Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tervehdys. Piti lähteä aamutreenille ja tässä tankatessahan joutaa hyvin rekisteröityä palstalle, kunhan ei jäisi roikkumaan ;)
Fitness expo '08 innoitti tutustumaan tähän palstaan lähemmin.

Treeni on ollut varsin epäkeskittynyttä ja kausittaista vuodesta toiseen, kokeillaas nyt löytäisikö tätä kautta motivaatiota. Tavoitteena on pysyä työn vaatimassa kondiksessa eläkkeeseen asti (olen palomies, että kunhan se eläkeikä laskisi 65 vuodesta 55:een...) ja siinä sivussa muutenkin harrastella erilaisten liikuntatulosten tavoittelemista. Kehoa en varsinaisesti rakenna mutta muokkautuuhan tuo ihan itsestään voimia kehittäessä ja ruokavaliosta kun tykkään pitää huolta on pysyny rasvatkin alhaisena lähes "ilmaiseksi".

Satanen on nostettu penkistä ja maratoni vedetty maaliin asti. Vielä pitäis cooperissa saada 3km ja leukoja vetää kisapuhtaina 30. Sitten vois keksiä jotain uutta :)

Pitkään on pakkista tullut selailtua, mut vasta nyt uskalsin liittyä mukaan.:) Parikymppinen opiskelijatyttö Suomen ehdottomasti kauneimmasta kaupungista (eli Turusta), salilla tulee miesten kanssa ähistyä 3-4 krt/vko ja juokseminen myös on lähellä sydäntä. Tosissaan treenaan mutta kuitenkin vaan harrastusmielessä.
Olis muuten kiva tutustua muihin turkulaisiin treenaajiin täällä, salilla oon aina niin keskittyny punttaamiseen että unohdan jutella.:)

Heijssan katju! :kippis1:

Tuohon ehdottomasti kauneimpaan kaupunkiin en yhdy, vaikka samoilla nurkilla asustellaankin.
Mutta täällä toinen turkulainen treenaaja joka myös mielellään tutustuu uusiin kasvoihin :)

Missä salilla muuten treenaat ? Itse käyn kupittaan urheiluhallilla 3-4 krt viikossa.

Moi, oon Don C, oon lukenut palstaa nyt 2kk ja päätin rekisteröityä.

Salilla oon käynyt 3kk, tulokset ei mitään kovin mahtavia ole, mutta eiköhän ne siitä joskus parane.

Kiinnostuksia on vapaaottelu, K-1, Taek Won Do, jalkapallo, jääkiekko ja uiminen.

Jep. Eli terve vaan kaikille. Ite oon kans seuraillu palstaa ja vuoden ajan, mutta vasta kesällä sain aikaseksi rekisteröityä. Sali kokemusta on tuollaisen kuuden vuoden verran ja melko isoks sinä aikana on tullu kasvettua. Seuraavaksi ku sais poistettua samalla itteeni tarttuneet kiinteesti asennetut lisäpainot niin hyvä tulee.

20-vuotias Helsinkiin juuri muuttanut opiskelija. Siinä viralliset tiedot..

Tullut sivua seurailtua aina silloin tällöin jo pidemmähkö aikaa ja päätin kaivella jotkut kerran tekemäni tunnukset esiin.

Kuntosalipohjaa ollut jo useamman vuoden aktiivisena, lukuunottamatta siihen epäotollisinta vuodenaikaa eli kesää. Ne on menneet aina enemmän tai vähemmän rälläämiseen ja ollut sen takia aina sama morkkis uuden kauden aloittamisessa kun miettii työtunteja mitä kunnon eteen joskus tehnyt. Varmaan em. asia on tuttu myös monelle wannabe-keholle täällä. No tietenkin on melko hyvä pohja alla ja näin nuorenahan ne tulokset siitä taas nousee.

Forumia luen lähinnä kunto- ja ravintovinkkejen takia. Postauksiin pyrin kirjoittamaan sen minkä tiedän omalta osaltani ja jättää paskanpuhumisen muualle. Toki joskus saatan syyllistyä myös siihen, mutta toivonmukaan vain yleiset osiossa.

Terve!

Olen 20-v jamppa, joka aloitti salilla käymisen pari kuukautta sitten. Salilla olen aikaisemminkin viihtynyt jotain 1-2kk jaksoja, mutta siihen se on sitten lässähtänyt. Nyt on kuitenkin treenimotivaatio korkeammalla kuin koskaan, eikä malttaisi pysyä salilta pois! Ja tämä on osittain pakkiksen ansiota, loistava sivusto.

Ostin samalla nuo vipit, eihän tuo 8e ole hinta eikä mikään. Ajattelin myös jossain vaiheessa ruveta kirjoittelemaan blogia, niin on itse helpompi seurata omaa kehitystä.

Terve!

Olen 20-v jamppa, joka aloitti salilla käymisen pari kuukautta sitten. Salilla olen aikaisemminkin viihtynyt jotain 1-2kk jaksoja, mutta siihen se on sitten lässähtänyt. Nyt on kuitenkin treenimotivaatio korkeammalla kuin koskaan, eikä malttaisi pysyä salilta pois! Ja tämä on osittain pakkiksen ansiota, loistava sivusto.

Ostin samalla nuo vipit, eihän tuo 8e ole hinta eikä mikään. Ajattelin myös jossain vaiheessa ruveta kirjoittelemaan blogia, niin on itse helpompi seurata omaa kehitystä.

Tervetuloa :)

Jonkin sortin tavoite on hyvä olla, mihin tähtää:

Onko se tavoite:

nopeutta/voimaa

vai

bodausta/kehonrakennusta?

Sen itse tiedät, mitä haluat.

Jellouu.

Hieman toista vuotta pakkista lukeneena ja jokusen kuukauden rekisteröityneenä käyttäjänä olevana päätin vihdoinkin esitellä itseni, eli:

19-vuotias mieshenkilö Oulusta täällä. Salilla aloin käymään viimeksi (pari kertaa aikaisemminkin yritetty, mutta huonoin tuloksin) keväällä ja siitä lähtien käynyt kesänkin läpi säännöllisesti.

Tällä hetkellä treenaan ollakseni inttiä varten kunnossa. Muutama leuka pitää vielä pinnistää, että max-pojot saa sitten kuntotestissä. En olis 2v ja 25kg sitten uskonu että kirjoittelen treenausfoorumille, mutta kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. :dance: Salitreenin lisäksi lenkkeilen, kuntonyrkkeilen ja aloitin vast ikään muay thain

Massatreeniä sitten intin jälkeen kun tietää ettei joudu 5kk metsään sisseilemään ja katsomaan kun paino lähtee :D

Eipä tässä muuta tällä erää. Kettu kuittaa, kiittää ja kumartaa. :kippis1:

Tervetuloa :)

Jonkin sortin tavoite on hyvä olla, mihin tähtää:

Onko se tavoite:

nopeutta/voimaa

vai

bodausta/kehonrakennusta?

Sen itse tiedät, mitä haluat.
Kiitos! Tavoitehan on hankkiutua ylimääräisistä läskeistä eroon ja hankkia tilalle runsaasti laadukasta lihaa, eli bodauksen puolelle menee :)

Moromoro!

Täältä löytyy 16-vuotias junnu Vantaalta. Mitat massiiviset 180/55, harrastuksina thainyrkkeily ja punttia viiden kuukauden takaa. Punttia tulee vedettyä hieman sekoiteltuna kestävyyttä ja voimaa, pitäisi joskus väsätä uusi ohjelma..

Tavoitteet

- Saada 5-10kg painoa 2009 kesäksi
- 20 leukaa 2009 helmikuuhun mennessä
- Terveellisempi ruokavalio
- Hommata vipit ja pistää blogi pystyyn, helpompi seurata omaa kehitystä
- Hankkia Pakkotoistolaisten arvostus ;)

Moro.

Tämmönen 18v jässikkä Pohjois-Savosta, mitathan ovat tyylikkäät 187/82kg tällä hetkellä.
Puolisentoista kuukautta tässä olen kerennyt harrastaa ja painoa on tullut siinä ajassa jo massiiviset 8kg.

Tarkoitus olis nyt enemmänkin bodata, nostaa massaa.

Enpä tähän nyt muuta keksi.

Edit: no tavoitteista sen verran että:
-Paino 90kg kesään mennessä
-Maksimipainoja en vielä penkissä ole kokeillut sen kummosemmin, mutta jos sen saisi tuohon 80-85 paikoille nostettua ;)
-Mave ~90-100

Saattaa nämä jotenkin erikoiselle kuulostaa, mutta jos ne nyt läpi menis kovalla reenilla ja ruokavaliolla.

Morjens.

Olen 17-vuotias Pieksämäeltä kotosin oleva miehen alku joka asuu nykyään Helsingissä. Aloitin tuossa reilut 8kk sitten tiputtumaan painoani 95kg:sta ja hyvin ollaan edetty. Kesän aikana innostuin myös käsipainoilla ja omalla ruumiilla tekemään kolmesti viikossa punnerruksista, kyykyistä, hauiskäännöistä, olkapääliikkeistä ja vastaavista koostuvaa ohjelmaa jolla tuli sitten kyllä lihastakin kasvatettua yllättävän paljon, ottaen huomioon että -kcal vedettiin. Tämän lisäksi lenkkeilin lähes päivittäin pyörällä 20-40km lenkkiä riippuen niin säästä, kuin muustakin mahdollisesta.

Mitat on nykyään 184cm ja 80kg, josta löytyy kyllä vielä liikaa läskiä omaan makuun ainakin.. Tarkoitus olisi kasvattaa lihasmassaa tällä hetkellä ja jossain välissä tuota läskiä tiputtaa hieman hc:mmalla dietillä. Velocity on ainakin omasta mielestäni kuulostanut kiinostavalta ja eipä tuo, ettei kiinteää ruokaa mussuta tule olemaan mikään suurempi haaste.. Tai ei se siltä tässä tilanteessa ainakaan tunnu, mutta asiahan voi tietenkin olla eri kun pari viikkoa prode juomia vaan vetänyt. :confused:

Tavoitteet ois kesään mennessä:

- Päästä tiukempaan kuntoon.
- Kasvattaa lihasmassaa. :dance:
- Olla ratkeematta dokaamiseen tai muuhun vastaavaan jonka takia jää bodailu
taka-alalle ..

Papana

Olen papana. Seurannut aktiivisesti pakkista vuodesta 2002. Kolmannen polven rikoin. Isieni poika, karvaton puuhka. Terve vaan.

Moro vaan kaikille! Kyniksen mitat täyttävä 20v jätkä Espoosta.Zeizein hyvä ystävä (Weak tietää ;) )
Oon seuraillut pakkista vuodesta 2005 melko aktiivisesti, mutta en ole vaivautunut rekisteröitymään, koska ei pahemmin ole ollut järkevää sanottavaa.

Treenattu on vuodesta 2004 enemmän tai vähemmän, 2007 kesä - 2008 syksy olin treenitauolla motivaation puutteen vuoksi.
Nyt oon kuitenkin taas saanut hilattua perseeni salille ja motivaatio on hyvällä mallilla. :)

Morjesta vaan!

Pakkotoistoa luettu useampi vuosi, mutta ei ole tullut rekisteröidyttyä aiemmin??? Treenattu vajaa 10 vuotta. Ens maanantaina otan 3 tai 6kk kortin Savonlinnan 3F:ään. Käyköhän muita pakkislaisia siellä?

Ei tässä aluks muuta. Tiiä vaikka toisenkin viestin kirjotan tänä vuonna.

Suositut

Back
Ylös Bottom