Old School!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brad
  • Aloitettu Aloitettu
Jumantsukka, sitten oli Erkki-merkki. Siis se ohjelma. Mulla on kavereita jotka väittää että oon keksiny koko jutun, mutta mä TIEDÄN että se oli totta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ultimecia sanoi:
Telkkarista tuli myös Viemäri-TV. Muistikuvat erittäin hatarat. Muistan myös kun huhuttiin että Juice kuolee maksakirroosiin.

Levi's tv-paidat, piraatit joissa lukee Elvi's. Heitot ja tötsät. Jossain vaiheessa farkut piti leventää ja pidentää eri värisillä kangaskaistaleilla, mielellään vähän trumpettimuotoon. Farkun lahkeet piti avata sisäsaumasta että menee hyvin kengän päälle (grunge, aika ennen Levi's 555-farkkuja, jotka olivat ihan parhaat). Headbanger's ball. Snorkkelit. Dubbaamattomat piirretyt. Aski Pall mallia maksoi 14,80 mk. Ray Cokes ja MTV's Most wanted. Kapteeni Planeetta.

Mun nostalgia on ysäriä enimmäkseen, mutta se jos mikä järkyttää että kaikki pop-ikonit alkaa kohta olla itsen ikäisiä tai nuorempia.
Oliko tossa Viemäri-TV:ssä semmonen kissa juontajana? Muistan hyvin ton Levi`s muodin...niitä kangaspaloja piti tunkee joka paikkaan:D

Ritari Ässä :david:
Canon MSX -konsolipelit :kuola:
Squier Stratocaster :D
Pillilahkeiset tiukat farkut :)
Heviposetus :worship:

Ultimecia sanoi:
Jumantsukka, sitten oli Erkki-merkki. Siis se ohjelma. Mulla on kavereita jotka väittää että oon keksiny koko jutun, mutta mä TIEDÄN että se oli totta.
Tais olla Heimo "Holle " Holopainen juontajana, nimellä Vampyyri-Holle. Ellen aivan väärin muista. Tunnari oli yhtä lapsikuoron huutoa "Erkki-merkki-takapakki.. "tjsp.

Johan sanoi:
Giana Sisters (43 kb) Year: 1987
Tuli tahkottuu lapi ennen kun tuli Super Mario Brothers..

Kerro nyt sitten miten selvitit sen viimeisen kentän ja oliko lopussa jotain fanfaarijutskia. Itseäni on aina vituttanut kun en keksinyt miten peli päättyi, vika ruudussa giana jäi härväämään timantin luokse eikä seuraavaa kenttää näkynyt. Tietääkseni kukaan muukaan ei osannut edetä tuosta eteenpäin :jahas:

Mä keräsin ekalla luokalla lätkäkortteja ja mulla oli sm-liigakortteja parhaimmillaan monta kansiollista. Sitten tietysti coca-cola jojo piti hankkia aikoinaan ja kyllä mulla on tamagotchikin ollu. Taisin hankkia kaikki vielä läheiseltä R-kiosikilta, halpaa oli :D

Edit: niin ja nintendo 8 bit (nes) oli ihan ykköslaite. Sain sen 6-vuotis syntymäpäivälahjaksi. Nyt harmittaa, että menin myymään sen joskus yläasteella. Myös hämähäkkimies sarjakuvat oli kova sana ja turtlesit. (tuli samana päivänä kun meillä oli saunavuoro)

Noista lätkäkorteista tuli mieleen ne heittokisat, kun kavereitten kisattiin että kuka saa kortin lähimmäks seinää.
Serkun kans viskottiin vahingossa varmaan parikymmentä korttia lapissa jonkun mökin seinän väliin. No onpahan siellä tallessa, kunnes mökki puretaan :D

keijo s sanoi:
Kerro nyt sitten miten selvitit sen viimeisen kentän ja oliko lopussa jotain fanfaarijutskia. Itseäni on aina vituttanut kun en keksinyt miten peli päättyi, vika ruudussa giana jäi härväämään timantin luokse eikä seuraavaa kenttää näkynyt. Tietääkseni kukaan muukaan ei osannut edetä tuosta eteenpäin :jahas:

Eikös siinä pitänyt vetää jotain kiertotietä..? Hitto, kun ei enää muista. Sen muistan, että High Scoren sai kirjoitettua vasta, kun paukutti jotain näppäintä. Piti jättää peli päälle ja soittaa kaverille, että miten helvetissä se High Score oikein toimii, kun ei ottanut kirjaimia ja peli on läpi :jahas:

Lista top 40 -ohjelma ja Jyrki vaikutti oman musiikkimaun muodostumiseen. -95 tai -96 Apulanta soitti Listassa Mitä kuuluu? -biisinsä ja lopuksi T. Wirtanen pisti kitaransa säleiksi. Oli sen verta vaikuttava näky pienelle pojalle, että musta tuli Apulanta-fani (vaikka sitä ei kannattanut myöntää... sekin taisi olla "tyttöjen juttu":nolo: ) sinne Kolme-levyyn asti. Sitten musa muuttui sen verran etten tykännyt.

Mtv3 rupes näkymään meillä vasta -92. Joillakin se näkyi "vahingossa", jos asuivat vähän korkeammalla ja oli tarpeeksi pakkasta. Niille oltiin kateellisia, kun ne sai katsoa Simpsoneita:)

Jute sanoi:
Noista lätkäkorteista tuli mieleen ne heittokisat, kun kavereitten kisattiin että kuka saa kortin lähimmäks seinää.
Serkun kans viskottiin vahingossa varmaan parikymmentä korttia lapissa jonkun mökin seinän väliin. No onpahan siellä tallessa, kunnes mökki puretaan :D

Legendaarista. Oli aina koulussa mukana hullu kasa ihan paskaks menneitä lätkäkortteja, joita sitten viskottiin seinään. Tietenkin piti olla aina oma luottokortti, "tällä voittaa joka kerta". Sitten vitutti kun meni häviämään sen.

Lätkäkorteista tuli muuten se mieleen, että sillon pienenä oli ihan varma että joskus 15 vuoden päästä niistä korteista saa ihan helvetisti rahaa. Kattelin tossa yks päivä huvikseen noita omien korttien arvoja, niin arvokkain tais olla joku 5e tms. Kun se sillon 15v sitten oli jotain 600mk. :curs:

Hinged_Juicy_Fruit__354766.jpg

Hyvää purkkaa, mutta maku kesti joku 5sek. Ei muuta kuin uutta kehiin...

Kuka muistaa ne SM-liiga suklaapatukat joista sai aina pelaajan tarran, joka sitten liimattiin semmoseen kalenterityyppiseen vihkoon? Muistan kun hulluna metsästin viimeistä tarraa, ja lopulta sain sen faijan suhteiden kautta Leafilta, olin onnellinen. Pursus muuten aika hyvin korvista ne patukat siinä loppuvaiheessa kun niitä oli tullu syötyä niin helvetisti.

Tuli tosta Apulannasta mieleen. Jos jollain on tallessa vanhoja Suosikkeja, kaivakaa esiin vuoden 1993 numero jossa on kannessa River Phoenix (voi olla -94 alkuvuodesta). Siellä kirjeenvaihto- tms. palstalla on aika kiehtova ilmoitus, menee kutakuinkin näin: "Hei! Menestyvä punkpopbändi Apulanta etsii faneja, mieluiten tyttöjä. Pojatkin käy. Liity heti Apulanta -fan clubiin, voit saada bändin nimmarit yms. S. S. Pukki --osoite-- Heinola" :D . Ei muuten ole paskapuhetta. Tosin lehden kannesta olen vain noin 99% varma.

Muuten, ostin tämän iloituksen perusteella Attack of the A.L. People -levyn, ja siinä vaiheessa kun Mitä kuuluu julkaistiin aloin olla jo vähän kyllästynyt. On sitä joskus oltu aikaansa edellä... :jahas: .

Brad sanoi:
Kuka muistaa ne SM-liiga suklaapatukat joista sai aina pelaajan tarran, joka sitten liimattiin semmoseen kalenterityyppiseen vihkoon? Muistan kun hulluna metsästin viimeistä tarraa, ja lopulta sain sen faijan suhteiden kautta Leafilta, olin onnellinen. Pursus muuten aika hyvin korvista ne patukat siinä loppuvaiheessa kun niitä oli tullu syötyä niin helvetisti.
Muistan kyllä. Eikö niiden valmistaminen kielletty jossain vaiheessa? Patukat olivat todella tympeän makuisia. Tarrojen takia niitä ostettiin.

Combat School Commodore 64:lla. Uskomattoman rankka peli, sai rämpyttää ihan hulluna ja hiki virtas. Hermot meni totaalisesti kun en ikinä päässyt paria ekaa leveliä pidemmälle ja kaveri pääs läpi.

Combat_School.gif

C_1796_1084380808_BOOT10.PNG

Mulla oli kans sellanen kalenteri mihin ne tarrat liimattiin. Käytiin lähikaupasta pöllimässä patukoita, että sai tarroja. Kaveri näytti sillon aikanaan kotinsa postilaatikkoa (oli puolillaan tarroja/patukoita) ja väitti että oli tilannut jostain spesiaalina niitä tarroja :lol2:
Samalla kaverilla oli joskus laatikollinen noita patukoita himassa. Joku tukkupakkaus minkä sen isä oli ostanu. Olin meinaan hiukan kateellinen :piis:

Bricktop sanoi:
Combat School Commodore 64:lla. Uskomattoman rankka peli, sai rämpyttää ihan hulluna ja hiki virtas. Hermot meni totaalisesti kun en ikinä päässyt paria ekaa leveliä pidemmälle ja kaveri pääs läpi.

Entäs multilegendaarinen Decathlon? A.k.a. joystickin tappaja.. :D Tai poikamiehelle hyvää harjoitusta.. ;)

TJJ sanoi:
Entäs multilegendaarinen Decathlon? A.k.a. joystickin tappaja.. :D Tai poikamiehelle hyvää harjoitusta.. ;)

Decathlon oli kyllä paha. Mulla oli Track&Fieldissa paras aika satasella vähän alle 6s.

12877_small.jpg

Hopeanuoli oli ainakin meilläpäin kova sana. Jos ei ollu kattonu sitä ni ei ollu kova jätkä. Joskus ala-asteella tuota tuli katottua ja oli pakko kattoa se leikkaamatonkin versio mikä tuli pari vuotta sitten Suomeen.:nolo:

Gladiaattorit oli kans kova ja kavereille piti aina muistaa sanoa, että se Laser on mun serkku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom