Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

morjesta,Kotkan poikii ilman siipii( jonkinmoiset kylläkin löytyy)painoja oon jonkun vuoden hangannu!joskus hyvällä ja huonolla menestyksellä :worship:
ikä 35 pituus 190 paino 112kg

kyllä mies kipua kestää
muttei häpeää:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehtoota :david:

Täällä olis tämmönen 21-vuotias shemale Pirkanmaalta. Vuosi on salilla tullu pyörittyy ja tavotteena olis pystyä viel pyörii jatkossakin, ja jos siinä hieman kehitystäkin tulis sivussa niin jees olis :rock:

Mitat:
Paino 82
Pituus 184

Halojaa! Löysin äskettäin tän sivuston Kalorilaskurin kautta ja päätin rekata, kun eihän sitä tiedä jos innostuisinkin tästä...varmaan tuonne aloittelijoiden osioon kirjoittelen :) Olen 27-vuotias nainen, pituutta 159 ja kiloja 60. Tavoitteenani on opetella ensin syömään säännöllisesti&terveellisesti ja sitten opetella liikkumaan. Salainen haaveeni on saada löllöt kuriin, eli paino saa olla mitä tahansa, kunhan vyötärö kaventuu ja rokkikeikoilla kehtaa heiluttaa nyrkkiä t-paidassa :rock:

hello... elikkäs 18 vuotia naispuolinen henkilö =)) 165 pitkä ja painoa kertynyt 54kg .. aika vähän aikaa olen treenaillut, mutta kauan näitä sivustoja lueskellut...
Tavoitteet on: kasvattaa lihasmassaa ja kuntoa,, :rolleyes:

Jaah oiskohan kohteliasta pieni esittely laittaa. 30+ nainen yrittää tässä kuntoutua 15 vuotta jatkuneesta päätetyöstä. Eka kerran aikuisiällä 3kk kuntoilua rikki ja alkaa toivo sarastaa. Tuloksia jo tullut ja into kasvaa, mutta rämä kroppa ei meinaa tykätä (siks oon toistaiseksi lähinnä nillittänyt tänne vaivoista) :jahas: Mut toiveena on että paikkojen vahvistuttua vois punttailla enemmänkin. Ja ettei ihmisten silmät enää särkyis kun kuoriudun seuraavan kerran talviturkista.

Mjoo unohtunu iteltä tää, elikkäs olen 17v kohta 18v jotkut sanoo hujopiks mut vaan 191,5cm ja 77kg, asun helsingissä. Tavoittelen että saisin parin vuoden päästä sellasen natu body kropan :DD ja vasta tässä 2kk nostellut rautaa, Elikkä TERVE kaikki :)

Yli kolmekymppinen punkkiin ja viinaan menevä itseään rääkkäävä tyly setä stadista. Pidän kirjallisuudesta, rokista ihon tuhrimisesta ja raudasta.

Päihteetön kasvissyöjä (vegaanipainoitteinen) jonka tavoitteena on saada lisää lihasta ja voida hyvin liikkumalla ja syömällä terveellisesti. About 4 kk olen käynyt salilla tekemässä, mitä huvittaa eli ilman mitään systemaattisuutta ja logiikkaa. Nyt oon alkanut räätälöidä ittelleni kivaa ohjelmaa. Tykkään vaihtoehtosemmasta musasta ja keikoilla pomppimisesta. Tältä foorumilta on saanut hyviä vinkkejä ja tajuttua, että systeemaattisuus ja loogisuus harjoittelussa vois olla ihan jees.

Terve vaa kaikille! joo sattumalta tälläsen löysin, niin päätimpä kirjottaa.
Olen 18 miespuolinen opiskelija, treenaillu lätkää,futista ja nyt muutaman vuoden salilla käyny säännöllisen epäsäännöllisesti. Tavoitteena on kovakuntoinen kroppa,toisin sanoen rantakunto :D ehkä joskus sellasenki saan. Musamausta en edes alota kertomaan...sen verra montaa bändii kuuntelee ja tyylilajia ettei jaksa alkaa luettelee,mutta aika kaikkiruokainen tämän suhteen.

Terve vaa kaikille! joo sattumalta tälläsen löysin, niin päätimpä kirjottaa.
Olen 18 miespuolinen opiskelija, treenaillu lätkää,futista ja nyt muutaman vuoden salilla käyny säännöllisen epäsäännöllisesti. Tavoitteena on kovakuntoinen kroppa,toisin sanoen rantakunto :D ehkä joskus sellasenki saan. Musamausta en edes alota kertomaan...sen verra montaa bändii kuuntelee ja tyylilajia ettei jaksa alkaa luettelee,mutta aika kaikkiruokainen tämän suhteen.

Mutta In Flames ainakin kolahtaa?:D

jos sitä nyt itekki esittäytys:
16v miehen alku lapista, 173cm pituus- ja leveyssuunnassa, kiloja kertyny 105kg laihiksella mennään.. Urheilutaustaaki jopa löytyy hiihdon ja keihään heiton merkeissä, keihään heittoa yritän taas jatkaa ja siksi aloitin taas punttaamisen. Pakkista lueskellu kuukauden.

3v sitten ekoja kertoja penaa kokeilin ja sitä on kotona tullu sillon tällön tehtyä ja tietenki habaa ja ojentajia, 2v sitten kävin pari kuukautta salilla, mutta siihen se jäi, nyt käyny yli kuukauden salilla 3x/4x viikossa riippuu v*tutus "tasosta", 3-jakoisella ohjelmalla.

Tavotteina kiloja alas, lihasta lisää ja voimaa.

Musiikkimaku In Flamesista Leevi and The Leavingsiin, räppi ja klassinen menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Teve vaan. Täällä on tullut pyörittyä muutamia vuosia juttuja lueskellen, mutta nyt sain vasta aikaiseksi kirjautua sisään. Salilla käymistä on pian takana vuosikymmen ja kaikkia tämän alan lajeja seuraan classic bodybuildingista painonnostoon.:thumbs:

Moi. Aattelin, että oisko aika esittäytyä, kun kerran jo vuodesta '02 asti ollut rekisteröitynyt Pakkis-käyttäjä. :rolleyes:

Kehoiluun tuli hurahdettua tuossa keväämmällä sen verran vakavasti, ettei poispääsyä enää ole, ja hyvä niin. 23 vuotta, Helsingistä, muttei ikinä stadilaistunut, kotistudiomusisointia, elokuvia, naatiskelua.

Salitavoitteena on...noh, lisää pihveetä ja rautoo tietty. Hitaasti hyvä tulee, tais joku Savolainen vai oululainen sanoo joskus jossain. :thumbs:

Terve!

Ihan uutena olen nyt täällä Pakkotoistolla. Joskus kolme vuotta sitten päätin etten halua olla ruipelo ja olenkin salitreenin ohella kerännyt n. 20kg lisää painoa sen jälkeen. Aika huitomistahan tuo sali on tähän mennessä ollut, jos nyt sitten saisi paremman otteen ja totisempaa treeniä.

Pituus on 1.67m ja paino n. 66kg. Ikää 22, henkistä ikää välillä vähemmän, välillä enemmän.Tällä hetkellä on kaksijakoinen ohjelma käytössä. Olen kyllä saanut paljon apua Pakkotoistolla jo tähän mennessä, mutta nyt päätin rekisteröityäkin vihdoin.

Tavoitteena kova kunto. :dance:

Terve, tässä taas yksi uusi pakkislainen. Ikää 26v ja tällä hetkellä projektina painon tiputtaminen. 185/87,5 tällä hetkellä, rasvaprosentti noin 21, tavoitteena päästä jonnekin tuonne alle 80kg:n hujakoille, rasvat mielellään alle 15, mutta tavoitteet on lähinnä suuntaa antavia: sitten kun tuntuu hyvältä ni se on siinä.

Treenailen puntin ja peruslenkin ohella lähinnä kamppailulajeja ja mättösivustolta tännekin törmäsin. Lajina tällä hetkellä krav maga joskin myös kamppailu-urheilu (etenkin thaikku, potkis, nyrkkeily, lukkopaini, mma) kiinnostaa. Magaa reenailen lähinnä sen takia kun siinä pääsee ihmisten lyömisen ja potkimisen lisäksi painimaan, välillä useampaakin vastaan kerralla. MMA kiinnostaa myös, mutta kisakärpänen ei ole oikein purrut (ainakaan vielä) ja itsepuolustuselementti on kanssa lähellä sydäntä. Unelmana joskus aloittaa joku noista urheilullisemmista mätöistä magan ohelle ja käydä joissakin salikisoissa vähän nujuamassa, mutta sen kummempia tavoitteita kamppailun saralla ei ole (treenimotivaattorina toimii pääasiassa se, että nujuaminen on hauskaa).

Musamaustakin täällä näköjään ollut puhetta niin voisin sanoa, että mulle uppoaa melkein kaikki, mutta trendinä tuntuu olevan, että kovin moni lemppareistani ei soi radiossa. Alice in Chains, Agoraphobic Nosebleed, Primus, Clutch, Meshuggah, 1349, Tori Amos, Decapitated jne. pelittää.

Sellasta.

Moi! Olin munki pakko lopulta kirjautuu. Oon lukenu jo pitemmän aikaa foorumin keskusteluja ja nyt rohkenin.:dance: Olen nuori mies joka yritää hankkia vi*usti MASSAA, VOIMAA!:thumbs:

jep. sama täälä. Oon tämmönen 24v pikkupoika savosta joka aikoinaan harrasteli salia paljonkin kunnes loukkaantumisten ja töiden kautta tuli taukoa hiukan liikaakin. Pakkista tullu luettua ehkepä vuoden ajan aktiivisemmin ja jostakin kumman syystä rekisteröidyin. Ei tässä nyt mitään romaania rueta kirjoittamaan.

siljans

Moi kaikille! Ajatus lähti sivuilta jyväskylän nyrkeilijät. Linkki toi minut tänne, kun olisin kysynyt: Millaisia otetaan vastaan..Kun on vaan puh.nro en minä uskalla kysellä :jahas: Kaikkea kokenut 34- nainen ja ei kiitos kaikelle hempeellee!:david: Omassa päässä kai vikaa mut olen lopen kyllästynyt maailman mahtaviin nalleihin mitä jkl. tarjoaa. Eli puolustusvoimat esiin..:anssi: No jos joku jyppiläinen tai joku muu kertoo miten mennään tutustumaan nyrkkeilysaliin ilman paniikkikohtausta.... iloinen, kaunis , mut en luota itseeni..Olisin ikionnellinen:) Ter. silkku:rolleyes:

Morjensta vain kaikille

Kehonrakennuksesta innostuin pari kuukautta sitten ja olin tulossa maailman parhaaksi bodariksi. Innostus kuitenkin lopahti. Nyt olen taas innostunut, mutta paljon entistä vakavammin ja sillain, vajaa kuukausi takana bodausta uuden harrastuksen sisäänajomielessä. Tiesin tämän foorumin jo aiemmin, mutta vasta ihan vähän aikaa sitten suostuin katsastamaan paikan ja tykästyin kovin. Sori vain, musclemarket!

Tavoitteena lihasmassaa niin vitusti ja yleinen terveys erinomaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom