Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Moi! Vasta tänne liityin, luettua on tullut foorumia kyllä ennenkin. Punttisalilla olen käynyt noin 7vuotta nyt säännöllisesti, pienoinen tauko oli välissä, kun oli rakennuspuuhat menossa. Innostus punttien nosteluun on kova...jonkin verran tullut kisattuakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri rekisteröitynyt tälle foorumille
- perheellinen, keski-ikäinen sivutoiminen valokuvaaja, harrastan kestävyyspainotteisia lajeja ( hiihto, sauvarullaluistelu, satunnaisesti enduro ) pilatesta ja hieman salia

Oli pakko liittyä näin hienolle saitille. Foorumia on tullut luettua monesti aikaisemmin ihan muihin kun noihin sali touhuihin liittyen. Hiljattain päätin toimistotyön vastapainoksia aloittaa kunnon kohentamisen joka on aika lailla huonontunut parin viime vuoden aikana. Täältä on löytynytkin aika hyviä vinkkejä tuon asian parantamiseen.

Morjens !

22v. jäbä Keski-Uudeltamaalta, käynyt salilla 4 kertaa viikossa viime syksystä ja diggailen paljon. Vaihdoin tupakointi-addiktion tähän punttistouhuun ja on ollut kyllä yks tähänastisen elämän parhaista päätöksistä. Punttiksen lisäksi teen musiikkia, matkustelen, ja lumilautailen.

Joskus tuli uhottua ettei punttis treenit ikinä tuu kiinnostamaan mutta toisin kävi, hieno harrastus !

Terve!

Nimi ja syntymävuosi käykin ilmi jo nimimerkistä, joten ei siitä sen enempää. Noin 20 vuotta sitten ensi kosketus punttailuun ja siitä lähtien enemmän tai vähemmän salikäyntiä takana. Viimeinen pari vuotta on ollut taas "parempaa" aikaa, eli kehitystäkin on tapahtunut. Välissä pitkiä aikoja ns. ylläpitävää treeniä ja lähinnä vääränlaisen syömisen takia (liian vähän, kalorit +-0).

Lisäksi alkuvuosien jalkojen treenaamattomuus on aiheuttanut sen kompleksin, että ainaa tuntuu olevan jalat jäljessä muuta kroppaa. :)

Entinen kotkalainen ja nykyinen espoolainen. Leppävaaran Fressillä oon treenannut viimeisen reilu puoli vuotta. Hyvä sali ja paljon kovaa treenaavia.

Vaikka treenitaustaa on pitkältä ajalta, niin tuntuu, että mulla on kuitenkin enemmän saatavaa kuin annettavaa tälle lajille. :) Tältä palstalta on saanu paljon hyviä vinkkejä. Kiitos siitä!

Morjensta morjensta arvon urheilunarkkarit! :)

On pitänyt tosiaan jo vuoden päivät rekisteröityä kyseiselle voorumille mutta treenikiireiden takia en ole kerinnyt kuin vasta nyt. Eikös sitä niin sanota että parempi myöhemmin kuin ei koskaan ;)

Voimailulajeja olen harrastanut intensiivisesti reilu 2 vuotta ja salilla olen käynyt 4 vuotta. Strategiset mitat löytyykin sitten profiilistani ;)

Tässä hieman saavuttamiani meriittejä:

Penkkipunnerus kisatekniikalla: 2 kertaa 120kg

Maastaveto: ykkönen 170 kg:llä (oma suosikkini)

Kyykky: syvä ykkönen 140 kg:llä

Raakarive: 70 kg

Tempaus: 50 kg

Kanssani helpoiten voi käydä keskustelua voimannosto puolella sekä kamppailu-urheilu triideissä sillä tykkään kovasti seurata kyseisiä lajeja.

Nyt ei muuta tule mieleen, yksityisviestillä voi myös tiedustella tietoja minusta. Esim. treenivinkkejä tai kisakalenteria yms.

Terv. Penkkiman92

Terve terve! Tuli tuossa jokunen viikko takaperin luotuo ihan nikkikin (hassu sana) tänne vajaan vuoden ihastelun jälkeen ja nyt voisin tässä vähän kertoilla tässä itsestäni.

Etelä-Pohjanmaalta kotoisin oleva juuri täysi-ikään astunut pojankloppi joka on viime kesästä käynyt intensiivisesti tai vähemmän intensiivisesti puntilla bodailumielessä. Alku oli suorastaan täysi nolla, ei mitään kunnon lihastreeniä taustalla ja painokin on mukavasti noussut melkein 20 kilolla viime kesästä. :) Tällä hetkellä mennään kolmijakoisella ohjelmalla ja kovalla innolla. Toivottavasti saan keskustelua aikaan tyhmillä olettamuksilla ja työnnettyä lusikkaa milloin mihinkin soppaan!

palaillaan :hyvä:

Moro! Tässä myös tullut hetken aikaa lueskeltuu jo sivustoa ja piti itsekkin lopulta liittyä. Olen siis 25v mies Tampereelta opiskeluja lopettelemassa. Aktiivisempaa treenausta on tullut harrastettua noin reilu vuosi ja kilojakin alkaa hiljalleen karttua. Ohjelmassa on vielä paljon hiottavaa, mutta katsotaan miten jätkän käy. Muuten kiinnostus keskittyy paljon musiikkiin, snoukkaamiseen ja moottoripyöräilyyn. Yritetäänhän liittyä keskusteluihin mukaan ja parantaa maailmaa.

Moikka olen uusi täällä!

Treenien pariin on palattu ja nyt treenattu aerobispainotteista peruskuntoilu puntteilua "kovaa ja aktiivisesti" viimeiset 5kk, jotka ovat tähän viestiin mennessä tuottaneet mukavat ja halutut -12kg painonpudotuksen. Syksyllä alkaa kuitenkin massakausi ja kovat puntti treenit jota/joita jo kovasti odotan.:kuola:

Terve kaikille! -93 syntynyt nuori mies täällä. Aika kauan tätä olen selaillut ja päätin tehdä viimeinkin käyttäjätunnuksen tänne.
Tosiaan nyt on tullut 8kk salilla käytyä ja kokoajan innostuu vain enemmän.

Moi! Olen 27-vuotias on-off -urheilija. Pohja hankittu -96 (n. 1v) ja -03 (reilu 6kk) salilla. Nyt vuosien lenkki-, sali-, kamppailu-urheilu ja laiskuusajanjaksojen jälkeen alkoi taas salitreeni. Pari kuukautta takana ja kehitys on toistaiseksi erittäin positiivisesti yllättävää. Kiloja ei oo lähteny, mutta läskit on osittain. Pakkotoistoakin lukenut vähän vuosien saatossa. Nyt kun vaan jaksaa eteenpäin, eikä lopeta, niin..

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D
Sanokaa mua rehtoriks! Öh... Siis mie olen henkkana paremmin tunnettu tamperelais-narukäsi :)
Mä kuulun tähän pieneen joukkoon joka uskoo syvästi kehonpainojumpan hyötyihin :D

Moro!
Syksyllä tulee 30v mittariin, samoin kuin 1 vuosi salilla käymiseen. Tarkemmin ottaen vuosipäivä on 1. lokakuuta. Nyt on salikertoja jo noin 130 takana eli ihan OK tahti on ollut. Treenisali löytyypi Ylivieskasta.
En mä muuten mutta työkaverit pakotti. :D Tai no oikeammin ylipuhui.
Keskivartaloa löytyy turhan paljon, onhan tuota sentään vähän enemmän kokemusta sen kasvattamisesta. On se jo kerran aikaisemminkin saatu häivytettyä siitä joten miksipäs ei uudestaakin.

Terkkuja tutuille!

Pitkään jo pakkotoistoa lukeneena ajattelin nyt rekisteröityä. Eli 28v valokuvaaja / yliopisto-opiskelija. Salilla aloin käymään säännöllisesti vasta tämän vuoden puolella, joten alkutaipaleella ollaan. :) Kaikkea muuta urheilua on tullut aina harrastettua runsaasti, joten kestävyys on hyvillä kantimilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom