Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Terve. 18-vuotias mies, salilla tullut käytyä säännöllisesti puolisen vuotta. Olen jo jonkun aikaa lueskellut tätä foorumia, ja nyt päätin rekisteröityä itsekin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve! Olen "uusi" tällä foorumilla. Lueskellut aktiivisesti ja rekisteröitynytkin jo vuonna 2005, mutta nyt vasta eka postaus! WUHUU! 5 vuoden seuraamisen jälkeen uskaltaa varmaan jo tänne kirjotellaki. Eli 22-vuotias mies, opiskelujen ohella salilla tulee käytyä säännöllisesti. Salilla tullut KÄYTYÄ jo useamman vuoden ajan, mutta vasta parin vuoden ajan tosissaan. Eipä tässä muuta. Hyviä jatkoja ja kovaa treeni mieltä kaikille!

Moikkelis! Mä olen kans uus tällä forumilla. Olen kohta 21 vuotias tyttö keski-suomesta. Olen lukenut keskusteluja aktiivisesti ja pakko sanoa, että täällä on kyllä hyvä meininki!:)

Moro kaikille. Kauan on pakkista tullu seurattua, treeni + ravinto vinkkejä täältä tullu käytettyä ja nyt vihdoin tuli tehtyä tili. Oon 29-vuotias ja punttihommaa takana about 5 vuotta. Aikanaan tuli alotettua selkäongelmien takia nostelu. Viime vuosi ollut tositreeniä kun sain kaverinkin innostumaan ja tehtiin sali sen autotalliin. Hmmm viestineitsyys meni eikä sattunu yhtään :)

Moro kaikille. Kauan on pakkista tullu seurattua, treeni + ravinto vinkkejä täältä tullu käytettyä ja nyt vihdoin tuli tehtyä tili. Oon 29-vuotias ja punttihommaa takana about 5 vuotta. Aikanaan tuli alotettua selkäongelmien takia nostelu. Viime vuosi ollut tositreeniä kun sain kaverinkin innostumaan ja tehtiin sali sen autotalliin. Hmmm viestineitsyys meni eikä sattunu yhtään :)

Welcome :)

Terve kaikki!

Olen 23-vuotias mieshenkilö Hämeenlinnasta. Vuoteen 2009 asti olin aika vähän elämäni aikana liikkunut/kuntoillut lapsuuden judoharrastukseni lisäksi. Sitten ruvettiin tekemään jotain, palo kamppailulajeihin palasi, ja puntilla on tullut käytyä nyt 1 ½ vuotta. Nyt kun pitkään tikkuvartalooni olen saanut ensimmäiset 10kg lisää, nälkä vain kasvaa. Pakkotoistoa olen seuraillut punttiharrastukseni alusta asti, ja sivusto on antanut minulle enemmän kuin tarpeeksi eväitä ravintoa sekä treenausta koskevissa asioissa. Ruokavalio on muuttunut paketti lihiksiä päivässä-linjasta lievästi sanottuna terveemmäksi, ja vointini ja kuntoni on parempi kuin koskaan. Ei muuta kun eteenpäin! ;)

Heippa, minä olen myös uusi täällä! (..ja opettelee näköjään vielä foorumin käyttöä, onnistui jo yhden liirumlaarumin poistamaan, argg..)
Taustalla olen kyllä pyörinyt ja juttuja lueskellut pitemmän aikaa, mutta nyt päätin tehdä ihan oman profiilin sillä poistin juuri muutama hetki sitten itseni feisbuukista ja pitäähän sitä ihmisen jossain www-sivustolla olla näkyvillä ja kuultavissa. :) vitsivitsi..
Harrastan salia, juoksua (näin talvisaikaan kylläkin jumppasalit vetää enemmän puoleensa, eli erinäiset ryhmäliikuntatunnit), uintia noin ihan kuntouimarina.
Muuten ihan yleistä hengailua, kavereiden tapaamista jos viitsii enää töiden+treenin jälkeen kolostaan ulos raahautua, kotona kanssani asustaa kaksi kissaa. But i'm not crazy-single-catwoman, en ainakaan myönnä :D
Eli iloinen tervehdys teille kaikille..

moroo, olen uus tampereen suunnalta. 28 vuotias ja harrastanu punttisalia n.6 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti.. tuloksia tällä hetkellä: penkki 180, mave 270, kyykky 220

Hei!
17-vuotias, entinen juoksijatyttö on parannellut niin repeytynyttä lonkankoukistajaa kuin murtunutta jalkapöytää, ja nyt olisi aika palata treenauksen ihmeelliseen maailmaan. :)
Täydellistä kroppaa ruvetaan metsästämään Kokkolassa.

Hei!
Olen 22-vuotias nainen, joka on salilla pyörinyt noin 3 vuotta säännöllisesti. Vuoden ajan olen treenannu tosissani ja ruokapuolikin alkaa olla kunnossa. Pakkista tullut luettua noin puolitoista vuotta. Ja hyviä vinkkejä ja apuja täältä saanut. Tästä suunta ylöspäin :puntti:

Normikuntoilija on käynyt salilla jo liki 20 vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti. Aerobinen on ollut myös vahvasti mukana: Tennis, Karting, Futis, Salibandy.

Ikää on reilut kolmekymmentä ja asun pk-seudulla.

Uus-vanha jäsen esittäytyy

Morjesta päivää.

5 vuoden tauon jälkeen syttyny taas kipinä tehdä jotain muutakin kuin maata sohvalla tai roikkua netissä. Vähän taustaa:

-Vuonna -97 aloitin harrastuksen Vantaan Kuntosali ja Liikuntakeskuksessa
-Muuton vuoksi paikka vaihtui Sörnäisten Silver Gymiin vuonna -00
-Golds Gymille vuonna -01
-Jälleen muuton vuoksi East Bodylle vuonna -02
-Laiskuuden vuoksi herttoniemen Sporttikujalle vuonna -04
-Totaalinen kyllästyminen ja burnout koko harrastukseen -07. Loppu treenit, syöminen, yms kuin seinään.

Tuohon aikaväliin mahtui melko laaja skaala erilaisia kokeiluja lajiin liittyen, tuloksiinkin olin ihan tyytyväinen, tosin osa kokeiluista olis voinut jäädä väliin. Täälläkin tuli aikanaan pyörittyä mutta mitään muistikuvaa tunnareista tai salasanoista ei enää ole...

Nyt sitten jostain ihmeen syystä on taas alkanut tää homma kiinnostamaan. Salille en tosin raahaudu vaan ainakin nyt aluksi käynnistelen tätä kotona. Eli perussettiä: leuanveto, punnerrukset, dipit, bulgarialaiset kyykyt, yms, yms. Ruokavalioon koitan panostaa myös melko paljon; tähän mennessä menty roskaruualla sun muulla skeidalla. Vuoden vaihteen jälkeen pitää sitten katsoa ostanko salikortin vai panostanko muutamiin laitteisiin; himassa olis kyllä yksi huone lähes tyhjillään.

Mistään valtavista lihaksista tässä nyt ei unelmoida, kunhan omaksi iloksi puuhaan ja kattelen mihin tää tällä kertaa johtaa...

-Rehellisyyden nimissä pitää myöntää että tällä hetkellä mä oon niin rapakunnossa kun voi olla. Lihasvoimat 12-vuotiaan tasolla, kestävyys lähes nolla, helvetin hoikka, jne. Parin reenikerran jälkeen on lihakset niin s**tana kipeet että itkettää! Positiivinen puoli on se että ruoka maistuu päivä päivältä paremmin ja paremmin! Mutta tästä lähtötilanteesta kun ei voi muita syyttää kuin itteään, eikä suuntakaan voi olla kuin ylöspäin niin v*ttuako tässä itkemään, KYLLÄ SE SIITÄ LÄHTEE! :)

Kun nyt kerran teit ihan topickinkin, niin oisko mahdollista että ottasit lähtö tilanteesta kuvan ja mitat (forkku, käsi, pohje, vyötärö, reisi yms.) ylös ja päivittelisit sitte edistymistä? Nää vanhan lihaksen palauttelu jutut on yleensä kohtuu mielenkiintosia. Niin, ja ennen ja jälkeen ykköset ois myös mukava, jos viitsit vaivaa nähdä;)

Kun nyt kerran teit ihan topickinkin, niin oisko mahdollista että ottasit lähtö tilanteesta kuvan ja mitat (forkku, käsi, pohje, vyötärö, reisi yms.) ylös ja päivittelisit sitte edistymistä? Nää vanhan lihaksen palauttelu jutut on yleensä kohtuu mielenkiintosia. Niin, ja ennen ja jälkeen ykköset ois myös mukava, jos viitsit vaivaa nähdä;)

Kato! Mike edelleen yhtä tarkka kuin aikanaan. Sori, en vaan löytäny tätä ketjua :kippis1:

Eli lähtötietoja:

Pituus: 178
Aamupaino: 78

Pohje: 32cm
Reisi: 50cm
Vyötärö: 85cm
Rinta: 107cm
Hauis: 38cm
Forkku: 33cm
Niska: 43cm

v*ttu mikä rimpula :D

Ykkösiä on vähän vaikee ottaa kun salilla en käy (vielä, kai... emmätiiä)

Mitä kuviin tulee niin olin jo niitä ottamassa mutta talossa on tasan yksi kamera ja se on emännän joku Markki ja mä en saa sitä edes päälle, onneksi! Pitää miettiä haluanko tuulenraiskaaman runkoni kaiken kansan pällisteltäväksi ;)

Iltoja!

Mie olen Janne ja asustelen täällä Vaasassa. Tammikuussa osoite tosin vaihtuu tuonne Kainuun Prikaatin puolelle, mutta mutta...

19-vuotias vaasalaismies ja punttihommia takana noin 10 kuukautta. Inttiin siis menossa alle kuukauden päästä, mutta hyvällä asenteella ja tarkoitus sielläkin saada itseään lyöntiin. Pakkikselle rekisteröidyin ihan hetki sitten, kun alkoi oikeasti nämä hommat kiinnostamaan. Nyt tuntuukin että tästä on tulossa elämäntapa ja maksimaalista kehitystä haetaan. Saa nähdä kuinka kauan tämä motivaatio kestää, mutta nyt ainakin tuntuu, että pitkään :) Vippiläiset löytää mut myös tuolta ircin puolelta samalla nimimerkillä.

Eipä kai muuta.

Terve kaikki! Olen hieman vanhemmalla iällä 30v saliharrastuksen löytänyt kaveri täältä Oulusta. Harrastuksena voisi mainita salilla käynnin lisäksi sukelluksen.

Terve kaikille.

Kuten nimimerkki kertoo, tässä ollaan ihan saliuran alkutaipaleella, kokemusta noin 7 kk ja vieläkin pieni kuin mikä. Pakkista on selattu saliuran alusta saakka oppimisen intoa täynnä, eikä täältä varmaan ihan heti olla lähdössä. Ikää 16, eli ihan junnuja ollaan.

Morjes!

Itse olen 17v. pojankloppi Uudeltamaalta. Salia takana n. 10kk ja pakkista selailtu viime kesästä lähtien.
Vinkkejä tullu hirvittävä määrä ja iso kiitos siitä teille jotka ootte jaksanu neuvoo ja opastaa!
Salin lisäksi lumilautailu harrastuksena.

-Hennu

Helou,

Kai sitä pitää itsestä muutama rivi kertoa. Muutaman päivän päästä 24v mittarissa. Turussa asun tällä hetkellä. Pakkotoistolle rekisteröityny näköjään vuonna 2006, kuitenkin vasta 2009-2010 alkanu enemmän käyttää tätä ja vähä jotain kirjotellukki. Sali tuli elämääni varmaan siinä 8 luokalla ja ruoka vasta viimeisen 1-1,5vuoden sisällä. Aiempaa taustaa mm. jalkapallosta ja yleisurheilusta. Vip-puolelle varmaan kuvia tulen tulevaisuudessa laittamaan, ensin pitää vaan tehdä itsestä ihmisen näkönen, että kehtaa.

Heips!
Meikäki aatteli sit rekisteröityy tänne viel vuoden 2010 puolel :) Pakkista tullu seurattua jo ainaki yli puolen vuoden verran. Painoja oon nostellu parin vuoden verran. Ja ikä oli 16 ja puoli. Eipä mulla muuta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom