Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen 27-vuotias nainen, pituutta 159 ja kiloja 60. Tavoitteenani on opetella ensin syömään säännöllisesti&terveellisesti ja sitten opetella liikkumaan. Salainen haaveeni on saada löllöt kuriin, eli paino saa olla mitä tahansa, kunhan vyötärö kaventuu ja rokkikeikoilla kehtaa heiluttaa nyrkkiä t-paidassa 

Terve vaa kaikille! joo sattumalta tälläsen löysin, niin päätimpä kirjottaa.
Olen 18 miespuolinen opiskelija, treenaillu lätkää,futista ja nyt muutaman vuoden salilla käyny säännöllisen epäsäännöllisesti. Tavoitteena on kovakuntoinen kroppa,toisin sanoen rantakunto :D ehkä joskus sellasenki saan. Musamausta en edes alota kertomaan...sen verra montaa bändii kuuntelee ja tyylilajia ettei jaksa alkaa luettelee,mutta aika kaikkiruokainen tämän suhteen.

Omassa päässä kai vikaa mut olen lopen kyllästynyt maailman mahtaviin nalleihin mitä jkl. tarjoaa. Eli puolustusvoimat esiin..
No jos joku jyppiläinen tai joku muu kertoo miten mennään tutustumaan nyrkkeilysaliin ilman paniikkikohtausta.... iloinen, kaunis , mut en luota itseeni..Olisin ikionnellinen
Ter. silkku