Uus-vanha jäsen esittäytyy
Morjesta päivää.
5 vuoden tauon jälkeen syttyny taas kipinä tehdä jotain muutakin kuin maata sohvalla tai roikkua netissä. Vähän taustaa:
-Vuonna -97 aloitin harrastuksen Vantaan Kuntosali ja Liikuntakeskuksessa
-Muuton vuoksi paikka vaihtui Sörnäisten Silver Gymiin vuonna -00
-Golds Gymille vuonna -01
-Jälleen muuton vuoksi East Bodylle vuonna -02
-Laiskuuden vuoksi herttoniemen Sporttikujalle vuonna -04
-Totaalinen kyllästyminen ja burnout koko harrastukseen -07. Loppu treenit, syöminen, yms kuin seinään.
Tuohon aikaväliin mahtui melko laaja skaala erilaisia kokeiluja lajiin liittyen, tuloksiinkin olin ihan tyytyväinen, tosin osa kokeiluista olis voinut jäädä väliin. Täälläkin tuli aikanaan pyörittyä mutta mitään muistikuvaa tunnareista tai salasanoista ei enää ole...
Nyt sitten jostain ihmeen syystä on taas alkanut tää homma kiinnostamaan. Salille en tosin raahaudu vaan ainakin nyt aluksi käynnistelen tätä kotona. Eli perussettiä: leuanveto, punnerrukset, dipit, bulgarialaiset kyykyt, yms, yms. Ruokavalioon koitan panostaa myös melko paljon; tähän mennessä menty roskaruualla sun muulla skeidalla. Vuoden vaihteen jälkeen pitää sitten katsoa ostanko salikortin vai panostanko muutamiin laitteisiin; himassa olis kyllä yksi huone lähes tyhjillään.
Mistään valtavista lihaksista tässä nyt ei unelmoida, kunhan omaksi iloksi puuhaan ja kattelen mihin tää tällä kertaa johtaa...
-Rehellisyyden nimissä pitää myöntää että tällä hetkellä mä oon niin rapakunnossa kun voi olla. Lihasvoimat 12-vuotiaan tasolla, kestävyys lähes nolla, helvetin hoikka, jne. Parin reenikerran jälkeen on lihakset niin s**tana kipeet että itkettää! Positiivinen puoli on se että ruoka maistuu päivä päivältä paremmin ja paremmin! Mutta tästä lähtötilanteesta kun ei voi muita syyttää kuin itteään, eikä suuntakaan voi olla kuin ylöspäin niin v*ttuako tässä itkemään, KYLLÄ SE SIITÄ LÄHTEE!