on kyllä, ihan luonnostaan. Ja kateellisia kanssatreenaajia
Jeba
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on kyllä, ihan luonnostaan. Ja kateellisia kanssatreenaajia
Pitkään on pakkista tullut selailtua, mut vasta nyt uskalsin liittyä mukaan. Parikymppinen opiskelijatyttö Suomen ehdottomasti kauneimmasta kaupungista (eli Turusta), salilla tulee miesten kanssa ähistyä 3-4 krt/vko ja juokseminen myös on lähellä sydäntä. Tosissaan treenaan mutta kuitenkin vaan harrastusmielessä.
Olis muuten kiva tutustua muihin turkulaisiin treenaajiin täällä, salilla oon aina niin keskittyny punttaamiseen että unohdan jutella.
olen kaikkea muuta kuin uusi täällä, mutta osaisikohan joku neuvoa saako täällä vaihdettua nikkiä ja jos saa niin mistä?
Terve!
Olen 20-v jamppa, joka aloitti salilla käymisen pari kuukautta sitten. Salilla olen aikaisemminkin viihtynyt jotain 1-2kk jaksoja, mutta siihen se on sitten lässähtänyt. Nyt on kuitenkin treenimotivaatio korkeammalla kuin koskaan, eikä malttaisi pysyä salilta pois! Ja tämä on osittain pakkiksen ansiota, loistava sivusto.
Ostin samalla nuo vipit, eihän tuo 8e ole hinta eikä mikään. Ajattelin myös jossain vaiheessa ruveta kirjoittelemaan blogia, niin on itse helpompi seurata omaa kehitystä.
Eipä tässä muuta tällä erää. Kettu kuittaa, kiittää ja kumartaa. :kippis1:
Kiitos! Tavoitehan on hankkiutua ylimääräisistä läskeistä eroon ja hankkia tilalle runsaasti laadukasta lihaa, eli bodauksen puolelle meneeTervetuloa
Jonkin sortin tavoite on hyvä olla, mihin tähtää:
Onko se tavoite:
nopeutta/voimaa
vai
bodausta/kehonrakennusta?
Sen itse tiedät, mitä haluat.
Kiitos! Tavoitehan on hankkiutua ylimääräisistä läskeistä eroon ja hankkia tilalle runsaasti laadukasta lihaa, eli bodauksen puolelle menee