Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi kaikille.

Olen kohta 3kymppinen emäntä etelä-Karjalasta.Pakkiksen sivuja on tullut lueskeltua jonkin aikaa. Itse olen harrastanut urheilua pennusta asti ja edelleen treenailen jotakin lähes päivittäin. Lajit ovat kestävyysurheilupainotteista kuten juoksua, hiihtoa ja pyöräilyä mutta nyt myös enemmän salitreeniä. Raudan liikuttelu on alkanut kiinnostaa yhä enemmän. Sali jossa tällä hetkellä käyn on kyllä hyvä, hyvät välineet, riittävästi vapaita painoja ja levytankoja sekä tosi mukavaa porukkaa joka treenaa hyvällä sykkeellä.

Terve ja moro!

Olen kohta nelikymppinen maajussi kainuusta,kuntosalia olen rakentanut kotiin vuoden päivät,laitteita löytyy laidasta laitaan. syksyllä alotin kunnon reenit,Tarkotus olis tossa 50.v olla roppansa kanssa sinut:)

Mo!

Oon 32 v. miehen alku, 175 tynkä, 78.6 höyhensarjalainen ja hauberi 35 naru. :rolleyes:

Harmi vaan ku ei toistaisex pysty jalkoi reenaa ku toine polvi hajal....

Hah, pitäähän tämäkin tehdä :)

"Hirmunen" treeni olli päällä nyt jo toista vuotta, tosin edellisvuosi meni harakoille väärien sykealueiden ja vääränlaisten treenien takia. Tavoitteena päästä inttikuntoon nyt enää vajaassa vuodessa. Kovasti on ollu pakkis apuna. 22 vuotta mulla on kertyny ikää. Riisi olen, mutta muutosta tultiin hakemaan. Eiköhän se tästä, nyt jo saan jopa 20 akkojen punnerrusta kun vähän aika sitten en saanut yhtäkään. Minkääntasoista aerobista peruskuntoa mulla ei ole, joten kiire tulee tässä vuoden aikana.

HeikunKeikun vaan..
tervehdin teitä rakkaat ystäväni, olen uusi joukossanne.
24 vee naaras, koittanu kaikenlaisia lajeja ja punttia melkeimpä pelkästään muutamia viime vuosia. Nyt pitempi tauko takana ja alotellu taas Suurella Innolla =)
Tarkotus saaha lihaa ja kunnolla! Kisaamaan..ehkä joskus, käyny kyl mielessä monestikin.
Ny keskityn vaa fiilistelemään oikein kunnolla, ku kaikki taas toimii..

HeikunKeikun vaan..
tervehdin teitä rakkaat ystäväni, olen uusi joukossanne.
24 vee naaras, koittanu kaikenlaisia lajeja ja punttia melkeimpä pelkästään muutamia viime vuosia. Nyt pitempi tauko takana ja alotellu taas Suurella Innolla =)
Tarkotus saaha lihaa ja kunnolla! Kisaamaan..ehkä joskus, käyny kyl mielessä monestikin.
Ny keskityn vaa fiilistelemään oikein kunnolla, ku kaikki taas toimii..

Oli pakko takertua alleviivattuun: :hyvä::hyper:

Niin no =)
Periaatteessa tota lausahdusta vois ehkä käyttää muutamassakin eri yhteydessä ;)
Pitkästä suhteesta kun olen vasta eronnut ja näin... =D

TereMoro.

Kouvolast nuori hyväkuntonen puolnaru tänne. Uus oon täällä vaikka oon jo ehtiny suht paljo postaillakki. Oon noin 2vk täällä ollu rekisteröityneenä. Yli 2 vuotta oon näitä tekstejä lukenu ennen ku tänne rekkasin :). Tää on ehkä maailman hienoin foorumi!

Kirjoittelin jo ennen kesää tänne mutta pidin tauon. Nyt olen alkanut kirjoitella uudestaan ja ostin 6kk vipitkin :) Kouvolassa asustelen. Diettaus/sali-into on kovimmillaan juuri nyt!

Foorumista sen verran että yllättävän asiallista keskustelua täällä tuntuu olevan, ei semmoista perseilyä ja vittuilua mitä löytyy hyvin monelta foorumilta.

Kirjoittelin jo ennen kesää tänne mutta pidin tauon. Nyt olen alkanut kirjoitella uudestaan ja ostin 6kk vipitkin :) Kouvolassa asustelen. Diettaus/sali-into on kovimmillaan juuri nyt!

Foorumista sen verran että yllättävän asiallista keskustelua täällä tuntuu olevan, ei semmoista perseilyä ja vittuilua mitä löytyy hyvin monelta foorumilta.
Mäkin kouvolasta :). Millä salilla käyt? Kerro jotaan ittestäs ni tunnistaa sit jos nähää jossaan =)

Morjes morjes!
Uusi alokas ilmoittautuu :)
Rekisteröityminen tapahtui pitkään kestäneen pelkän lueskelun jälkeen :D :D
15 vuotiaasta lähtien runkkupenkkiä ja muuta satunnaista rimpuilua ja elvistelyä salilla harrastaneena päätin ruveta nyt kuntoutumaan ja ottaa itseä niskasta kiinni :hyper:

Mäkin kouvolasta :). Millä salilla käyt? Kerro jotaan ittestäs ni tunnistaa sit jos nähää jossaan =)

Käyn uimahallin salilla yleensä muijafrendini kanssa. Minulla päällä yleensä vihreä tai lila paita jossa lukee "Tutor" tai sitten musta paita jossa lukee "Olen uskomaton tyyppi" "Eroakirkosta.fi" :P Mustat verkkarit aina päällä salilla. Muuten ihan normaalin näkönen tyyppi.

Et satu KyAMKissa opiskelemaan? Itse olen siellä kolmatta vuotta.

En tiedä millä salilla itse käyt mutta tuo uimahallin sali on hetki sitten uudistettu ja on tosi hyvässä kunnossa, kahden euron hinta ei tunnu miltään.

Kerrohan mistä sut tunnistaa.

Je.

Nyt oon saanu aikaseksi rekisteröityä tänneki. Jos ne lihaksetki alkas sitte paremmin kasvamaan :D (eli jos sitä alkas selvittelemään vähän paremmin näitä kehonrakentelujuttuja, tulis tehtyä hommat enempi oikealla lailla jne, sais paremmin tuloksia). Kotona onnistuu kaikki tuosta Arnoldin kutosesta niin nyt on menty sillä se pari viikkoa ja mennään vielä varmaan aika monta.

Olen kans melko uusi täällä. Löysin tämän loisto sivuston, kun etsiskin tietoa palomieheksi opiskelusta.
Harrastuksena kaikenmoinen liikunta laidasta laitaan; salibandya, lätkää, uintia, laskettelua, jalkapalloa, salia jne. Liikunta ylös! Naiset kiinnostaa kanssa.
Pyrin aina pitämään mahdollisemman paljon hauskaa ja kaikkee kivaa! Dont worry, be happy!
"Älä Huolehdi Huomisesta".
Haaveena laskuvarjohyppy, benji, sukellusta, alpit jne! Laskuvarjo erikoisjoukkoihin ois kiva päästä.

Et terve vaan teille pakkislaiset!

Tere.

Pakko kait sitä on tänne on pienimuotoinen esittely laittaa jos tästä alkaisi jotain tännekin foorumille laittamaan. Seuraillu olen pitkään ravinto, aloittelijoiden osiota sekä tietenkin muita mielenkiintoisia keskusteluja :) En tiedä sitten miksi en ole aiemmin laittanut mut no nyt tulee...:D

Ikää on kertynyt jo 30 joskin naamataulusta kuuleman mukaan en ole vielä lähelläkään :rock: Itseasiassa treenailin siinä kahdenkymmenen korvilla joitakin "vuosia" säännöllisesti kunnes jouduin lopettamaan kun terveys alkoi krakaamaan tosissaan. Vajaan kymmenen vuoden taistelun ja kivun jälkeen pääsin vihdoin tilaan jossa oma mieli sanoi, että perkele!.. ja otin puntit käteen ja aloin pikkuhiljaa kuntouttamaan itseäni käsipainoilla ja oikeanlaisella ravinnolla. Nyt olen siinä pisteessä jossa voin sanoa, että olen siirtynyt kuntouttamisesta puhtaasti treenaamiseen ja itseni kehittämiseen.

Salilla olen käynyt säännöllisesti 2-4 kertaa viikossa noin puolen vuoden ajan ja sama jatkuu. Jos treenikertoja tulee viikossa vähemmän niin teen vähintään käsipainoilla liikkeet jne kotona. Kun on pienen tytön isä niin joutuu joskus jäämään kotiin trenailemaan. "Treenaamisen" aloitin kyllä yli vuosi sitten kotona punteilla ja jalkapainoilla kun en kehdannut pikkupainoilla salille mennä enkä olisi silloin siihen oikein pystynytkään...

Voin sanoa, että saliharjoittelu (ja muu liikunta välillä) on kyllä monella tapaa parantanut elämänlaatua ja halua. Olo on melkein kuin silloin parikymppisenä :D Harmittaa vain välillä, etten aiemmin alkanut treenaamaan ja mietin onko 30 liian paljon jos haluaa näkyviä "tuloksia". No joka tapauksessa treenaamisesta on tullut taas elämäntapa ja siinä pysytään. Mikä parempi motivaattori kuin se, että voi elää "normaalia" elämää kun treenaa ja siinä sivussa voi ehkä tulla lihastakin :dance:

Jeps...jatkakaa...

Käyn uimahallin salilla yleensä muijafrendini kanssa. Minulla päällä yleensä vihreä tai lila paita jossa lukee "Tutor" tai sitten musta paita jossa lukee "Olen uskomaton tyyppi" "Eroakirkosta.fi" :P Mustat verkkarit aina päällä salilla. Muuten ihan normaalin näkönen tyyppi.

Et satu KyAMKissa opiskelemaan? Itse olen siellä kolmatta vuotta.

En tiedä millä salilla itse käyt mutta tuo uimahallin sali on hetki sitten uudistettu ja on tosi hyvässä kunnossa, kahden euron hinta ei tunnu miltään.

Kerrohan mistä sut tunnistaa.
Salilla yleensä päällä mustat tai harmaat verkkarit tai mustakeltaiset shortsit. Ja paitana oushinkan karateseuran paita ja mustia hihattomia ja yks punanen mitä pidän salilla. Myös jotaan täysin random huonoja paitoja. Joskus pidän myös karateseuran hupparia.. kertokohan toi oikeestaan mitään? :david:.

Tavallisen näkönen oon mäkin kait, 16v, vois sanoo että kovassa kunnossa ikäsekseni. Tummat hiukset 173cm.

Käyn funfitin salilla valtarissa. Mulla on sinne 3kk kortti ni sit ku se on tuhlattu vois kyl kävästä uimahallin salil ku tekis mieli välil käyä uimas :P.

Nii ja en siis opiskele KyAMKissa, kuten iän perusteella arvata saattaa. :D. Kouvolan Yhteiskoulun 9. luokka :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom