Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Mojensta vain täältäkin suuntaa!

Tuntuu olevan sama tarina, kuin monella muullakin. Elikkäs pakkista on luettu ahkeraan jo muutamia vuosia, mutta kirjoittelua ei ole tullut harrastettua. Tehdäänpä siis asiaan muutos ja koitetaan antaa jotain täältäkin suunnalta :)

Ikää lasissa 19 vuotta, lukio takana ja elämä toivottavasti edessä. Pohjois-Pohjanmaan suunnalla treenaillaan.

Treenannut olen yläasteiästä lähtien, alussa miten sattuu milloin sattuu. Lukion aikana sitten innostuin ottamaan asioista selvää, ja nykyisellään treenit kulkeekin ihan eri tapaan. Erityiskiitosta täytyy antaa pakkikselle ravintoon liittyvistä neuvoista, sillä niistä on todella ollut apua :5: .

Eipä tässä muuta kuin hyvää kevään jatkoa kaikille tasapuolisesti! :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Choda_Boy tässä moro!!

On se kai meikäläisenki aika ilmoittautua uudeksi pakkislaiseks. 19-vuotias raudanpumppaaja K-Pohojanmaalta päivää. Tästä harrastuksesta innostuin joskus amisaikoina ja alku olikin ihan epäsäännöllistä salilla käyntiä täysin tietämättömänä siitä kuinka suuri rooli esim. ravinnolla on lihaksen kasvamiseen.:david: Vasta nyt ku oon alkannu lukemaan pakkiksen juttuja niin oon alkannu tajuamaan minkälaisilla asioilla todella on merkitystä tässä harrastuksessa. Voin kyllä todeta että on ERITTÄIN PÄTEVÄ foorumi.

Eli ei muutaku tsemppiä treeneihin kaikille tasapuolisesti, sitä tässä itekki tarvitaan.. :kippis1:

Moi pakkislaiset. olen seurannut foorumia aktiivisesti vuodesta 2002, mutta vasta nyt olen rekisteröitynyt keskuuteenne. Olen saanut paljon hyviä reenivinkkejä mm. olen oppinut jalkojen oikeaoppisen reenausmenetelmän ja ravintoasiatkin alkavat olla nyt olemaan hyvällä mallilla. olen reenaillut kohta 10vuotta säännöllisesti. ennen pääpaino reenaamisessa oli akselilla hauis-rinta. silloin oli mukavaa kesähelteellä ottaa paita pois kun sai miehiltä:rolleyes: ihailevia katseita.

Nyt olen tajunnut jalkojen reenauksen tärkeyden ja olenkin painottanut reenini lähinnä jalkojen kasvatukseen. jalkani ovat tällähetkellä selvästi muita lihasryhmiä edellä mutta eihän jalat voi koskaan olla liian suuret. Kiitos pakkiksen en ole enää kaikkien ihailema RHP vaan salimme kovin kyykkääjä:)

Morjensta kaikille tasapuolisesti. On tullu tätä foorumia lueskeltua jo reilun vuoden verran ja on koetettu imeä tietoa mahdollisimman tehokkaasti. Oon 25v. puntinveivaaja Hyvinkäältä, rautoja on tullu kolisteltua enemmän tai vähemmän tosissaan jo 14v. asti. Reenit kuluu lähinnä kyykkyjen, penkin ja rinnallevetojen kanssa..

Nimimerkin mukaan ollaan miltei aina "puolikunnossa".. ;) Tsemppiä treeneihin kaikille!!

Noo en nyt ihan uus oo täällä mutta kuitenkin..
Oon siis 16 vuotias raudanrankaisija Alajärveltä :p
ja tuossa pari vuotta on tullu treenattua vähän miten sattuu ja vasta reipas 4 kk tullu treenattua kunnollisella kolmijakosella.
Ja pakkiksen löysin kaverin kautta.

Jep, taidanki tästä mennä nukkumaan.

kai sitä sit itelläki pittää.
on tullu pakkista luettua ja tänä syksynä oon uskaltautunu rekisteröityä...
tullu harrastettua pari vuotta enemmän tai vähemmän mite sattuu ja nyt uuden
koulun alotettua oon ruvennu kunnollisesti reenailee... kiitos pakkikselle motivaatiosta
ja kaikesta tiedosta mitä on saanu minu päähä tarttumaa ja mitä tulee saamaan tarttumaa...:worship:

Mjoo,

Pitäähän sitä kertoa itsestä sitten jotain jos joku sattuu joskus miettimään, että kuka olen. Elikkäs 23v. Rollosta oleva, oikkiksessa opiskeleva mulkero. Tällä hetkellä vielä Afganistanissa maailman rauhaa turvaamassa mutta päiviä on enää 15 jäljellä niin pois se pittee alkaa tulemaan. Harrastuksina ollut useamman vuoden nuoruudessa thainyrkkeily ja hanmoodo, nykyisin rollossa aika menee puntilla ja opiskellessa. Siinäpä pähkinänkuoressa jotain pientä.. noh koko on 178cm pituutta ja 77kg painoa. Pakkiksesta kyllä saa nätisti ohjeita treeniä varten ja toivottavasti ne tulee näkymään vielä kehossakin :hyper:

-Mulder-

Terve!
Olen juuri 16-vuotta täyttänyt sälli Anjalankoskelta. Puntilla olen käynyt satunnaisesti ja nyt olisi tarkoitus alkaa käymään kunnolla, kun fudiskin loppui jatkuvan vitutuksen ja paskan valmentajan takia. Ylä-aste loppusuoralla ja hyvä päättötotari tulossa. Keskiarvo 9 ja lukioon olen menossa. Koko täl hetkellä 180 ja 83, pitäs kiristellä johonki 77-79kg.

piidu

Moi,

Olen jo jonkin aikaa lueskellut forumianne ja ajattelin rekisteröityä, kun ois jonkin verran tyhmiä kyseltävänä.

Taustasta sen verran, että olen reenaillut jotakuinkin pari vuotta. Pidän itseäni aloittelijana ja haluaisin erityisesti kehittyä harjoittelun suunnittelussa tavoitteiden mukaisesti.

Eipä tässä kummempia, hyviä reenejä itse kullekin.

Heipsistä. Kyllähän nyt sitten munkin tänne piti liittyä. Oon lueskellu jo kauan noita juttuja on tullu monia kysymyksiä esille.. ja olis pieni pyyntökin, mutta se tulee myöhemmin :)

ja siis itse treenaan aktiivisesti.. nuoresta iästäni huolimatta.:)

Heippa. Mie oon pieni mutta pippurinen tyttölapsi :D Juuri aloittanu kuntonyrkkeilyn, sillä pitäähän ne paineet johonkin purkaa ;)

Hetken aikaa olen täällä jo ehtinyt pyöriä, mutta en ole tainnut vielä muistaa esittäytyä. Eli Sawolainen viäräleuka on kyseessä. Salilla on käyty vuodesta -98 vaihtelevasti. Vuoteen 2001 tai -02 asti melko aktiivisesti sen jälkeen sitten homma on ollut vähän mitä sattuu. Lähinnä on keskitytty lasten hoitoon vuodesta -03. Oma paino oli muuten alkuun vuonna -98 löysä 76 ja nyt alkaa olla päällä vielä löysempi satanen.n Pituutta on n. 181 senttiä.

Nyt on löytynyt pitkästä aikaa single factorilla uutta intoa tekemiseen ja jonkinlaisesta paluusta tässä voisi puhua. Aikanaan on tehty kaikki mahdolliset virheet reenin suhteen ja katsotaan mitä tässä nyt vähän lisääntyneen järjen kanssa saadaan aikaan :whip:

Jesjoo, 26 vuotta :wanha: kynaeniska Itä-Suomesta helou. Treenii takana vaihtelevan epäsäännöllisesti: junnuna judoo ja karatee ja sekopaeaesekoiluu, myöhemmin thainyrkkeilyy ja aivan saatanallista sekoiluu. Tällä hetkellä punttii, pyöräilyy ja sitä sekoiluu. Parin viikon päästä, eli vappusekoilusta selvittyäni aattelin muuttaa Helsingin GBGymille treenaamaan BJJ:tä, vaparii sekä tuota vanhaa tuttuu thaikkuu.

Ainiin, kiitos kaunis Pakkikselle johdatuksesta HST:n ihmeelliseen maailmaan!

Morjesta vaan kaikille!! Oon 18 vuotta ja käyny kohta vuoden aktiivisesti salilla, pituutta on 182 ja painoo 85. Oon tätä sivustoo lukenu tosi paljon aikasemminkin ja suuri apuhan tää on ollu, voin vaan kuvitella kuinka monelta mokalta oon säästyny tän ansiosta
Mutta ei kai tässä muuta keksi tällä kertaa.. Ja kiitos ja kumarrus kaikille jotka jaksaa neuvoa meitä aloittelijoita!:thumbs:

Tere, olen 26v miekkonen vantaalta ja harrastan salilla käyntiä ja liikkumista pyörällä ja jalan. Tänne reggasin avovaimoni suosittelulla =) Joten koitetaas seurata ja kirjoitella juttuja tännekkin.

38v nuorimies. 14 reenannu. Tarkemmin sanoen ensimmäisen puolen vuoden aikana kaikki kehitys tapahtui: paino nousi 62kg 65kg:n, nykyään painan 68kg ;) pikkuhiljaa treeni alkoi sitten muuttua lihaskuntoa ylläpitäväksi junnaamiseksi, mitä se on vielä tänäkin päivänä. Lukemattomia kertoja olen kyllä luvannut, että nyt alan taas kunnolla reenaamaan, mutta menkööt nyt näin.
Lisäksi harrastan liikuntaa laidasta laitaan.

Morjesta vaan kaikille.

Kirjauduin tänään sisälle ja ajattelin laittaa ekan viestin tänne.
Olen 21v mies helsingistä ja käynyt salilla noin 3 vuotta, välillä vähemmän aktiivisesti ja välillä enemmän, mutta nyt viimeisen vuoden koittanut panostaa enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom