Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moro!

Pakko myöntää, että liityin tänne joskus kun jäin koukkuun mm. Laatua pojille - threadiin ym. hyviin juttuihin :D. Oon 23v vanhus, enkä oo aikasemmin puntilla käynyt, mutta nyt kuitenkin ( ja pitkän haaveilun jälkeen ) n. 3 viikkoa sitten ostin sen elämäni ensimmäisen salikortin. Siitä se lähtee :).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi vaan, olen kirjoitellut foorumille aikaisemmin nimimerkillä protsku ja ajattelin tässä tehdä comebackin jos Mike sen sallii. Treeniä on takana 15 vuotta vaihtelevalla menestyksellä.

rautanaula sanoi:
testataan omaa uutta nikkiä. Miten tuo avatarin saa itselle tehtyä? Ei omissa edit valikoissa ollut tuohon heti alkuun mahdollisuutta?
Vaatii VIP-jäsenyyden. Linkissä lisää tietoa aiheesta.
http://www.pakkotoisto.com/vip.htm

Alles klar, esittäydynpä sitten vähän myöhässä. Olen kolmikymppistyvä kunto-ukko e-Suomesta ja pakkista on tullut luettua suunnilleen v. 2002 asti. Täyttä asiaa. (mutta itsellä ei)

Moi!

Nyt sain aikaiseksi rekisteröityä. Pakkista on luettu harrastuksen alkuajoista lähtien, jo vuodesta 2005. Hyviä vinkkejä on löytynyt niin treeniin kuin ruokavalioonkin. Hieno laji, jatketaan.

-Janne

Moro!
Mä oon vuoden verran lueskellut näitä juttuja ihan muuten vaan ajanvietteenä ja jotain lisäravinneasiaa plus treenivinkkejä etsien. Lätkän lopetin vajaat kolme vuotta sitten, rautaa on tullut nosteltua sen jälkeen joskus aktiivisemmin ja viime aikoina vähemmän aktiivisesti. Eli hanskat on siimat, niskaa vois kuvailla kynän paksuiseksi jne. Mutta nyt olis tarkotus tsempata kesään ja niihin muutamaan päivään kun pystyy patsastelemaan ilman paitaa.;) Ja siitä sitten eteen päin. Ei mulla muuta, morjens vaan kaikille uusille ja vanhoille!

Terve, -86 jannu helsingistä, punttia tullut satunnaisesti nosteltua aina innostuksen ja ajan antaessa myötä, kuitenkin ihan mukavasti. Selkää ja kiinteyttä lähdetään tässä tavoittelemaan ja pakkotoistosta on aikojen saatossa hyvin löytynyt asiaa joten päätinpä liittyä mukaan :)

juuh, täällä on kans yks joka on vasta kirjautunu sisään.
pakkotoistoo oon lukenu jo jonkun aikaa samalla kun treenaaminen alkanut enemmän ja enemmän lisääntyä ja ravintojuttuihin on täältä haettu tienviittaa ja opastusta jota on myös löytynyt vaikka ite en ookkaan mitään kirjotellut. Mutta tästä se lähtee;)

tällänen 19v poikanen vielä joensuusta. Liittyin kans pakkiksen lukijaksi jokunen aika sitten. Hyvä homma et tälläinen keskustelu foorumi on olemassa täältä olen omaan reeneihin saanut puhtia ja paljon opastusta. kiitoksen kokeille punttaajille.

Over and out...

No nythän se täytyy eka posti kirjottaa, kun tämmönen esittäytymis-threadi pompsahti silmille. Eli Keski-Suomen suunnalta vajaa 22-vuotias ex-kiekkoilija, nykyinen raudanrakastaja :) Hiljalleen vuosi sitten iski taas innostus jatkuvan on/off salilla käymisen jälkeen, että NYT aletaan tosissaan! Ja kolmee kertaa viikkoon olen rautaa nostanut, jäänyt pakkikseen koukkuun (tähän asti ollut vain opinottajana ja taustaseurailijana päivittäin :D ), ja syönyt helvetisti ja tarkoin ruokani ja ravintoni valiten!:whip: Ja onhan noita tuloksia jo alkanut pikku hiljaa tulla, aloittaessani ikuisuusprojektin (bodinmuokkailu), painoin 74 ja olen 186 pitkä.. Nyt painoa 11 kg enemmän :hyper:, ja rautakin alkaa liikkua suht paljon puhtaammin ja paremmin, katsotaan minne ollaan menossa, mutta vain ovenkarmithan on rajana :D Vai mitä?Ja jos kulkee vinoittain, niin ei nekään pidättele..:rock:

Voisinpa minäkin esitellä itseni... Rekisteröidyin tänne jo vuonna 2004, mutta innostus jäi yhytaikaiseksi, en päässyt edes kuntosalille asti silloin. :D Nyt olen löytänyt ihan oikean innostuksen, ja salilla olen käynyt jo pari kuukautta. Ihan aloittelija olen siis vasta, mutta palstaa luen innolla ja täältä olenkin oppinut valtavasti. Saliharjoittelua aloittaessani minulla oli naisille tyypillinen "eikai mulle vaan kasva isot lihakset"-pelko, mutta nyt mieli on muuttunut, ja ne isot lihakset olisi erittäin toivottavat. :) Tässä vaiheessa keskityn vielä enemmän taustailemaan ja oppimaan kokeneemmilta, mutta mukana ollaan vaikka minua ette ehkä huomaakaan.

Pitää sitten itsekin ilmoittautua eli olen 23-vuotias nuori mies, joka muutaman vuoden luettuaan erityisesti yleisen keskustelun postauksia päätti liittyä Pakkotoiston jäseneksi. Treeniä on takana enemmän ja vähemmän säännöllisesti kuusi vuotta, mutta suuri intohimoni mailapelejä kohtaan on kuitenkin jarruttanut liiallista raudan kolistelua. Nyt olisi kuitenkin tarkoitus hylätä autiot kaukalot lopullisesti ja vaihtaa maila rautaan...:whip:

Jep.Eli morjesta vaan.Ekalla viestillä tänne esittely niin tulee asiat tärkeysjärjestyksessä. Oulun aluella punttia nosteleva reilu 100kg 25 vee mies loggaa itsensä pakkotoimston maailmaan. Thank`s for having me!

Morot..
Vanha kääpä liittyi joukkoon..(34v)
pitutta kertyny 185 ja painoo 100kg..
Treeni taukoo oli 4v kun olkapää pamahti paskaks -02 ja treeni motivaatio jäi leikkauspöydälle..
Nyt taas 10kk treennu uudella nuoruuden innolla...
Keep on pumping...

Terve kaikille tasapuolisesti. Aluksi sivuilta vinkkejä hakeneena tuli sitten halu itsekkin rekisteröityä pakkiksen maailmaan.
Olen siis n. 190cm hieman päälle 80 kiloinen raudanvääntäjä Etelä-Suomesta.
Salilla on tullut käytyä noin 7kk pari kolme kertaa viikossa ja tulokset nousseet oman painon kanssa ripeään tahtii.

jeps terve vaan kaikille! olen tälläinen 17 vuotias. sali harrastuksesta juuri innostunut nuorukainen:) tätä sivustoa jo noin 2 vuotta sivusta seurannut ja rekisteröitynytkin olen jo muutama kuukausi sitten. äidinkielen taitoni on todella suppea joten koittakaa suhtautua positiivisesti harvoihin viesteihini:nolo: :D

Moro vaan kaikille!

Tällainen foorumi on todella tarpeellinen kaikille treenaamisesta kiinnostuneille. Punttitreenistä on saatavilla niin paljon ristiriitaista tietoa, että asiantunteva keskustelu ja kommentit ovat monelle enemmän kuin tervetulleita. Itseni mukaanlukien.

Siinä siis päällimmäinen syy foorumille liittymiseen. Itse olen Jyväskylästä ja painojen kanssa olen heilunut lukiosta saakka enemmän tai vähemmän systemaattisesti tai säännöllisesti. Treeniä takana laskutavasta riipuen 3-5 vuotta. Raudat ovat höyhensarjaa, mutta kyllä niilläkin välttävässä kunnossa pysyy. Vielä kun ne saisi edes jollakin tavalla suhteeseen oman massan kanssa.. 186/100..

Kiitoksia kaikille hyvistä ohjelmista ja treenivinkeistä. Niistä on taas löytynyt uutta kipinää enemmän systemaattiseen treenaamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom