Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Helou!

Täällä näyttää olevan Kouvola hyvin edustettuna... ehkä vielä yksi mahtuu mukaan :)

Tosiaan meikäläinenkin tuolla uimahallin salilla käyn melko aktiivisesti. Mielestäni sieltä löytyy hintaansa nähden oikein kelpo vermeet, kunhan ne sais sen kohta kuukauden paskana olleen crosstrainerin korjattua, prkl :curs:. Enpä oo koskaan tarvinnu mitään futuristisia salivimpaimia, kunhan on vähän eripainosia murkuloita pari tankoa ja niitä kun yhdistelee käyttäen omaa kroppaa ja mielikuvitusta ni pääsee aika pitkälle.

Nii pitäs varmaan esittäytyäkin ku oon uusi täällä... Jonkun aikaa selailin noita Threadeja ihan mielenkiinnosta punttihommiin ja muutenkin urheiluun liittyen, ni aattelinpahan samantien itekin liittyä.

Eli mies, ikää 24 v. Kouvolasta kotosin, opinnot Joensuun Yliopistossa, tosin tällä hetkellä asustelen taas ainakin väliaikasesti rakkaassa kotikaupungissa lähinnä perhessyistä ja työstämässä opinnäytetyötä. Urheilu kiinnostaa, punttihommien lisäksi erilaiset pallopelit mm. salibandy, tennis. Kestävyyttäkin tulee haettua säännöllisesti kesäsin juosten ja talvella hiihtoladulta.

Urheilu on aina ollu miulle sellanen elämäntapa ettei millään osais olla ilman, toisaalta aikaa kuluu myös paljon hyvän musan ja kirjojen parissa. Et sellasta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päevee!Olen kuopiosta ja lueskellut täällä juttuja jo ties kuinka kauan mutta vasta nyt rekisteröidyin.
Punttia on nosteltu useampia vuosia ja sitä ennen urheilutaustaa on 10 vuotta eräässä kestävyyslajissa kilpaillen.Että tälläinen tapaus,jos tänne jotain uskaltais kirjottaa joskus.

Tervehdys kaikille,
olen 27 vuotias miehenalku Kuopiosta. Päätin rekisteröityä foorumille, kun täällä näyttää olevan asiallista keskustelua niin urheilusta kuin ihan muusta elämän menosta. Itselläni kestävyysurheilupohjaa alla jonkin verra, pääasiassa juoksua ja siinä sivussa olen pitänyt lihaskuntoa yllä ja nyt hakenut säännöllisempää kuntosaliohjelmaa alle.

Moroo! Päätinpä sit minäki rekata tänne foorumille ku tuntuu löytyvän tarpeellista tietoo täältä erinomaisesti. Oon siis tällä hetkellä 27 ja puol vuotias nuorimies ja kyllä tuo lihaskunnosta huolehtiminen on lähellä sydäntä pitkän tauon jälkeen.

Morjens. Olen 15 vuotias poika Hollolan Herralasta ja aloitin salilla käymisen viime syksyllä Gym1:llä ja vedin jollai random 4-jakosella ohjelmalla siellä hetkisen, mutta siirryin kustannussyistä Hollolaan Dikkareille. Harrasta myös kiekonheittoa :)

No alku jännityksen jälkeen on kai kohteliasta esittäytyä, eli moon Esterssi jolla en kyllä siviilissä itseäni tunnista.

Oon nyt 22 ja harrastanut painojen nostelua kaksi vuotta, ihan vain oman ja muitten hyvinvoinnin editämiseksi. Tosin ensikosketus tapahtui n. 16 vuotiaana ja silloin jaksoin noin vuoden olla muiden mukana, tietämättä juuri itse mitä olen tekemässä. :D
Urheilua olen muuten harrastanut koko ikäni, lähinnä kaikkia joukkuelajeja mutta mitään en liian vakavasti. Pakkotoistoa olen lukenut syksystä asti säännöllisesti ennen kuin päätin siitä teillekkin ilmoittaa.

Moi vaan!

Olen 23-vuotias uustamperelainen (muutto vielä käynnissä) media-alalle suuntautunut nuori nainen ja kuten moni muukin, niin selaillut Pakkista aikaisemminkin kuitenkaan jostain syystä rekisteröitymättä. Nyt kuitenkin sen tein ja viimein eksyin myös esittäytymistriidiin. Harrastan Les Mills -tunteja, kuntosalia yleensä, tanssia ja kamppailulajeja. Potkunyrkkeilyä tuli harrastettua vuosia aikaisemmin, mutta sitten parin vuoden tauon jälkeen aloitin Krav Magan. Kuntoilukärpänen vain voimistuu, joten Tampereen saleilla nähdään. ;)

Päivää multaki. 21 v. jokumies, joka reenannu aiemmin ja alottelee pikkuhiljaa uudestein. Täälläki aiemmin kirjottanu, mut uuden nikin tein, ku ajatukset ja kujeet uudet.

Päivää kaikille muilleki newbieille.

Pitkän aikaa tullut selattua Pakkista treenivinkkejä etsiessä, ja päätin nyt sitten liittyä ihan vain support-hengessä. Hirveästi tuskin tulee kirjoiteltua, mutta toivottavasti jotain kuitenkin!

Moi

Terve kaikille!

Oon lukenut tätä forumia jo jonkin aikaa, ja kenties jossain vaiheessa osallistun itsekin keskusteluihin. Juttua on täällä laidasta laitaan ja se on hyvä se :)
Lyhyt esittely itsestäni: Olen 24v. nainen, opiskelija ja treenaillut on-off-tyylisesti viitisen vuotta. Tavoitteitani on tällä hetkellä valmistuminen ja puolimaraton syksyllä.

Hola!

Oon jo useamman kuukauden selaillu pakkista 0-postaajana, mutta tänään kirjoitin ensimmäistä kertaa :)
Kouvolasta olen kotosin ja ikää 20wee. Kuusankosken urheilutalo on se paikka missä käyn treenailemassa, mutta olen harkinnu salin vaihtoa (tosin työttömänä ei hirveästi viitsi jäsenmaksuihin panostaa :()

Morjens vaan kaikille. Päätin rekisteröityä minäkin tänne... Tarkoituksena olis aloittaa lihasten ja massan kerääminen kun oon niin tyytymätön omaan kroppaan, hoikka poika :/ Salikorttia hankkimaan ens viikolla jos luoja suo. Toivottavasti ei taas käy niin että taas kerran jää alottamatta koko touhu :( Kouvolasta minäkin, olis kiva saada salikaveri varsinkin kun ei tiedä mistä alottaa jne. Terve hombree! :P

Moron! Olen 22-v Helsikiläistynyt opiskelija. Salilla oon pyörinyt parin vuoden ajan ja nyt aattelin tänne liittyä. Taitaa Kouvola olla luvattu saliharrastajien paikka ku oon itekin sieltä seudulta kotoisin :D

Tervehdys. Olen 19 vuotias sälli Lappeenrannasta. Puntilla on nyt käyty neljä kuukautta eikä loppua näy. Elopainoa löytyy 78kg, 174cm varrella.
Täytyy sanoa, että on asiallinen foorumi ja on löytynyt hyviä vinkkejä.

Heipä hei:)

Olen 19-vuotias, Savosta Keski-Suomeen kotiutunut opiskelijatyttö, jonka suurena intohimona liikunta ja tervehenkiset elämäntavat. Kestävyysurheilua olen harrastanut koko ikäni (hiihto, yleisurheilu). Uusi paikkakunta tarjosi mahdollisuuden salijäsenyyteen, ja nyt onkin tullut ravattua spinningeissä ja pumpeissa tiuhaan. Jotenkin eksyin pakkiksellekin ja aloin innostua saliharjoittelustakin kunnolla. Takana vasta noin puoli vuotta salitreeniä, mutta intoa löytyy. Yritän ammentaa sivustosta kaiken hyödyn irti. Meininki tuntuu ainakin olevan kohdillaan!

Terve! 28-vuotta on tällä miehellä ikää. Täällä Länsi-Suomessa asustan ja töissä käyn.
Salilla käyn nyt ainaki pari kertaa viikossa ja muuta liikuntaa(sählyä, lenkkeilyä..) sitte sen minkä ehtii muilta harrastuksilta.

Moro!

18v, Tampereella opiskeleva poika. Ihan mukava ja mielenkiintoinen sivusto, josta on tullut löydettyä paljon fiksuja vinkkejä ja muita ohjeitakin. :) Viime kesästä asti nostellut rautaa, pikkasen on/off tyyliin kyllä välillä.

Moro
Meikäläinen on tämmönen 16 vuotias lukiolainen ja tässä nyt noin puoltoista kuukautta treenaillu kunnolla ja vähä koittanu syödäkkii.
Sitä ennen vaan jotain penkkiä aina välillä omaks iloksi futiksen ja salibandyn lisäks.
Hyvän aikaa täällä nyt lueskellu ja hyvää tietoa saanut.
Päätin sitte itekkii rekisteröityä jos tulis jotain asiaa jossain vaiheessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom