Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko tossa Viemäri-TV:ssä semmonen kissa juontajana? Muistan hyvin ton Levi`s muodin...niitä kangaspaloja piti tunkee joka paikkaan:DUltimecia sanoi:Telkkarista tuli myös Viemäri-TV. Muistikuvat erittäin hatarat. Muistan myös kun huhuttiin että Juice kuolee maksakirroosiin.
Levi's tv-paidat, piraatit joissa lukee Elvi's. Heitot ja tötsät. Jossain vaiheessa farkut piti leventää ja pidentää eri värisillä kangaskaistaleilla, mielellään vähän trumpettimuotoon. Farkun lahkeet piti avata sisäsaumasta että menee hyvin kengän päälle (grunge, aika ennen Levi's 555-farkkuja, jotka olivat ihan parhaat). Headbanger's ball. Snorkkelit. Dubbaamattomat piirretyt. Aski Pall mallia maksoi 14,80 mk. Ray Cokes ja MTV's Most wanted. Kapteeni Planeetta.
Mun nostalgia on ysäriä enimmäkseen, mutta se jos mikä järkyttää että kaikki pop-ikonit alkaa kohta olla itsen ikäisiä tai nuorempia.
Tais olla Heimo "Holle " Holopainen juontajana, nimellä Vampyyri-Holle. Ellen aivan väärin muista. Tunnari oli yhtä lapsikuoron huutoa "Erkki-merkki-takapakki.. "tjsp.Ultimecia sanoi:Jumantsukka, sitten oli Erkki-merkki. Siis se ohjelma. Mulla on kavereita jotka väittää että oon keksiny koko jutun, mutta mä TIEDÄN että se oli totta.
Johan sanoi:Giana Sisters (43 kb) Year: 1987
Tuli tahkottuu lapi ennen kun tuli Super Mario Brothers..
keijo s sanoi:Kerro nyt sitten miten selvitit sen viimeisen kentän ja oliko lopussa jotain fanfaarijutskia. Itseäni on aina vituttanut kun en keksinyt miten peli päättyi, vika ruudussa giana jäi härväämään timantin luokse eikä seuraavaa kenttää näkynyt. Tietääkseni kukaan muukaan ei osannut edetä tuosta eteenpäin :jahas:
Jute sanoi:Noista lätkäkorteista tuli mieleen ne heittokisat, kun kavereitten kisattiin että kuka saa kortin lähimmäks seinää.
Serkun kans viskottiin vahingossa varmaan parikymmentä korttia lapissa jonkun mökin seinän väliin. No onpahan siellä tallessa, kunnes mökki puretaan :D
Muistan kyllä. Eikö niiden valmistaminen kielletty jossain vaiheessa? Patukat olivat todella tympeän makuisia. Tarrojen takia niitä ostettiin.Brad sanoi:Kuka muistaa ne SM-liiga suklaapatukat joista sai aina pelaajan tarran, joka sitten liimattiin semmoseen kalenterityyppiseen vihkoon? Muistan kun hulluna metsästin viimeistä tarraa, ja lopulta sain sen faijan suhteiden kautta Leafilta, olin onnellinen. Pursus muuten aika hyvin korvista ne patukat siinä loppuvaiheessa kun niitä oli tullu syötyä niin helvetisti.
lIhaa sanoi:Wikipedia väittää toisin:
"Super Mario Bros. is a video game produced by Nintendo in 1985."
"Great Giana Sisters [...] was released in 1987 and published by Rainbow Arts."
http://en.wikipedia.org/wiki/Giana_sisters
http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_Bros.
Meiän isi hakkais teiän isin.
Kuka muistaa ne SM-liiga suklaapatukat joista sai aina pelaajan tarran, joka sitten liimattiin semmoseen kalenterityyppiseen vihkoon? Muistan kun hulluna metsästin viimeistä tarraa, ja lopulta sain sen faijan suhteiden kautta Leafilta, olin onnellinen. Pursus muuten aika hyvin korvista ne patukat siinä loppuvaiheessa kun niitä oli tullu syötyä niin helvetisti.
Bricktop sanoi:Combat School Commodore 64:lla. Uskomattoman rankka peli, sai rämpyttää ihan hulluna ja hiki virtas. Hermot meni totaalisesti kun en ikinä päässyt paria ekaa leveliä pidemmälle ja kaveri pääs läpi.
TJJ sanoi:Entäs multilegendaarinen Decathlon? A.k.a. joystickin tappaja.. :D Tai poikamiehelle hyvää harjoitusta.. ;)