Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Old Fart. Parempi kehonhallinta ja kunto tähtäimessä. Salilla 3-4 kertaa viikossa, lisäksi dragon flag, human flag, voimapyörä ja leuanveto etc. kotitreeneinä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tervehdys!

Uusi pakkislainen ilmoittautuu Australiasta.

Olen ollut pakkiksen aktiiviseuraaja jo monta vuotta. Rekisteröyden koska ajattelin alkaa kirjoittelemaan treenipäiväkirjaa, sekä esitellä jotain eri paikallissaleja.
Suomessa tuli treenattua Mayerilla, joku saattaisi ehkä naamankin tunnistaa. Hulkin treenejä tuli seurattua moneen otteeseen, hehehe ;)

Autan mielelläni myös Australian reissuja koskeviin kysymyksiin. Olisi myös kiva tietää onko muita pakkislaisia asettunut tänne päin maailmaa?

Cheers!

Viskataanpa tänne sitten pieni esittely. Olen seurannu pakkotoistoa sielta 2000-luvun alkuhämäristä mutta nyt vasta rekkasin sisään. 35-tänä vuonna täyttävä ukkeli Pohjois-karjalasta. Liikun kyllä sangen aktiivisesti myös Etelä-Karjala, Kymenlaakso Uusimaa alueella työnperässä. Puntin kolistelua tullut harrasteltua pienin tauoin vuodesta -93. Kamppailua samoin. Harrastuksia on paljon muitaki mutta ei niistä nyt enempää.
Pakkotoisto on kyllä pelastanut aika monta yö-ja työvuoroa vuosien varrella tarjoamalla hullun hauskoja treadeja ja paljon punttiasiaa. Kiitoksia siis kaikille talkoisiin osallistuneille!
Ensimmäisen viestin viskasin deittiosioon:jahas: sinkkuunnuttuani pitkästä parisuhteesta(avioero). Se kuitenkin on niin että märehtiminen ei auta eli ETEENPÄIN...leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.

Kukkuluuruu.
Pidemmän aikaa tullut jo pakkista selailtua ja nyt jaksoin vihdoin rekisteröityä.
Reilu parikymppinen neitokainen Etelä-Suomesta, harrastaa salia ja jumppia. ;)

This is sick story but I gotta tell how I get to the gym first time

I had a deep relationship with a young, gorgeous girl in Turku long time ago. This girl had a body like no one else. I was in love with a first step but there was a devil living in that angel. When I looked at hers eyes I could see that. Those eyes were so beautiful that only a pure genius could see that weird spark on them. This relationship drove me crazy, I couldn`t sleep, I couldn’t laugh, I couldn’t eat any more. Soon I realized that I had a pure devil in my hands waiting the moment I get confused, ready to kill me when I get weak. I was making a slowly dead. Then It came, possibility what this girl was looking for. I get weak. I couldn’t handle that girl anymore. I couldn’t handle myself anymore. I get some money for my work and went to the strip club. I was a cheater, I was wolf. She blame me for everything. She ate me when I was alive. I told her everything. How I were kissing with those dancers in the strip club. How I get the lap dance and how bad I was overall. Slowly I couldn’t breathe anymore. I was shiver all around. I realized that there is not too many days left in my miserable life. My body was dead, I lost that spark, I lost my life. Truly she was the bad one and I was the victim. I get ripped. I didn’t have heart anymore. It was stolen by a devil, stolen by a blond haired beautiful girl. I had no money, no job, no friends. I had just a one promise that I will keep the rest of my life; “never in the future let myself fall in love again”. I was just a one drunk, dragged my legs in the streets. Then it came again, second chance. I couldn’t say no anymore. I will remember this day rest of my life. I had a hangover of my life. I was struggling in the street once again, then it came me, angel. She asked me that do I want to fall in love again? I told her how bad and miserable I was and that nobody will never let themselves been fooled by a guy like me. Then se points her cute little finger on me and said that there where somebody who could you love besides god. It is yourself. The spark you had been looking for.. it is still there in your body. You just gotta find it. There is no such a bad thing that this girl could say to me. It is no matter how bad I was in bed, no matter how prevented I was mentally. Could you believe that my ex was argued that I where never inside her after all we had a common baby coming. She where pregnant to me but even this couldn’t ruin this special moment. I was falling in love again. This time to myself. This was real love, love by god. She offered me a contract, contract to the biggest gym in the town. I was sold. Once again.

Heipsan, virallinen esittäytyminen taitaa olla nyt paikallaan. :)
Olen siis 18 vuotias tytsykkä Lounais-Suomesta. Treeniä takana semmonen kolme vuotta, välillä treenattu voimapainotteisemmin, nyt taas mennään bodymeiningeillä :) Nuorempana tuli uintia harrastettua 7 vuotta ja muutenkin ollut kaikki mahdollinen urheilu koko pienen ikäni tärkeä osa elämää. Että semmosta.. tavoitteena olis joskus päästä body fitness -lavalle, niitä aikoja ja hyvää kuntoa odotellessa :D

Hola!

Monta vuotta on tullut pakkista lueskeltua ja tammikuussa rekkauduin ihan vaan tullakseni kertomaan, että Valio on tuonut Hernamille kilpailijan :D Sitä ennen en ole kokenut (enkä kyllä sen jälkeenkään :D) että mulla ois mitään annettavaa tälle foorumille, sen verta kokeneempia treenaajia täältä löytyy. Itse olen koonnut varmaan kaiken treenitietouteni täältä, ja muutamassa vuodessa on entisestä laihaläskistä saatu ihan kivan sporttinen ja timmi pakkaus. Nyt tavotteena on vähän erottuvammat lihakset ja täydelliset pakarat ;) Salilla tulee käytyä nykyään 1-5 kertaan viikossa, aiemmin aika lailla löysemmin ja välissä oli pitkiäkin taukoja... Mulla ei oo mitään suunnitelmia kisalavoille, niinkuin monella muulla pakkismimmillä, mutta nautin kuitenkin kunnon salitreeneistä enkä pelkää lihasta. Näin kesäaikaan tulee myös lenkkeiltyä ja pyöräiltyä.
Treenailun lisäksi kiinnostaa myös kaikki muu kauneuteen ja hyvinvointiin liittyvä. Oman hyvinvoinnin parantamiseksi on tehty paljon työtä parin vuoden sisään, on pistetty uusiksi ruokavalio ja tehty töitä, että henkisestikin voitaisiin hyvin. Tällä saralla onneksii riittää loputtomasti mielenkiintoista opittavaa ja tekemistä.
Olen erityisen hyvä ilmaisemaan itseäni huonosti näin näppiksen välityksellä ja olen oikeasti paljon mielenkiintosempi, hauskempi ja huumorintajusempi tyyppi kun mitä mun postaukseni varmaan antaa ymmärtää. Tääkin esittely, plaah :D
Ja pakollista nippelitietoa sen verran, että olen 22-vuotias tyttö Etelä-Suomesta. Ikisinkku, joka toistaiseksi jaksaa uskoa, että tuolla on kyllä mies joka multakin onnistuu viemään jalat alta!

Terve!
En ole enää varsinaisesti uusi Pakkotoistolainen, koska rekisteröin tunnukseni tänne jo vuosi sitten. Heti rekisteröinnin alkuun jouduin pitämään erinäisistä syistä johtuen pienen tauon saliharjoittelusta, jonka johdosta myös tämän foorumin lukeminen (ja kirjoittaminen) hieman jäi. Nyt olen kuitenkin taas palannut takaisin foorumille ja saliharjoittelukin maistuu. Lisäksi teen paljon yövuoroa nyt kesätyöpaikassani, jonka johdosta netin lukeminen on vilkkaampaa kuin se ehkä muuten olisi.

Olen siis 22-vuotias mies jonka ensimmäinen kontakti saliharjoitteluun tapahtui jo teini-iässä. Myöhemmin kunnollinen saliharjoittelu alkoi armeijassa ja on jatkunut siitä asti, kuitenkin niin että viimeiset pari vuotta on touhu ollut hieman suunnitellumpaa, poislukien pari lyhyttä taukoa. Olen mielestäni pystynyt jo pelkästään pakkotoiston lukemisesta ammentamaan oppia ja intoa saliharjoitteluun alkaen ohjelmien kopioinnista foorumilta.

Ensimmäinen yritykseni Pakkotoiston kirjoittajaksi ei siis mennyt täysin putkeen, mutta toivottavasti nyt toisella yrittämällä pystyn ja ehdin lukea ja kirjoitella enemmän.

Heijsan!

Tehdää sit tervehykset tännekki, ku tallane pomppasi silmään.

Eli olen 23-vuotias RAW-voimanosto karpaasi (joka kyllä välillä reenailee ihan muutakin tai ainakin yrittää). Kisatkin on korkattu, ja loukkaannuttukkin välillä on tullut.
Suosikki reeni: Ehdottomasti Jalat (etenkin Kyykky, Etukyykky ja zercher), mave on kans jees.
Suosikki ruoka: Makaronilaatikko tai kananmunakinkkumozzarellapekoni rulla.
Suosikki juoma: Täysmaito ja Hartwallin omenalimonadi
Paras reeni musa: Vanhojen aikojen kunniaksi pakko vastata Reetu eli Frederik (ja ManoWar)
Tulokset tällä hetkellä (kisa/sali): Kyykky 215/225, Penkkipunnerrus 150/160, Mave 240/250 eli uutta maksimi kautta vaan odottelmaa ja kahtomaa miten rauta heilahteleepi.

Notta semmottii... (ja eeku syömää)

Tervehdys kaikille pakkotoiston käyttäjille!

Olen 23-vuotias mies ja opiskelija Helsingin yliopistosta. Treenailen nykyisin lähinnä yliopistoliikunnan eri saleilla. Olen käynyt salilla ensin yleisurheilun ohessa ja 2004 vuodesta asti
"päätoimisesti". Ensin olin kuntoilija, joka haaveili isommista lihaksista laihassa vartalossa. Niitä tulikin ihan kohtalaisesti, mutta myöhemmin siirryin kilpailumielessä treenaavaksi painonnostajaksi,
jossa ura kuitenkin katkesi. Kyseinen katko alkoi treenipäiväkirjan mukaan joulukuun 14.päivänä 2008 tehdessäni etukyykkyä 135 kilolla.

Ensimmäiseen toistoon laskeutuessani kuului voimakas pamaus oikeasta polvestani. Kierukan takasarvi repesi ja se leikattiin myöhemmin. Alaselkäni alkoi kuitenkin vamman aikana ja
etenkin sen jälkeen oireilla niin, että en ole pystynyt enää tekemään juuri mitään alaselkää rasittavaa. Ortopedikin kuvasi selkääni sellaiseksi, "ettei tällä koskaan harrasteta painonnostoa".
Nykyisin siis treenaan lähinnä leuanvetoa, jossa olen kilpaillutkin muutaman kerran. Vaikka mua nyt voi luulla rhp:ksi, niin rinnassa hakkaa voimailijan sydän :)

Omia tuloksia:
Työntö: 127,5kg
Tempaus:110kg
Ylöstyöntö telineistä: 135kg
Takakyykky: 185kg
Etukyykky: 145kg. (Molemmat kyykyt on tehty reilusta syvyydestä)
Penkki sotilaana: 120kg (alaselkä ei oo koskaan tykänny kaaresta)
Leuanveto: max: 65kg, toistoissa taas määrä riippuu suoritustekniikasta
Maastaveto: 185kg

Voimailutulosten ulkopuolelta mainittakoon:
500m sisäsoutu: 1.26.8
Vauhditon pituushyppy: 298cm
Miesten kuula: 11,63m

Tervepä terve!
Ensimmäistä viestiäni foorumille pukkaan. Olen jo pidempään foorumia lukenut ja ajattelin tänne nyt rekisteröityäkin. Kamppailulajien osiota lähinnä selaillut, koska ne ovat lähimpänä sydäntä. 24-vuotias opiskelija.

21-v "hevari" ilmoittautuu. Piti aikoinaan ravitsemustiedettä mennä opiskelemaan, mutta tämä suunnitelma sai toisen käänteen ja jäi taakse. Ravitsemuksesta olen kuitenkin edelleen kiinnostunut ja joskus uppoudunkin moneksi tunniksi katselemaan palstan ravinto osion viestejä. Vuosia sitten harrastin painon nostoa ja pääsinkin hetkeksi tuloksiin ja sain mukavaa kommenttia suunnasta ja toisesta. Sitten tulikin paljon muutoksia elämään yms kiireitä ja punttaus loppui kuin seinään... Rakastan musiikkia ja vihaan kalaruokia

Heis, ekaa kertaa kirjottelen tänne vaikka kolmisen vuotta tultu seurailtua.

Eli 25-vuotias naispuolinen opiskelija Turusta. Liikkunut aina ja salilla treenaillut kolmisen vuotta. Lisäksi liikuntana pyöräily ja tanssitreeni.

Arvostan ruokaa, järkiperusteita ja muita elämän kulmakiviä.

Tervehdys kaikille. Liityin tänne nyt vihdoin pitkähkön sivusta katselun jälkeen. Aloitellut tässä viimeaikoina uudelleen vähän liikkuvampaa elämäntapaa sekä jotain pientä treenausta jos vaikka auttas saamaan vähän otetta tähän elämään. :) Mutta nyt.. Aamukahvi -->

Hei vaan! :)

Kiva lukea teidän esittelyitänne! Täältäkin taas yksi uusi tulokas liittyy seuraan. Pidemmän aikaa tullut foorumia selailtua ja seurailtua, mutta vasta vähän aikaa sitten uskalsin liittyä - josko sitä alkaisi vähitellen tekemään jonkinlaista avausta foorumillekin.. Olen siis parikymppinen naisihminen pääkaupunkiseudulta. Takana on jonkin sortin elämäntaparemontti sekä aimo annos itsensätutkiskelua, joiden mukana on viimeisen vuoden sisään saatu kiitettävä määrä ylimääräistä silavaa katoamaan. Projekti jatkuu syksyn mittaan vielä jonkin aikaa, minkä jälkeen tarkoituksena olisi lähteä kehittämään ja muokkaamaan omaa kehoa ja voimia lihasmassan lisäyksen kautta. Toistaiseksi aerobisena päälajina toimii tanssi, ja kovasti tässä tehdään vähitellen paluuta sinne kuntosalillekin (tällä kertaa vähän uusin eväin verrattuna aiempaan salihistoriaan). Olenpahan ollut huomaavinani viime aikoina pientä nousevaa kiinnostusta kamppailulajejakin kohtaan..
Summa summarum: vaikka monen tuttavan mielestä olen lähinnä menettämässä järkeni hulluine proteiinihöpinöineni, tuntuu itsestäni siltä, että tästä voisi nyt tosiaan kehkeytyä jotain mielekästä ja kehittävää tekemistä pidemmäksikin aikaa. Pari vuotta takaperin olisin nauranut koko mielikuvalle itsestäni sekoittelemassa välipalarahkaa ja pohtimassa erilaisia treeniohjelmajakoja, mutta kuinkas sitten kävikään.. :D Joka tapauksessa rauhassa tässä nyt aloitellaan.

Mainittakoon, että olen myös armoton hiilariaddikti ja sosiaalinen teekkarifuksi, joten syksy tulee arvatenkin olemaan täynnä haureuden houkutuksia. :D May the force be with me - ja teidän kaikkien, niin uudempien kuin vanhempienkin pakkislaisten kanssa. Eiköhän palailla asiaan! ;)

Moikka oon 19 v jätkä liityin tänne joku kuukaus sitten mutta selaillu pakkista jo vuosia. Aloitin rhp touhun noin 4 vuotta sitten mutta vuos sen jälkeen treenannu ihan kunnolla lähinnä 1-2jakoisilla. Tossa viime tammikuussa lähin armeijaan syömään munkkia ja ne salihommat sit unohtu mutta nyt vapauduttua taas raudan kimpussa.
Hauska ois kuulla onko täällä ketään muita ketkä reenaa Joensuussa punttipojilla

Moi, mulla näköjään sama homma kuin monella muulla, selailin itsekin vuoden päivät pakkista ja nyt päätin sitte rekistöröityä. Olen 20v opiskelija Oulusta, joka rakastaa kovaa puntti ja aerobista reeniä.

Moro pakkislaiset!

Vuosia foorumia lueskelleena tuli viimein rekisteröidyttyä. Eli ruudun takana turottaa 29-vuotias miehenalku, orastavaa 30-kympin kriisiä pukkaa. Tsiisös, enää kuukaus ja voi ilmottaa ittesä tonne old school-ketjuun! Harrastan moottoripyöräilyä ja puntilla rimpuilua, kimppailukamppailulajit kuuluu myös repertuaariin. Matkusteluakin tulee harrastettua aina kun siihen tilaisuus aukeaa. Jaaha, nyt joutaa selaamaan foorumia kun syksyn eka kuume/ räkätauti jyllää..Treeni-intoa kaikille!:puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom