Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HeikunKeikun vaan..
tervehdin teitä rakkaat ystäväni, olen uusi joukossanne.
24 vee naaras, koittanu kaikenlaisia lajeja ja punttia melkeimpä pelkästään muutamia viime vuosia. Nyt pitempi tauko takana ja alotellu taas Suurella Innolla =)
Tarkotus saaha lihaa ja kunnolla! Kisaamaan..ehkä joskus, käyny kyl mielessä monestikin.
Ny keskityn vaa fiilistelemään oikein kunnolla, ku kaikki taas toimii..
Tää on ehkä maailman hienoin foorumi!
Mäkin kouvolasta . Millä salilla käyt? Kerro jotaan ittestäs ni tunnistaa sit jos nähää jossaan =)Kirjoittelin jo ennen kesää tänne mutta pidin tauon. Nyt olen alkanut kirjoitella uudestaan ja ostin 6kk vipitkin Kouvolassa asustelen. Diettaus/sali-into on kovimmillaan juuri nyt!
Foorumista sen verran että yllättävän asiallista keskustelua täällä tuntuu olevan, ei semmoista perseilyä ja vittuilua mitä löytyy hyvin monelta foorumilta.
Mäkin kouvolasta . Millä salilla käyt? Kerro jotaan ittestäs ni tunnistaa sit jos nähää jossaan =)
Salilla yleensä päällä mustat tai harmaat verkkarit tai mustakeltaiset shortsit. Ja paitana oushinkan karateseuran paita ja mustia hihattomia ja yks punanen mitä pidän salilla. Myös jotaan täysin random huonoja paitoja. Joskus pidän myös karateseuran hupparia.. kertokohan toi oikeestaan mitään? .Käyn uimahallin salilla yleensä muijafrendini kanssa. Minulla päällä yleensä vihreä tai lila paita jossa lukee "Tutor" tai sitten musta paita jossa lukee "Olen uskomaton tyyppi" "Eroakirkosta.fi" :P Mustat verkkarit aina päällä salilla. Muuten ihan normaalin näkönen tyyppi.
Et satu KyAMKissa opiskelemaan? Itse olen siellä kolmatta vuotta.
En tiedä millä salilla itse käyt mutta tuo uimahallin sali on hetki sitten uudistettu ja on tosi hyvässä kunnossa, kahden euron hinta ei tunnu miltään.
Kerrohan mistä sut tunnistaa.
Tere.
mietin onko 30 liian paljon jos haluaa näkyviä "tuloksia".