli paino 95kg bulkki kunnossa josta aloitin KETO dietin jolla poltin kyllä lihaksia myös kun tein dietin väärin ja huonosti. Noh siitä sit uudelle offille 2018 78kg kynäniskana, kehitystä tuli tällä offilla paljon kun turposin kuin pullataikina 118kg painoon 8 viikossa. Olotilat oli tosi paskat ja aloitin uudestaan KETO dietin josta tiputin painon 95 kg 2019 Toukokuussa

Nykyinen offin aloitin kesäkuussa 95kg painosta ja paino nyt on 104kg dietin olen aloittamassa 2 viikon päästä ja dietin pituus on 10 viikkoa.

Joo itse olen 17.v pulkannaru tavoitteena tulla vuosien varrella edes vähän maskuliinisemmaksi. saa nähdä miten käy, idea tähän lähti kun lähdin nyt 3kk sitten tänne amerikan ihmemaahan vaihto-oppilaaksi 141,5 paunaa puntarissa ja n. 183cm mittaa eli suunta ainoa on ylöspäin. Toivotaan nyt että tarttuu matkaan edes vähän amerikan kiloja (mieluusti ei pelkkää läskiä). Eikait siinä tässä näin lyhyt ja ytimekäs esittely.

ja niin juu tänne tuli liityttyä nyt parin kuukauden Miken, Vatasen, Matiaksen, Jugin ja Mikan seuraamisen jälkeen.

ei muutakun hyviä puntteja vain muillekkin vasta alottaneille ja tänne liittyneille, kyllä se hauis toivottavasti joskus turpoo💪

Olen 20-v jamppa, joka aloitti salilla käymisen pari kuukautta sitten. Salilla olen aikaisemminkin viihtynyt jotain 1-2kk jaksoja, mutta siihen se on sitten lässähtänyt.

Moi. Useita vuosia jo seurannut foorumia. Joitakin viestejä vasta laittanut foorumille. Mukavaa luettavaa ollut kyllä. Tällä hetkellä mittarissa 34v. Salitaustaa takana useita vuosia, välillä säännöllisemmin ja vällilä harvemmin.

Moi olen 41v entinen kilpanyrkkeiliä nyt painoa on 40kg liikaa olisin kiinnostunut puntista, sitä tuli kanssa tehtyä jonkun verran nuorena että liikkeet on hallussa

Moro,

32v mieshenkilö, 172cm ja 121kg. Käytännössä koko aikuisiän ollut ylipainoinen, teini-iässä harrastuksiin kuuluneet tanssi-, taistelulaji-, akrobatia- ja parkour-harrastukset pitivät kondiksessa. Sitten alkoi tuo kalja maistumaan ja liikunta jäi. Syömistottumuksetkin perseestä, nuudelit ja roskaruoka maistui. Viime vuoden lopulla poltin itseni henkisesti loppuun ja siitä asti ollaan oltu toipumassa pään sisäisistä synkistä ajatuksista ammattilaisten ja lääkityksen avulla. Helmikuun alussa kävin lääkärillä joka alkoi pelottelemaan loppuiän kestävillä verenpaine- ja diabeteslääkityksillä jos en laita elämää myös fyysisellä puolella kondikseen. 5.2.2020 otin peilin edessä "ennen" kuvan joka on nyt odottelemassa kännykässäni tulevaa.

Aloituspaino tuolloin 5.2.2020 oli 125kg ja ensin laitoin ruokavalion remonttiin. Jokainen suupala lasketaan ja pyritään pitämään päivän syönnit 2000kcal tietämillä. Liikuntaa harrastin alussa n. 35-45min kävelylenkkien muodossa, joskin toinen nilkka vihoitteli välillä ja lenkeissä oli pidempiä välejä. Eilen sitten kävin hommaamassa paikalliseen Fitness24Seven-salille kun kaveri oli jo pidempään pyydellyt minusta salikaveria. Olin häneltä jo aiemmin lainannut käsipainot joita olin nostellut viikon verran aktiivisesti ja kyllähän siinä nälkä tuli tehdä lisää. Tänään kävin ekan kerran tekemässä tunnin treenin Arnoldin kultaisen kuusikon mukaan ja hyvältähän tuo tuntui. Tavoite olisi käväistä sen viisi kertaa viikossa salia kuluttamassa, 3x puntti ja 2x aerobinen (eli juoksumatolla reipasta kävelyä 45-60min, ehkä myöhemmin juoksua jos hyvältä tuntuu). Ei ole tarkoitus minusta mitään bodybuilderia tehdä vaan ennen kaikkea terve. Inspiraatiota on kuin pienessä kylässä joten tarvitaan aikamoinen romahdus jos tästä ei hiljakseen hoikkene. Aloitus on ainakin lupaava :)

Olen ollut pakkiksella joskus 15 vuotta sitten, kun tuli alotettua salitreeniä ekan kerran elämässä. En enää muista millä nimimerkillä silloin olin. Muistan vain, että käsi meni poikki lumilautaillessa ja aloin kuntouttaa sitä salilla. Pakkiksella tuli silloin pyörittyä ehkä vuoden päivät, tykkäsin foorumista. Sen jälkeen ei olekaan juuri tullut käytyä, kuin muutaman kerran.

Muksuna ja nuorena tuli treenailtua monipuolisesti, muttei kovin sitoutuneesti, vähän kaikkea: telinevoimistelua jonkin aikaa, vähän painia, skeittailua, lumilautailua, suksilla, hiihtoa, sirkusta, thainyrkkeilyä vähän enemmän muutaman vuoden.

10 vuotta myöhemmin tuli palailtua urheilun pariin elämäntilanteen takia. Tarkoitus oli viettää rauhallista perhe-elämää ison omakotitalon ja tontin askareiden täyttämänä. No siinä tuli varsin yllättäviä käänteitä ja tuskan vuodet, kun talokaupoissa annettiin väärät tiedot ja talo ei ollutkaan asuttavissa. Tiedossa oli monien vuosien hankalat asumisjärjestelyt ja oikeusjutut. Ei pystynyt tekemään mitään remontteja, eikä nopeuttamaan oikeutta. Siinä rytäkässä sitten alkoi kova treenailu metsässä ja ulkosaleilla, pakeneminen hetkeksi kaikesta. Parissa vuodessa kunto oli palaillut ihan hyväksi ja tuntui hyvältä. Sen jälkeen aloin tekemään joitain youtube-videoita. En tiedä tulenko enää juuri tekemään tai jatkuuko treenailu sen kummemmin, kun elämäntilanne on tasoittunut ja enempi huilaillut, mutta ehkäpä! Saa nähdä. Tässäpä kanavan esittelyvideo, ehkä se inspiroi ulkotreenailuunkin, toivottavasti:

View: https://www.youtube.com/watch?v=aC4Gm1teiU4

Morjes!

25-vuotias nainen, joka eksyi sivustolle etsimään vertaistukea ja vinkkejä kunnon ylläpitämiseen ja parantamiseen. Urheilutaustasta jos puhutaan, on tämä viimeiaikoina jäänyt kieltämättä hävettävän vähäiseksi, josta nyt varmasti joutuu maksamaan! Alipainoinen ( 164 cm ja 47 kg), joten toivottavasti pian taas oisin paremmassa kunnossa! :)

Minulla on paljon ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista, mutta tämä foorumi on ollut jumalan lähettämä minulle, koska täällä on ihmisiä, jotka todella tietävät juttujaan eivätkä väärennä sitä painoarvoille tai muille tavaroille. Toivottavasti tulevaisuudessa on joitain muutoksia fyysisen vuorovaikutuksen suhteen, koska ihmiset lypsävät sitä lol. Katson, että tämä foorumi voi olla normi tulevaisuudessa, koska teollisuus paranee ja samalla myös keskustelu parantaa tonnia.
Kattokaa tän kaverin 3 viestiä. Sain reportin, että olisko botti. Osaisko botit olla nykyään jotenkin fiksumpia, että osaisivat kohdistaa lauseita oikeisiin keskusteluihin jne.

Kattokaa tän kaverin 3 viestiä. Sain reportin, että olisko botti. Osaisko botit olla nykyään jotenkin fiksumpia, että osaisivat kohdistaa lauseita oikeisiin keskusteluihin jne.

Kyllähän ne nykyään jo aika hyvin osaa kaikenlaista. Mä lueskelin eilen tuon käyttäjän viestit läpi ja totesin, että vaikka ne periaatteessa jossain määrin osuu oikeaan paikkaan, niin ei ne oikein ihmisen kirjoittamilta vaikuta. Ei edes puutteellisella kielitaidolla. Joten bottina poistelin.

Kyllähän ne nykyään jo aika hyvin osaa kaikenlaista. Mä lueskelin eilen tuon käyttäjän viestit läpi ja totesin, että vaikka ne periaatteessa jossain määrin osuu oikeaan paikkaan, niin ei ne oikein ihmisen kirjoittamilta vaikuta. Ei edes puutteellisella kielitaidolla. Joten bottina poistelin.
Aika creepyksi alkaa menemään jos botit osaa esim keskustella.

Aika creepyksi alkaa menemään jos botit osaa esim keskustella.

Kyllähän ne tietyissä rajoissa jo osaa. Paljonhan niitä käytetään esim. asiakaspalvelussa, teknisessä tuessa ja muussa sellaisessa.
Ei ne ihmisen kaltaiseen keskusteluun pysty, mutta yllättävän hyvin kuitenkin osaavat, jos on riittävästi "opetettu".

Kyllähän ne tietyissä rajoissa jo osaa. Paljonhan niitä käytetään esim. asiakaspalvelussa, teknisessä tuessa ja muussa sellaisessa.
Ei ne ihmisen kaltaiseen keskusteluun pysty, mutta yllättävän hyvin kuitenkin osaavat, jos on riittävästi "opetettu".
Chatbotteja kyllä on, mutta ne on tyhmiä. Tää jos oli botti, niin osasi hyvin valita ketjut ja keskustella asiasta, mutta todella oudolla tapaa. Jotenkin siitä puuttui kokonaan inhimillinen näkökulma sanojen välistä.

Chatbotteja kyllä on, mutta ne on tyhmiä. Tää jos oli botti, niin osasi hyvin valita ketjut ja keskustella asiasta, mutta todella oudolla tapaa. Jotenkin siitä puuttui kokonaan inhimillinen näkökulma sanojen välistä.

Juu ja vaikka aloitti periaatteessa ihan asiasta, niin pidemmälle kun eteni, niin alkoi tulla aika paljon asiaan nähden vääriä sanoja/lauseita sekaan.

muscles.jpg

Moro,

32v mieshenkilö, 172cm ja 121kg. Käytännössä koko aikuisiän ollut ylipainoinen, teini-iässä harrastuksiin kuuluneet tanssi-, taistelulaji-, akrobatia- ja parkour-harrastukset pitivät kondiksessa. Sitten alkoi tuo kalja maistumaan ja liikunta jäi. Syömistottumuksetkin perseestä, nuudelit ja roskaruoka maistui. Viime vuoden lopulla poltin itseni henkisesti loppuun ja siitä asti ollaan oltu toipumassa pään sisäisistä synkistä ajatuksista ammattilaisten ja lääkityksen avulla. Helmikuun alussa kävin lääkärillä joka alkoi pelottelemaan loppuiän kestävillä verenpaine- ja diabeteslääkityksillä jos en laita elämää myös fyysisellä puolella kondikseen. 5.2.2020 otin peilin edessä "ennen" kuvan joka on nyt odottelemassa kännykässäni tulevaa.

Aloituspaino tuolloin 5.2.2020 oli 125kg ja ensin laitoin ruokavalion remonttiin. Jokainen suupala lasketaan ja pyritään pitämään päivän syönnit 2000kcal tietämillä. Liikuntaa harrastin alussa n. 35-45min kävelylenkkien muodossa, joskin toinen nilkka vihoitteli välillä ja lenkeissä oli pidempiä välejä. Eilen sitten kävin hommaamassa paikalliseen Fitness24Seven-salille kun kaveri oli jo pidempään pyydellyt minusta salikaveria. Olin häneltä jo aiemmin lainannut käsipainot joita olin nostellut viikon verran aktiivisesti ja kyllähän siinä nälkä tuli tehdä lisää. Tänään kävin ekan kerran tekemässä tunnin treenin Arnoldin kultaisen kuusikon mukaan ja hyvältähän tuo tuntui. Tavoite olisi käväistä sen viisi kertaa viikossa salia kuluttamassa, 3x puntti ja 2x aerobinen (eli juoksumatolla reipasta kävelyä 45-60min, ehkä myöhemmin juoksua jos hyvältä tuntuu). Ei ole tarkoitus minusta mitään bodybuilderia tehdä vaan ennen kaikkea terve. Inspiraatiota on kuin pienessä kylässä joten tarvitaan aikamoinen romahdus jos tästä ei hiljakseen hoikkene. Aloitus on ainakin lupaava :)

Tässä kohta kun vuosi on täynnä täällä oleskelua niin ei voi kuin hieman hihitellä tälle aloitukselleni. Pari kertaa ehti maaliskuussa salilla käymään ennen kuin tuli parin kuukauden tauko koronan takia. Sen jälkeen ei todellakaan ole menty "3 puntti ja 2 aerobinen" tahdilla vaan mätetty pelkkää punttia. "Ei ole tarkoitus mitään bodybuilderia tehdä" mutta nyt kun lihaksia alkaa olla jo vähän esillä niin entistä tiukemmin alkanut nimenomaan bodaus kiinnostaa vaikka ne isot liikkeet (penkki/kyykky/maastaveto) tehdäänkin voimatreeninä. Niin se äkkiä mieli ja suunnitelmat muuttuu kun pääsee lajiin sisään 😂 Paino on sentään pudonnut vaikkei mitenkään hirveästi kun loppuvuosi oli syönnin kanssa mitä sattuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom