Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Iltaa! Olen Metsäkeiju. Kolistelen puntteja säännöllisesti, enemmän ja vähemmän tavoitteellisesti. Olen usein lueskellut kirjoittelua täällä. Nyt ajattelin viimein laittaa oman lusikkani soppaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro. Oon kohta teini-iän ohittava noulaiffi rollosta. Jotkut tuntevat nimellä Manne. Entisiä Jiipeen salilla kävijöitä. Koskaan ei ole tullut kovinkaan aktiivisesti käytyä salilla, mutta nyt olisi tarkoitus ottaa itseäni niskasta kiinni ja ilmottautua 30.3 alkavalle vapaaottelun peruskurssille. Samalla ens kuun vaihteessa aloittaa salilla käynti jälleen, luultavammin Gym Everybodylla.
Cheers

Morjens kaikki! Viimein rekisteröidyin tänne itekki ja se kannatti,löytyy kyll paljo mielenkiintosta ja hyödyllistä tietoa! Ikää on meikäläisellä 21v,pituutta 177cm ja paino 97kg,massakuurit ohi ja kesää kohti vähä kevennetään :) Nyt lomautettuna kerkeen käymään 5-6 kertaa viikos salilla,eli intoa piisaa. Oon teininä kolistellut painoja pienissä jaksoissa mutta nyt on menny n.5kk tosi säännöllisesti ja olo on loistava! Paitsi et tänään sattu pikku loukkaantuminen maves,mut eiköhän tästä selvitä :D

Terve!
Nyt sain minäkin tänne rekisteröidyttyä. Kuten näemmä useat muutkin olen mäkin tätä palstaa selaillu jo useamman vuoden. Salilla olen säännöllisesti käynyt noin neljä vuotta.

Vuosi rekisteröitymisestä. Eka viesti.

PS: mistä löytyy yleisiä ohjeita oman profiilin muokkaamiseen? En osaa edes kuvaa laittaa tähän..:D

Tero oot stalkker-gay

talitubbie.jpg

Ja moi, oon uus täällä :)

Moro!

Terve vaan kaikille! Lätkä tuli lopettua jokin aika sitten ja se oikeutti täydelliseen liikunnan lopettamiseen :D
Nyt alkaa uusi kipuaminen hyvään kuntoon, hitaasti mutta varmasti. Motivaattorina toimii suunnaton halu läpäistä poliisikoulun valintakokeet. Täältä toivon löytäväni vertaistukea ja pieniä vinkkejä treenaamiseen.

Moi, Eka posti. Tunnustan nöyränä keski-ikäisyyteni ja ylipainoisuuteni. Sali on tuttu jo vuosien takaa mutta nyt ensimmäisen kerran tavoitteellisessa käytössä. Pakkis on toiminut mukavana tietopankkina ja motivaattorina syksystä lähtien. Tarkoitus olisi saada tehtyä vaihtari läskin ja lihasten välillä seuraavan parin vuoden aikana.

Jes, tällanenkin paikka olemassa :p Melko samantien täyty sit rekisteröityä. Intensiivisemmin ollu kamppailulajit mukana kuvioissa tällä naisen alulla viime syksystä.

Tämäkin tuli vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan ! Karvan yli 30 on ikää ja aktiivista punttienkolistelua takana 6 vuotta. Pakkista tullut luettua ilman rekisteröintiä jo aiemmin :) Kamppailulajit kiinnostavat myös

Tämäkin tuli vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan ! Karvan yli 30 on ikää ja aktiivista punttienkolistelua takana 6 vuotta. Pakkista tullut luettua ilman rekisteröintiä jo aiemmin :) Kamppailulajit kiinnostavat myös

Onko doroppalan poika nähny niitä kuun miehiä?

Morjensta! liikunnasta kiinnostunut koko ikäni :) tullut eriaisia lajeja harrastettua ja harrastetaan vieläkin. Yks huippulaji mitä oon kokeillu on motocrossi! se sitten loppu siihen kun vietin viikon kooman kysissä ja pitkän kuntoutuksen. Mutta kuntosalitreeniä oon tehnyt noin vuoden säännöllisesti ja sitä ennen vähemmän säännöllisesti. kiinnostus lajiin on kova. (Y)

Terska! Saliharrastus on käynyt mielessä mutta en ole vielä innostunut, lähinnä täällä palloilen lukemassa Yleiset asiat topicceja sun muita ja aina silloin tällöin saatan eksyä tonne saliharrastusjuttuihin.

Ilmottelen jos joskus saan ruvetuksi salilla käymään.

Terve , jokaiselle pakkislaiselle tasapuolisesti.
Tullut lueskeltua ja (muka)sisäistettyäkin jotain jo parikin kuukautta ja nyt vasta uskaltauduin rekisteröityä.
Tosin on sitä muutamaan otteeseen jo yritetty liityä tähän yhteisöön , mutta banaania tullut jo ennen ensimmäistä viestiä, lieneekö mauton nimimerkki valinta kyseessä :D Ken tietää.
Joten kovista vastusteluista huolimatta pyrin sillointällöin jotain silkkaa skeidaa jakamaan kansssanne.

Dodi!. 18v lasissa ja tampereen lähistöllä vaikutan. Painoja kilistelty syksystä asti 4kertaa viikossa, vaikka koko ikäni kovanaamasena sanonut etten salilla tuu ikinä käymään. Nyt kävi näin ja salille menin ja siihen hommaan sit jäätiinkin kiinni. Foorumia stalkannu joka päivä kuukausien ajan, ja pari päivää sit päätin itteni tänne rekata, että saa sanoo sanottavansa jos tulee mielenkiintoinen keskustelu nenän eteen.

Olen 38 - vuotias rautaa rakastava mies. Bodaillut olen kolmisentoista vuotta vailla suurempaa menestystä mutta silti veri vetää salille yhä uudestaan :D

Moro! Oon 20-vuotias ja pakkista tullu lueskeltua jo vuojenpäivät ja nyt sitte päätin rekisteröityä tänne. Salilla on tullu kulettua se vuosi myöskin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom