Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Mowjensta kaikille! Täälläkin aika uus liittyjä Pakkotoistoon. Ei täs kummempaa, salilla tullu käytä aktiivisesti 5-6kk ja eri ohjelmia vaihdellut siinä välissä. Tuloksia tullut ja salille lähtö ei ole enään mitään pullaa vaan osaa nauttia siitä ja tietää että tuloksia on tulossa. :) Jalkkista, säbää, hiihtoa, juoksuu vapaa-aikana. Eli terve vaan kaikki.
CU! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi kaikille! Nyt sain jostain inspiraation rekisteröityä, oon seuraillu pakkista jo pidemmän aikaa. Katotaan nyt saanko aikaiseksi vielä että kirjottelisin tänne enemmänki, kaikki edellytyksethän siihen nyt jo on. Salilla on tullu käytyä säännöllisen epäsäännöllisesti muutaman vuoden ajan. Mitään tavoitteellista massankeräystä en oo harjottanu, muun urheilun seassa vaan kuntoillut salillakin :)

Heips kaikille!

Tää tyttö on sivuja lueskellut jo jonkin aikaa ja kovin on kiinnostusta ilmassa saliharrastukseen, jotenka päätin sitten rekisteröityä ja katsoa miten tämä innostus tästä saa tuulta siipien alle.

Tilanne siis on, että olen viimosillani nyt raskaana ( LA 11.2) ja tavoitteena olisi saada kroppa sen jälkeen hyvään kuntoon kun raskauksiakin on takana jo ennestään yksi.

Heipä hei!
Vihdoin ja viimein päätin liittyä joukkoon, kun huomasin selailevani foorumia päivittäin :)
Olen siis treenaamisesta muutama vuosi sitten innostunut lappilainen tyttölapsi, jonka arkeen punttitreenit kuuluvat 4 kertaa viikossa. Lisäksi pyrin tekemään vähintään puolen tunnin aerobisen treenin 2-3 kertaa viikossa (vaihtelevalla menestyksellä ), yleensä juoksentelemalla juoksumatolla tai kesäisin toki mielummin ulkosalla :). Ruokavaliota pyrin myös pitämään silmällä parhaani mukaan :)
Mitäpä tähän muuta, tervehdys kaikille tasapuolisesti :)

Nyt tuli itsekkin liityttyä pakkotoistoon :D Joensuusta kotosin, tällä hetkellä asun helsingissä. Reenattua on tullu jo junnusta asti, kun olin menossa 7 luokalle. Kaverin kuistilla tuli aloteltua, tietysti penkkiä oli kokeiltu moneen kertaan. Taukoja tullut muutamaan otteeseen mutta nyt vajaa vuosi reenailtu kunnon kehonrakennus ohjelmaa ja ruokavaliota. Proteiinejä tultu kans syötyä kovaan tahtiin ja samalla hankittu tulosta vuodessa enemmän kuin melkein 2-3v vuodessa. Ikää on 20v ja syksyllä 21v. Paino nyt 88-89 ja rasvat varmaan 14%. Ihan ok tulokset naturaliks, kovemmatkin vois olla. Penkki 140kg(18v nostin kapeella penkillä), kyykky 170x4 ja mave tais olla 170x4. Jos jollain asiaa/kysyttävää niin viestiä vaan tulemaan.

Terve,

Usein olen tätä lukenut tai googlen kautta päätynyt sivustolle. Nyt kuitenkin rekisteröidyin ja tarkoitus on seuraavat kuusi kuukautta kertoa täystriathlonille treenaamisen loppuvaiheesta blogissani täällä pakkotoistossa. Kestävyysurheilu ei ole ehkä tämän sivun keskeisin ja suosituin osa-alue, mutta monipuolinen tarjonta ei varmaan ole pahasta.

Terve,
kuukauden verran Pakkista lueskellut 15v junnu esittäytyy. Lätkää pelattu about 9 vuotta, muita harrastuksia biljardi ja musiikki, kitaraa soiteltu reilut kolmisen vuotta, siinä ohella menee jotenkun piano sekä basso. Täysin itseoppinut "muusikko" :D
Salireeniä takana epäaktiivisesti vuoden verran, sillä vuoden sisään kaksi solisluumurtumaa pakotti keskeyttämään salilla käynnin. Nyt ollut parin kuukauden ajan aktiivista reenausta 2-3 kertaa viikkossa, lätkän parissa menee 4 kertaa viikossa aikaa.

Jatkakaa. :)

Moi,
noin 3-kymppinen aktiivikuntoilija esittäytyy. Pakkista on tullut luettua jo jonkun aikaa, mutta ei ole tullut polttavaa tarvetta kirjautua. Nyt on alkamassa oman talon rakennus projekti ja piti rekisteröidä nimimerkki (joo, ei tää varmasti olekkaan mikään rakennus foorumi), kun palstalta löytyy helvetin asiallista tekstiä rakentamiseen liittyen. Tarkotus on kyllä postailla muillekkin pakkiksen osastoille.

Moikka, oon rekkautunut joskus aikoja sitte mut meni vuosi ainakin kun en kertaakaan kokenu tarpeelliseks avata tätä sivustoa. Nyt taas palannu lajin pariin ja ainakin 10 kertaa innostuneempana. Kiitos siitä kuuluukin Orezille..
Nyt siis reeniä takana tammikuusta lähtien, sitä ennen 251 päivää taukoa, ex-poikaystävän mustasukkaisuuden takia.
Ikää siis tulee tänä vuonna mittariin 24vuotta ja Porissa vaikutan, nainenkin olen, kuten joku saattoi päätellä. Reenaamiseen tuo oman haasteensa 3vuotias täystuho joka tarvitsisi saada hoitoon treenin ajaksi, jotta vois oikeesti reenata kovaa.

Olen äärettömän huumorintajuton ja tylsä ihminen. Minua ei naurata mikään ja suutun todella herkästi AINAKIN foorumeilla... vai mites tuo oikeesti menikään?! ;)

Tamperelainen aikuinen nainen ilmoittautuu vahvuuteen.
Salitreenin löysin n kk sitten Jutan ja muiden järkkäämässä fitfarm-ohjelmassa.
Sali innostus nousi ja nyt tekis koko ajan mieli mennä treenaan.
Kahvakuulaa tykkään heilutella ja siihen haluisin lisäoppia.

Terve vaan kaikille. Täältä löytyy tällanen onneton Espoolainen rimppakinttunen nuoren miehen alku ;)
Pituus on jossain 182 ja 183 cm välillä ja painoa suunnilleen 112kg.
Tavote on tulla vahvemmaks ja isommaks :P

edit: vähän oon jo ehtiny täällä postailla mutten oo ikinä tainu esittäytyä

Terve!

Olen jo jonkin verran postaillu täällä, mutta tehdäänpä nyt vielä "virallinen" esittely. Elikkä olen tällä hetkellä 18 vuotias abiturientti, treenaillut aktiivisesti ~4kk ja pakkista olen lukenut jo pitemmän aikaa, kunnes syksyllä uskaltauduin tänne rekisteröityä =) Pituutta löytyy huimat 174 cm ja painoa 75 kg. Tällä hetkellä treenailen Arskan Kultaisen kuusikon mukaisesti. Mulle treeni merkitsee hyvää urheilumuotoa sekä tapaa purkaa stressiä, ja en valita jos tulokset alkavat näkyä :)

Morjesta. Pakkista n.3 vuotta aktiivisesti seuranneena ajattelin tänne rekisteröityä, treeni taustaa jonkun verran yleisurheilupuolelta ja siitä sali touhuun lähtenyt mukaan reilu pari kymppinen nykyään tampereella asustellu pari vuotta. Treeni taukoja on välillä tullut n. puolen vuodenkin loukkaantumisien ja sairastelujen takia joten ei ole kerinnyt kasvaa vielä isoksi ja mahtavaksi :) Nytkin parantumaan päin kymmenen viikon oksentelusta.

Uusi minäkin :) 28v. pärähtää ensi viikolla mittariin, harrastuksina tällä hetkellä jenkkifutis, roller derby ja vapari. Tän vuoden alusta salilla rimpuilu kuulunut ohjelmaan ilman että se on tuntunut pakkopullalta :dance: Muiden harrastusten lisäksi aikaa vie kotona olevat koirat joiden kanssa harrastan agilityä ja tokoa:D

Moi, 28 v. opiskelija Helsingistä esittäytyy. Sivustoa olen silloin tällöin aiemminkin lueskellut. Oma urheilutaustani koostuu lähinnä kamppailulajeista, mutta pari viimeistä vuotta on mennyt säännöllisen epäsäännöllisesti bilettäessä, tosin joskus salilta tai jopa lenkiltäkin on itsensä löytänyt. :D

Hei,

kyseessä tällä hetkellä 24-vuotias, Jyväskylässä asuva, mutta Kuopiosta kotoisin oleva mieshenkilö. Forumia on tullut seurattua satunnaisesti jo varmaan vuosien ajan, mutta liittyminen kypsynyt kaikessa rauhassa. Oma liikuntatausta on ollut vaihteleva, mutta jatkuvasti mukana tavalla tai toisella. Pikkupoikana kiinnosti jalkapallo, myöhemmin mukaan tuli sähly (salibandy on eri laji) ja jääkiekko. Maalivahtikutsumus oli kova, joten kaikissa lajeissa piti sitten väkisin olla se kalliiden varusteiden hankkija. Kun pituus ja liika vakavamielisyys tulivat vastaan, kiinnostus siirtyi enemmän yksilölajeja kohtaan, joista tärkeimpänä oli kaikkien rakastama punttisali. Alussa ei ollut hommassa mitään järkeä, mutta noin 19 ikävuoden kohdalla aloin perehtymään "alan" kirjallisuuteen ja teoriaan. Samalla kiinnostus vaihtui harrastukseksi ja yltyi ajoittain jopa pakkomielteeksi saakka. Sinänsä mukavaa kehitystä on valitettavasti ajoittain hidastaneet omat hölmöilyt. Ensimmäinen näistä oli ylikunto, joka johti 3 kuukauden taukoon kaikesta liikunnasta. Toinen oli vuosi sitten diagnosoitu, mutta pitempään oireillut välilevyn pullistuma, jonka kanssa pitkittynyt taistelu söi ukkoa myös henkisesti. Nyt kun oireet ovat hävinneet miltei kokonaan, on onneksi kunto taas hiljalleen palaamassa takaisin ja paljon on samalla opittu.
Henkilökohtaiset intressini ovat myös musiikissa, jota kuuntelen paljon ja soitan vielä enemmän (rummut, kitara, basso). Pidän myös elokuvien ja sarjojen seuraamisesta, sekä pääasiassa Playstation 3:n pelaamisesta. Kulttuuritarjonnan kuluttaminen on eskapismin parhaita muotoja. :)
Opiskelen kauppakorkeakoulussa pääaineenani laskentatoimi 3. vuotta ja olen tehnyt nyt vuoden verran töitä paikallisessa tilitoimistossa. Toivottavasti tutustun täällä uusiin tyyppeihin ja saan samalla uutta näkökulmaa asioihin! Peace

Heipä hei!

Olen 22-vuotias nuorimies Tampereelta. Nuoruusvuodet tuli pelattua aktiivisesti jalkapalloa ja siinä ohessa käytyä myös salilla, tosin aikalailla ilman järkeä/tavoitteita. Nyt aloitin jälleen 2010 marraskuun alussa salilla käymisen ja pari ensimmäistä kuukautta meni aikalailla ilman päämäärää ja kunnon harjoitusohjelmaa heiluen. Tammikuun alussa tuli sitten löydettyä tämä foorumi ja täältä olen saanut paljon hyödyllisiä vinkkejä mm. ravintopuoleen, josta ei aikaisemmin oikein ollut mitään käryä. Tammikuussa tein myös ensimmäisen kunnollisen harjoitusohjelman ja nyt ovatkin sarjapainot alkaneet nousta kohisten. Siinäpä tärkeimmät noin lyhyesti.

Jees elikkä morjens! I´m n00b. Pakkotoisto vaikuttaa tosi pätevien (varsinkin mma-keskustelut) ja hauskojen ihmisten forumilta, oli ihan pakko rekkautua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom