Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Terse!

Olen täältä Etelä-Suomesta oleva parikymppinen opiskelijanuorukainen, iät ja ajat on palstaa tullut luettua ja nyt päätin sitten oikein virallisestikin liittyä. Itse en tosin ole mikään himokehonrakentaja, lähinnä sen takia tulee salilla pyörittyä, että edes jonkinlaisessa kunnossa pysyisi, mutta sopinen silti joukkoon.

Rauhaa ja rakkautta vaan kaikille näin Joulun lähestyessä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moro!

Jokusen vuoden Pakkista lukeneena ajattelin ilmottautua vahvuuteen. Uinti taustalla salilla käyntiä säännöllisen epäsäännöllisesti palttiarallaa kymmenen vuotta. Tällä hetkellä tuntuu, että noi vuodet näkyy vaan keskivartalossa mutta jos se tästä taas kerran lähtis.

Morjesta

Elikkä vuoden verran salilla käyntiä takana, aina ja useasti on tätäkin sivustoa tullut plärättyä ja lopulta liitytty joukkoon. Tavotteita on saada mahdollisimman paljon lihaa mukaan(:anssi:)
Ikää tosiaankin karvan vajaa 18.

Ehtoota!

Eli ikää 21 ja sen perää strategiset mitat : Pituus n.180cm ja painoa taitaa olla tällä hetkellä 82. Ja aktiivista salikäyntiä nyt n. ½ vuotta ja sitä ennen sen minkä kerkesi. Nyt tarkoituksena saada kokoa ja voimaa ja vieläpä hurjaa vauhtia! Eli pakkislaisten opit käyttöön

Tervehdys vaan

Jonkun aikaa jo tullu lueskeltua pakkista ja nyt sitten vihdoin päätin rekisteröitiä. Treenailtua tullu muutama vuosi, mihin kyllä mahtuu taukojakin väliin. Nyt tosin ollu syksyn ajan kovempi polte hommaan.

Moro!

Salilla tullu käytyä vasta 2 1/2 kuukautta, välillä on jopa meinannu motivaatio pettää, mutta kun tulee tänne lukemaan juttuja niin saa vähän lisäpotkua hommiin. Ikää kertynyt kohta 18 (2 viikon päästä), mitat: pituus 173cm, paino 68kg. Tavoitteena massa 75:een ennen kesää eli kunnon bulkki päällä ja lisää voimaa koneistoon!

Hei!

Olen 26-vuotias mies. Täällä tauon jälkeen nyt toista kertaa.
Ensimmäisen kerran Pakkotoistolle löysin 2006 vuonna.

Salilla tulee käytyä 4-5 krt viikossa. Pituus 187cm, paino tällähetkellä 105 kg.

Hei!

Olen uimari ja salia 2-3krt viikossa tekevä nuori pojankloppi pohjosesta. Pakkiksen foorumeja olin lueskellut noin vuoden, ennen kuin sain aikaseksi rekisteröityä. :)

Terve!

Palstaa nyt jonkin aikaa lukeneena päätin nyt viimein rekata sisään. Eli 16-vuotias noviisi täältä pääkaupungin suunnalta, mitat 181cm 54kg. Joo eli kuten päätellä voi, tarkotuksena ois hankkia vähän ruista ranteeseen, niin käytännön kun esteettisistäkin syistä. Uudenvuoden jälkeen ois tarkotuksena alottaa salilla käynti, treenaus, ja muutenkin yleisesti aktiivisempi elämä. Tehtävä lienee vaikea, vaan ei mahdoton. :)

Morjesta pöytään. Itsekkin jo aikani tässä olen lueskellut foorumia, mut nyt ajattelin rekkautuakin. Kotoisin Joensuusta, strategiset mitat 29/175/82. Nuorna miehenä harrastanut nostelua, mutta jäi tuossa moneksi vuodeksi kun laiskaks tuli. Nyt sitten reilu kolme kuukautta takaperin aloitin uudestaan ja kipinä elää nyt vahvempana kuin koskaan. Nyt sitten vanhempana ja tyhmempänä on huomannut että monet asiat teki väärin silloin nuorna nostellessani, niin on joutunut tekniikat opettelemaan uusiksi perinpohjin. Pakkiksen foorumilta on saanut paljon hyviä vinkkejä ja vertaistukea saliharrastukseen, kiitoksia siitä. :)

Muuten harrastelut liikkuvaat tuolla autoissa ja moottoripyörissä, jenkkivermeet ja tehokkaat rähinäpyörät kiinnostavat. Tietokoneella tulee kans istuttua sekä ihan työn puolesta että "harrastuksena", pelailu kiinnostaa niin PC:llä kuin Xboxillakin (viimeisinpänä GH3 ja GH:World Tour).
Sotahistoria ja sotaromaanit on myös mielenkiinnon aiheena, eritoten Talvi- ja Jatkosotaa käsittelevä. Lehväslaihon viimeisin romaani odottaa hyllyssä tutustumista.

Tässäpä tätä alkuun, hyvää uutta vuotta kaikille foorumilaisille!

Oho, nämä tunnarithan toimii vielä. Tuli rekattua tänne aikoja sitten mutta eipä sitten tullu kirjoteltua, parempi myöhään kun ei millonkaan :)

Moro,

Oululainen opiskelija ilmottautuu joukkoon! Sivuja tullu aikoja selailtua, mutta nyt sitten piti ihan rekisteröityä ja vipitkin maksaa. Punttia tullu nosteltua 7vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän. Nyt taas on aikaa, motivaatio kohillaan ja paikatkin näyttää kestävän.. Hyvä suhdanne eteenpäin. Eipä mulla muuta.

Kai sitä tarttee ittensä esitellä. Eli olen 15 v. kamppailulajien harrastaja ja punttia tulee nosteltua lähinnä otteluvoimaa hakien ajatellen painimista, mutta kuitenkin sitä joutuu ihan sieltä rautataivaasta eli punttisalilta hakemaan eli sopeutunen tänne joukkoon hyvin.

Ja ei, ei, ei. Nuoresta iästäni huolimatta en ole sellainen perus penkinvääntäjäteini vaan kokemusta ja tietoa raudasta nuoresta iästä huolimatta löytyy, sillä valmentaja opasti minut puntin saloihin jo 3 vuotta sitten. Älkääkä peljästykö sillä punttia on väkerretty pikku painoilla ja valmentajan vahtiessa ekat 1,5 vuotta, että mistään riskaapelista hommasta ei ole ollut kyse :D Ja palatakseni tämän kappaleeni aloituksen pointtiin kuulun siihen :david: -ryhmään joka halveksii ja nauraa moisille kynäniskapenkkiteineille.

Tervehdys kaikille.

Vanha tunnuskin on olemassa, mutta sen käytöstä on jo suunnilleen vuosia, tuskin muistan salasanaakaan. Sille kylläkin kertyi jo satoja postauksia. Päätin nyt kirjautua uudelleen sisään ja länkyttää sekaan aina, kun jotakin kiinnostavaa ilmenee. Hyvää alkanutta vuotta kaikille Pakkitoiston jäsenille ja ylläpidolle!

Moroo

Pakkista luettu jo ihan tajuttoman kauan ja täällä ne kaikki työpäivätkin menevät...
Nyt kirjauduin viimeinkin että sai tuon haku-toiminnonkin käyttöön....vai saiko sen muka toimimaan ilman kirjautumatta?

Nyrkkeilyä tullut harrastettua jo vuosia ja taas vuosia, mutta nyt on motivaatio siihen aikas hukassa
ja puntti on vallannut siltä yhä enemmän aikaa viimeiset 3v.

Terve kaikille!

Uusi jäsen ja sitäkin uudempi ystävä puntille. Puolisen vuotta reenaamista takana, enemmän tai vähemmän menestyneesti. Harrastuksiin kuuluu koripallo, futsal ja uiminen.
Törmäillään foorumeilla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom