Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Mortonki! Lukenut sivusto jo n.2vuotta mutta ny hiljattain mukaan liittynyt 23vee perheellinen pienen tytön (3kk) isä. Salilla käyny aktiivisesti pyöreen melki 5vuotta ja taustalla jääkiekko/futista molemmissa sm tasolla b-junnuihin asti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tervehdys!

Olen 29-vuotias Vaasalainen. Olen käynyt salissa säännöllisesti viimeiset 9 vuotta. 182 cm/82kg.

Entinen uimari, ja satunnainen juoksija. Treenaan Hietalahden kuntotalossa. Paras sali Vaasassa! :D Onko täällä muitakin vaasalaisia?

Flag09small.jpg

Terse!!
Taitaa olla eka posti meikäläiselle. woot. Pakkotoiston jäsen vuodesta 2004!!! Entinen puntti-piru (circa 1999), nykynen Crossfittaaja. Tere kaikille. Tere Mikelle. Kiitos hyvästä foorumista. Huzaa!!!

Moro kaikille

Eli hitusen aikaa olen jo foorumilla seikkaillut, sivusta lueskellut ja ottanut asioita opikseni.
Nyt kuitenkin varmaan joihinkin outoihin internetin hyviin tapoihin kuuluisi esitellä ittensä joten:
Olen tällainen teidän kaikkien rakastama "puuhelmipoika" (:D), joka asustelee emäntänsä kanssa hämeessä.
Oon maalta kotoosin ja maalle aijjon vielä mennä takas, nää kaupunkiympyrät ei sovi tällaaselle juntille.
Kuitenkin tässä yhden cityn kyljessä siis asustellaan tuppukylässä ja kunnan salia kulutan.
Treeniä on tullut aktiivisesti ja päämäärähakuisesti tehtyä nyt keväästä saakka, ja ihan mukavaa hommaa on ollut, sali on hieman köppäinen mutta jos salista maksaa 10e/kk niin ei saakkaan odottaa liikoja;)
Ikää on 22 tai 23, en ole ihan varma :)
Mutta siis hei vaan kaikille, tai tuttavallisemmin "moro":rock:

Morrjes.

Oon Sas ja just rekisteröitynyt. Hermostuttaa :D:D

Haluisin aloittaa lukkopainin, siksi tänne tulin etsimään lisää tietoa asiasta. Saliharkat kiinnostaa myös. Take care!

yst. terv.

Sas/Seil

Morjesta !

Oon 17 vuotias miehenalku Lappeenrannasta. Sivustoa oon lueskellu jo aika kauan, mutta pari päivää sitten sain vasta aikaiseksi rekisteröityä. Kunnollista salillakäyntiä takana vajaat puoli vuotta, sitä ennen aika kauan epäsäännöllistä RHP meininkiä. Myös muuta urheilutaustaa on, mm. jääkiekkoa on tullut pelailtua.

Tervehdys!

Olen 29-vuotias Vaasalainen. Olen käynyt salissa säännöllisesti viimeiset 9 vuotta. 182 cm/82kg.

Entinen uimari, ja satunnainen juoksija. Treenaan Hietalahden kuntotalossa. Paras sali Vaasassa! :D Onko täällä muitakin vaasalaisia?

Flag09small.jpg

Hulkki Look-a-Like!: :dance2::dance::dance2:

Hei,

esittäydynpä minäkin. Olen 25-vuotias keskisuomalainen jamppa, ja olen silloin tällöin lueskellut Pakkotoistosta muun muassa treeniin tai ihan yleiseen elämään liittyviä vinkkejä - paikan keskustelupalsta on todellinen aarre, koska moni netin foorumi on tuhottu kaiken maailman idioottien hillumisella. Toivon, että ainakin omalta osaltani pystyisin pitämään Pakkotoiston foorumin tasoa vähintään entisen tasoisena. Harrastan liikuntaa ja yritän vointini mukaan käydä puntilla / lenkillä / jotain muuta liikuntaa tekemässä. Opiskelen viimeistä vuotta yliopistossa hyvin humanistisia aineita.

Vuoden päivät on Pakkotoistoa luettu - koko ajan kiihtyvällä tahdilla. Uudenvuoden lupauksen johdosta löydetty tie myös vihdoin salille, eikä ole kaduttanut mikään muu kuin etten sinne mennyt jo 9 vuotta sitten. Ikää siis 27 ja Vantaalla mennään.

Kerrottavaa ei (vielä) liiemmin palstalle ole ollut sillä vastauksia on löytynyt kaikkeen mitä mielessä on pyörinyt.

Hep,

esittely ensiksi eli terve vaan! Seurailin aikani forumia sivusta ja koska huvia ja hyötyä on löytynyt niin nyt tuli aika liittyä itsekin. Olen 30-vuotias mies, urheilun ystävä ja kotiutunut pikkuhiljaa Tampereelle. Aktiivinen joukkue- ja kamppailu-urheilutausta, tosin nykyään vaan mukavana harrastuksena. Puntti oli aikaisemmin lähinnä oheistreeniä mutta nyt on alkaneet osat vaihtua, kiitokset pakkikselle asiallisista vinkeistä ja tsemppiä treeneihin kaikille!

Moikka vaan kaikille, Pakkotoistoon rekisteröidyin tutun kehotuksesta ja todella paljon hyödyllistä tietoa löytynyt. Täytän 16 vuotta kohta ja pituutta 182 cm ja painoa 73 kg. Vapaaottelun aloitan tässtä kun kurssit alkaa ja punttailua jatketaan !!!

Moro!

Pitkään olen palstaa lukenu ja nyt viimein tein nickin. Salilla oon käyny muutamia kuukausia ja tulosta on tullut kiitettävästi :rolleyes: Mutta parempaan päi olen nytten matkalla... kun alan saavuttaa kuntoa josta joskus olen uneksinut :puntti:

Uusvanha pakkislainen

Moi vaan kaikille. Ensimmäisen kerran luettu pakkotoistoa vuonna 2003. Nyt viimein päätin liittyä sakkiin. Terv. 38-vuotias papparainen oopperakaupungista:wanha:. Treenivuosia about 20 takana mutta aina sitä oppii uutta.

Moro. Olen uusi täällä kans. Tätä foorumia joskus satunnaisesti lueskellut, uutta hyödyllistä tietoa tulee nopeammin kuin ehtii lukemaan. :worship: Salilla olen käynyt enemmän ja vähemmän säännöllisesti, nyt taas aloittanut uudestaan ties monennenkö kerran, pari kertaa viikossa tulee käytyä ja pikkuhiljaa pystyy kilon tai kaks laittamaan lisää. Ikää se 30v, mutta vielähän tässä ehtii kesäkuntoon joksikin vuodeksi :D

Joo miekin oon lukenu näitä juttuja ja rekkasinkin vuoden alussa tänne mut sitten unohdin koko nikin. Noo nyt pitäs alottaa taas kuntosalilla käynti n. 3 kertaa viikkoon. Täältä löytyy ihan kauheasti vinkkejä harjotteluun ja muuhunkin. Joo ja ikää kohta 16. :)

Jii, pakkista lueskellu aina kun on tullut kysymyksiä mieleen. Ikää tosiaan 20 ja intissä:rock: alottanu "kunnolla" reenaamisen n. 4kk sitte. Kunhan tästä innostun postaamaan niin varmasti kaikki muistaa nickin ekana ku aamulla herää... M!

Nainen, 21v. Kuukausi salilla käyntiä takana ja aktiivista lenkkeilyä..Koukussa ollaan jo nyt :hyvä:
Nyrkkeilykin kiinnostaisi ja aina kiinnostanut jostain syystä..Penskan ei vaan faija antanu mennä kokeilemaan. Ihan hyvä vaan, ehkä. Jospa tuota hakeutuis jollekin kurssille syksymmällä, jahka kunto vähän vielä tästä kohenee, jaksaa paremmin nääs.

Heippa vaan kaikille! Pakkotoistoa tullut lueskeltua jo pidemmän aikaa, mutta nyt vihdoin sain aikaiseksi rekisteröityä :) Elikkäs täällä 21-vuotias nuori nainen Helsingistä, jonka vapaa-aika kuluu nykyään pitkälti salilla taikka lenkillä. Vuodenvaihteessa tuli taas sali aloitettua parin vuoden tauon jälkeen, ja nyt siellä tulee heiluttua sitten 3-4 kertaa viikossa. Tuloksia odotellessa :puntti:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom