Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Heipat :) Itse olen 170 senttinen ja 66 kiloinen naisenalku, vai voiko tässä enää aluksi sanoa :D Keski-Suomessa asun ja salilla käyty säännöllisen epäsäännöllisesti parisen vuotta ja pururataa kulutetaan viikottain :) Judoa ja nyrkkeilyä on tullut kokeiltua ja niitten parissa tahtoisin jatkaa, mutta mahdollisuudet loppuivat juuri tällä pienellä paikkakunnalla. nyrkkeilyä harjoitan edelleen autotallissa oman säkin kanssa, kun tekniikka on aika hyvin hallussa :D Lentopalloa olen pelannut 5 vuotta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite oon lueskellu pakkotoistoo jo aika pitkää, mut nyt mä päätin itekki rekisteröityy tänne nii pystyy ottaa kantaa joihiki asioihi :D
En salilla nii hirveesti käy, paitsi sillonku harkoista saa treeniohjelmiii. pääosi kesällä ku on peruskuntokausii tai jotai vastaavaa.
harrastan siis vapaaottelua, oon kerenny harrastamaa puoltoistavuotta ja oon ottanu 3 matsia :D 1-1-1 ;)
seuran nimee enkä omaa viitti kertoo ku jotku on uppinu juutuuppii videoo mun matseista :jahas: en kehtaa nolata itteeni.

Moron!
Nahistelulajit on aina kiinnostannu, nyt vois kokeilla jotain uutta. Hokia ja kaukkista pelaillu... oho 30 vuotta... Darn, mähän alan olla vanha. Jos näistä löytäis jonkun liikuntamuodon vanhemmalle iälle. Syksyllä alkaa peruskursseja, silloin... ;-)

24v mies täällä. Koitan saada itseäni kuntoon kun on tuo keskivartalo kerännyt varsin pallomaisen muodon. Reilu kuukausi takana reeniä ja hyvältä tuntuu. Toivottavasti jatkuu samaan malliin, motivaatio tuntuu ainakin olevan vielä kohdallaan. Nyt syksyllä olis tarkoitus hypätä mukaan Judon peruskurssille kun sitä on tullut joskus naskimpana harrastettua.

Hola! 23vee mies oulusta,joka tykkää bodailusta sen kaikissa muodoissa. kamppailu lajit kiinostavat myös. edellä mainittemasta kokemus rajottuu netin ja tv:n välille,mutta tilanteeseen tullee syssymmällä muutos. salia takana noin viitisen vuotta. pakkotoiston löysin noin 5 vuotta sitten sali harrastuksen yhteydessä,mutta liittyminen kesti kans sen viis vuotta. :) ei muutaku pakkotoistoja,pakkotoistoja!!! :rock:

Pitkään tullut lueskeltua täällä Pakkiksen foorumilla juttuja, mutta vasta nyt päätin liittyä. Videomateriaalia täältä jo meikäläisestä löytyykin, kaveri on siis postannut kyykkäilyä tänne. 17v on ikää, ja urheilutaustaa on monenmoista ja lähes 9kk on jo punttitreeniä takana!

Terse! Olen 18v. heebo Vantaalta. Harrastuksiin kuuluu uinti ja pyöräily + satunnainen lihaskunto himassa. Nyt on tarkotus alottaa punttis. Pituus/paino 186/79, en saa penkistä ylös edes 80 kiloa! :jahas:

Hep! 22 vuotias nuorukainen Hesan tienoilta. Vuoden verran pakkista lueskellu ja lukemattomat naurukohtaukset(ISO kiitos) saaneena päätin sitte liittyä. Lähinnä kamppailulajeja harrastellu viimeset 10 vuotta ja ny vuoden verran salilla käyny lähinnä tota voima puolta lisäämässä. Aika rimpula vielä oon 178/71 mut kyl se tästä pikkuhiljaa:D.

23vee jamppa nivalasta. noin 6kk tullu salilla käytyä ja samanverran tätä lueskeltua. Nyt sitten päätin rekisteröityä tänne.:dance:

Morjesta!
Sporttijannu pääkaupunkiseudulta. Muutama vuosi sitten tuli luettua pakkotoistoo säännöllisesti, pieni tauko ja vähän aikaa sitten "löysin" sivut uudelleen.
Samalla sain aikaiseksi rekisteröityä, joten eiköhän sitä keskusteluihinkin tule nyt osallistuttua.

Tervehdys vain kaikille tasapuolisesti.
Päätin itsekkin sit liittyä mukaan foorumille. Itsellä puri salikärpänen tuossa juhannuksen tienoilla ja samalla sit loppu myös tupakointikin.
Nyt on käyty 3 kertaa viikossa salilla ihan perus 3jakosella vasta reilun 1kk ajan. Tästä on hyvä jatkaa :D

Moromoro vaan kaikille!
17-vuotias lukiolainen tampereelta oon, ja kunnon reeniä takana vasta pari kuukautta. Pieniä tuloksia alkaa jo näkymään ja energiaa ja intoa on vaikka muille jakaa! Kaksjakosella treenaan ja palkkari käytössä :P

Tervetuloa taas kaikille uusille ja paljon motivaatiota treeniin!

hellov vaan kaikille ! 18 v poikanen roista. Päätin liittyä ku on nyt muutama kuukausi tullu luettua pakkotoiston sivuja :) salilla on tullu käytyä sellaset 2-3 vuotta (tosin vain kesäisin), mutta nyt olis tarkoitus ihan talvellakin käydä :D pituutta on sen 178 ja painoa 86 ja uhkaavasti nousee vain.. noo se ei nyt niin vaarallista tietty ole :D lätkää on tullu pelattua se 13 vuotta :)

Moro kaikille! Olenpa siis 18v poitsu ja on tullu foorumia lueskeltua varsin tiiviiseen tahtiin viime aikoina, joten päätin sitten rekata itseni. Mitä strategisiin mittoihin tulee niin painoa on ~74kg ja pituutta on 180cm. Aloitin tuossa reilu pari viikkoa sitten säännöllisen salilla käymisen ja SS-ohjelmaa seuraten yritetään massaa kasvattaa. Eipä tässä muuta.

Moro, liityin tänne joskus mutta tunnus on nyt hukassa. Ikää mulla on 18 ja salilla on tullu käytyä silloin tällöin. Painoa 63kg pituutta 175cm. Esim. nyt alotin 2,5vk sitten ja viime kerrasta onki jo puol vuotta.
Jonkin verran tiiän ja oon lukenu, mutta aukkoja löytyy varmasti perusjutuistaki. Päätavote on massa, mutta kyllä kokeilen tehä väliin muutaki. ööö

Tervehdys, ikää 34 vee, salivuosia takana parikymmentä, väliin mahtuu pari pidempääkin taukoa. Voimailu ehkä hieman lähempänä sydäntä kuin kehoilu, pieniä paikalliskisoja käynyt voimanostossa, siinä mielessä vanhanliiton miehiä, et arvostan raw penkin huomattavasti paitapenkkiä korkeammalle. Muita harrastuksia on ravit ja musiikin kuuntelu, nimimerkki antaa osviittaa musa mausta. Raskaita rautoja ja kovia pumppeja kaikille.

Moi.

Oon omistanu aikani syömiselle ja puntille. Luulen olevani kovaki lihaskimppu

Jos en oo salilla ni tod. näkösesti istun kotona ja kattelen jynkkyä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom