Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Tervehdys myös täältä kaikille. Oon kanssa täällä jo jonkun aikaa. Poliisikouluun menossa syksyllä. Salilla käynti säännöllistä, ikää 22 vuotta, harrastuksia ollut vähän kaikenlaista. Ei siis kurjuutta kummempaa. Ei muuta kun :kippis1: ja :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tervehdys kaikille!
Foorumin bongasin sattumalta viime joulukuussa, kun jonkin haun tulos puski linkkiä Pakkiksen verkkokauppaan. Siitä lähtien keskusteluja on tullut seurattua varsin aktiiviseen malliin, minkä johdosta salitreenini ja ruokavalioni kärsi nopeasti suurehkon muutoksen. Eli suurta kiitosta Pakkiksen ylläpidolle sekä käyttäjäkunnalle täältä suunnasta!

Urheilutaustaa löytyy jääkiekosta ja taekwondosta, kuntoilumielessä lenkkeilystä ja uinnista. Kuntosaliharjoittelu on hokin myötä ollut vuosia osana harjoittelua, ja jatkui myös vaihtelevalla aktiivisuudella jääkendon jäätyä pois noin muutama vuosi takaperin. Tosin samalla jäi miltei kokonaan jalkojen treenaus pois! :david: Taekwondossa rupesin riehumaan uudestaan keväällä, kun aloin selkeästi huomaamaan kuinka kroppa iski paikkoja jumiin. Notkeuden, liikkuvuuden, kehonhallinnan ja aerobisen kunnon kannalta taekwondo antaa loistavaa vastapainoa saliharjoittelulle.

Joulukuun puolivälin paikkeilta on treeni ollut parempaa, muonipuolisempaa ja jossain määrin myös määrätietoisempaa, painopiste on keskitetty jalkojen ja selän lihasryhmiin, rinta-kädet-vatsa-akselin ollessa ennestään edellä. Selvää kasvua on havaittavissa, kun lepo- ja ravintopuoli on ollut hyvällä mallilla. Monessa mielessä terveellisempi elämäntyyli on parantanut elämänlaatuani, vaikkei sitä aina tiedostakaan! :kippis1:

jep jep. Morjens kaikille! Täällä tälläinen ruoskaranne lähi-idästä, pakkista tullu luettua jo pitkän aikaa silloin tällöin, nyt "vammauduttua" piti kirjautua kysymään apua. Toivottavasti apua löytyy!

Eipä muuta kuin rock on! :rock:

Helou helou.. Tervehdys kaikille... Olen ollut jo jonkun aikaa pakkiksella (pari kuukautta, muistaakseni..) muttei ei ole hirveesti tullu kirjoteltua... Anyway, nytten tulee.. 20-vuotta, pituus n.180 cm, paino päälle 90 kiloa, muutama vuosi tullu treenattua... pari vuotta pikkasen fiksummin... Ei tässä muuta kait... Pidetään pakkotoisto pystyssä!!:rock:

Moro vaan kaikille!
Ennen joulua aloin käymään salilla kaverin kanssa, joka oli jo jonkia aikaa nostellu puntteja.. Joululomalla päätin sit alottaa laihduttamisen ja onhan sitä lähteny 20 kg.. Nyt tässä odottelen elokuuta, jolloin aloitan massakauden... Salilla oon käyny kolmesti viikossa ja tulosta on tullu sopivasti dietin ohessa...
oon 17w pituutta o 180cm ja painan nyt 66 kg... Pakkista kuulin kaverilta ja päätin sit viimein hommata tunnukset... Siinäpä tärkeimmät... :D

Morjens kaikille.
Olen lukenu jo pakkotoistoa jo pitkään taustalla ja aattelinpa että sama kirjotellakki vähä tänne. Olen 27 v. ja treenailen kamppailulajeja ja siinä sivussa punttia. Juokseminen on myös lähellä sydäntä sekä talvisin hiihto...

Harjotellaanpa nyt tätä kirjoittelua. eli oon 25v ja viitisen vuotta käyny salilla säännöllisen epäsäännöllisesti. Nyt on tullu vuoden verran käytyä neljä kertaa viikossa puntilla säännöllisesti. Jonkisen aikaa lukenut sivusta pakkista mutta nyt sai aikasiksi kirjautua.

Mjorjentes :) oon siis 18 vuotias tytön tylleröinen joka on vastarakastunut salilla käyntiin ja tähän kaikkeen "body-lifeen"!
Omista taustoista sen verran et anoreksiaa on tullu sairastettua ja mitat on vieläkin aika naurettavat, mut mitä nyt oon 2kk salilla käyny ja koittanu mättää suht huolella ja muuta, niin kivasti on jo tullu jotain kehoon lisää :)
nyt vaan aina ku peilin edessä pullistelee (jännettä ;) ) ni on vaa sellane fiilis et haluu lisää!
se fiilis on ni uskomaton ku salil saa vääntää naama ruvella!
oikeeta agressioitten purkuu tai jotakin...mutta tosiaan nyt tuntuu ét olen löytäny itelleni sopivan elämäntavan ja tyylin,jota kyl tosiaankin opettelen ja haen siitä itelleni sopivaa :)

täältä pakkikselt on jo löytyny hirveesti vastauksii omiin pohdiskeluihin, fiksua sakkia ootte:worship:

hyvät kesät kaikille!

Moi moi vaan! Säännöllistä salilla käyntiä nyt takana semmonen 9kk.
Muutosta ruhossa on jo hieman tapahtunu. Ruokapuolikin alkaa pikkuhiljaa olee jotenkin hanskassa tai ainakin tiedän miten pitäis syödä mut eri asia sit et syönkö sillai joka päivä:D Avautumista ehkä vielä lisää tiedossa:lol2:

Moi kaikille.Olen uusi jäsen:)
38-v.venäläinen mies.Etsin tällä kavereita ja ystäviä.
Minulla on suuri halu tutkia suomen kieli.:)

Leipuri sanoi:
Moi kaikille.Olen uusi jäsen:)
38-v.venäläinen mies.Etsin tällä kavereita ja ystäviä.
Minulla on suuri halu tutkia suomen kieli.:)

Kuten henu sanoisi: "PÄIVÄÄ?!"

Can you say troll?:rolleyes:

Vähän päälle vuos sitten näin koulussa pari vähän isompaa kaveria, joiden selässä luki pakkotoisto.com ja ajattelin, että toi on varmaan siisti juttu :hyper:

Nyt oon puolisen vuotta lueskellu palstaa ja vihdoin tartuin itteäni kiveksistä kiinni ja rekisteröidyin.

En varmaan ihan neutraalimaisen hirveesti tuu postailee tänne, mut sitte ku tulee ongelmia tyyliin "haba-ei-kasva", ni saatan kysellä jotain :rock:

Tervehdys!!

Heips kaikille :)

Pakkista on tullut jo pidemmän aikaa tullut luettua säännöllisesti, mutta tänään vasta sain rekisteröityä itseni käyttäjäksi. Sali harrastusta on tullut harrastettua vajaan ½ säännöllisesti. Hienoa huomata miten kroppa on alkanut muuttua.

No juu.. Jonkun aikaa sitte rekisteröityneen vois tännekin faksin laittaa.. Selailtua on tullut jonkun verran aiemminkin.
Punttaaminen ois joskus suunnitelmissa aloittaa, tällä hetkellä enemmän intoutunut juoksemisesta, sais vaan pidettyä innon yllä.

Moikka, olen K1mpp4 ja liityin pakkotoisto.com:iin kaverin painostuksesta :)
olen 16 vuotias 172cm ja 75kg. salilla käyn 3 kertaa viikossa, treenaan kaikkia lihaksia, lenkillä taas aloitin käymään viime viikolla. 30min juoksulenkkejä. ja tulin etsimään täältä vinkkejä mm. ruokavalioon.

Useampi kuukausi on tullut foorumia lueskeltua ja päätin vihdoin liittyä. Treeniä puolisen vuotta takana ja paluuta menneeseen ei ole :rock:

Moi. Reilun puoli vuotta lueskelin foorumia taustalla ennenkuin kehtasin nyt viimein liittyä. Salilla on tullut käytyä nyt muutama kuukausi (kotireenejä sitä ennen) ja elintavat ovat muuttuneet paljon parempaan suuntaan pakkotoiston löydettyäni :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom