Tervehdys kaikille pakkotoiston käyttäjille!
Olen 23-vuotias mies ja opiskelija Helsingin yliopistosta. Treenailen nykyisin lähinnä yliopistoliikunnan eri saleilla. Olen käynyt salilla ensin yleisurheilun ohessa ja 2004 vuodesta asti
"päätoimisesti". Ensin olin kuntoilija, joka haaveili isommista lihaksista laihassa vartalossa. Niitä tulikin ihan kohtalaisesti, mutta myöhemmin siirryin kilpailumielessä treenaavaksi painonnostajaksi,
jossa ura kuitenkin katkesi. Kyseinen katko alkoi treenipäiväkirjan mukaan joulukuun 14.päivänä 2008 tehdessäni etukyykkyä 135 kilolla.
Ensimmäiseen toistoon laskeutuessani kuului voimakas pamaus oikeasta polvestani. Kierukan takasarvi repesi ja se leikattiin myöhemmin. Alaselkäni alkoi kuitenkin vamman aikana ja
etenkin sen jälkeen oireilla niin, että en ole pystynyt enää tekemään juuri mitään alaselkää rasittavaa. Ortopedikin kuvasi selkääni sellaiseksi, "ettei tällä koskaan harrasteta painonnostoa".
Nykyisin siis treenaan lähinnä leuanvetoa, jossa olen kilpaillutkin muutaman kerran. Vaikka mua nyt voi luulla rhp:ksi, niin rinnassa hakkaa voimailijan sydän
Omia tuloksia:
Työntö: 127,5kg
Tempaus:110kg
Ylöstyöntö telineistä: 135kg
Takakyykky: 185kg
Etukyykky: 145kg. (Molemmat kyykyt on tehty reilusta syvyydestä)
Penkki sotilaana: 120kg (alaselkä ei oo koskaan tykänny kaaresta)
Leuanveto: max: 65kg, toistoissa taas määrä riippuu suoritustekniikasta
Maastaveto: 185kg
Voimailutulosten ulkopuolelta mainittakoon:
500m sisäsoutu: 1.26.8
Vauhditon pituushyppy: 298cm
Miesten kuula: 11,63m