No mulla on tosta yhtä hämäriä muistoja kuin jostain kolmostelevision (sittemmin mtv3) alkamisesta.Glyptis sanoi:M.V.N ja Superted olivat eri hahmoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mulla on tosta yhtä hämäriä muistoja kuin jostain kolmostelevision (sittemmin mtv3) alkamisesta.Glyptis sanoi:M.V.N ja Superted olivat eri hahmoja.
mappana sanoi:Laskettelu sukset. Semmoset kunnon suorat "suurpuikkarit".
TJJ sanoi:Hei.. Mulla on vieläkin suorat laskettelusukset.. Ja harvat perässä pysyy, löytävät kyllä kanttien ruostejälkiä seuraten.. :D Mutta hyvin toimivat edelleen..
Silloin joskus oli myös beta-videoita..
TJJ sanoi:Eikä pidä unohtaa.. Joskus pääsin istumaan autossa.. :D
TJJ sanoi:Silloin joskus oli myös beta-videoita..
taicaviitta sanoi:...ja muistaako kukaan lipejä?? ok ok, ihan vaan murteen tuoman muurin takia suostun ´kääntämään´ tämän muillekin kielille... eli: "minarit". <- pöhkö sana, minari on minihame, eikä lasketteluväline... ainakin savossa. :D eli, siis niitä minilaskettelu´suksia´, jotka pystyi kietomaan normaalien kenkien päälle ja kiristämään ne kiinni? voi helvetti että niillä sitten mentiin vaikka mitä mäkeä alas, ja lujaa... puhumattakaan niistä itsetehdyistä hyppyrimäistä... :lol2:
taicaviitta sanoi:sama vika. on käyty universal studioilla istumassa K.I.T.T. :ssä. silloin elettiin tosin muistaakseni jo vuotta -93, että ei silloin enää ihan juniori enää oltu...
taicaviitta sanoi:eli, siis niitä minilaskettelu´suksia´, jotka pystyi kietomaan normaalien kenkien päälle ja kiristämään ne kiinni? voi helvetti että niillä sitten mentiin vaikka mitä mäkeä alas, ja lujaa... puhumattakaan niistä itsetehdyistä hyppyrimäistä... :lol2:
eikös se ollu Knights?voin kyllä olla väärässäkin mutta tällänen MUTU :Dflagellum dei sanoi:KISS (Kings In Satan's Service :D ) raikaa
Alec sanoi:eikös se ollu Knights?voin kyllä olla väärässäkin mutta tällänen MUTU :D
jees.tosin tota kings-versiota en muista kuulleeni.flagellum dei sanoi:Et ole väärässä, tuonkin olen kuullut. Noita versioitahan riittää.
Olihan W.A.S.P.:kin mm. We Are Sexual Perverts :D
Blackie Lawlessin pakarat paljastavat nahkahousut
Ritari Ässä oli ihan ykkönen....niihin aikoihin lauleskeltiin aina että "kikkarapää, kikkarapää, naisia metsästää!"taicaviitta sanoi:sama vika. on käyty universal studioilla istumassa K.I.T.T. :ssä. silloin elettiin tosin muistaakseni jo vuotta -93, että ei silloin enää ihan juniori enää oltu... mutta silti se oli hieno fiilis. ja tuli juteltuakin kaaran kanssa. :D :
Äiti ei koskaan suostunu ostaan meille minareita...vähänkö olin katkera:D sen sijaan laskettiin aina stiigoilla hyppyreistä...ja muistaako kukaan lipejä?? ok ok, ihan vaan murteen tuoman muurin takia suostun ´kääntämään´ tämän muillekin kielille... eli: "minarit". <- pöhkö sana, minari on minihame, eikä lasketteluväline... ainakin savossa. :D eli, siis niitä minilaskettelu´suksia´, jotka pystyi kietomaan normaalien kenkien päälle ja kiristämään ne kiinni? voi helvetti että niillä sitten mentiin vaikka mitä mäkeä alas, ja lujaa... puhumattakaan niistä itsetehdyistä hyppyrimäistä... :lol2:
:
..jonka muistan kyllä tuskallisen hyvin, joka perhanan arkipäivä TTA Mikkosta ruudussa. Onneksi oli ALF, Melmacin sankari! :Darpa80 sanoi:No mulla on tosta yhtä hämäriä muistoja kuin jostain kolmostelevision (sittemmin mtv3) alkamisesta.
Ainakin Salama (Krishi), Pantteri, Timantti....Mohikaani...PriYa sanoi:Mä olen kaiholla muistellut Gladiaattoreita. :D Muistaiskos joku, että ketä siellä oikein oli mukana? Viikinki ja se paloittelija tietty, mutta ketä muita?
:
Blackiehan itse sanoi vastaavansa "what does W.A.S.P. stand for?" kysymykseen "We Ain't Sure, Pal" :thumbs:Alec sanoi:... W.A.S.P on We Are Satans People :jahas: ;)
..
:lol2:Glyptis sanoi:Blackiehan itse sanoi vastaavansa "what does W.A.S.P. stand for?" kysymykseen "We Ain't Sure, Pal" :thumbs:
Hemmetti ALF:n olin unohtanu vallan. Ja mua ei suuttuun saa, että turha pelko.Glyptis sanoi:..jonka muistan kyllä tuskallisen hyvin, joka perhanan arkipäivä TTA Mikkosta ruudussa. Onneksi oli ALF, Melmacin sankari! :D
Ja arpa80, ei tod. ollut tarkoitus "dissata" joten ällös ottamas hernettänenääs.
Porin Kemirassa ainakin on/oli portilla joku tumma hiuksinen muija gladiaattoreista ( Olin pari vuotta sitte kesä duunisa).PriYa sanoi:Mä olen kaiholla muistellut Gladiaattoreita. :D Muistaiskos joku, että ketä siellä oikein oli mukana? Viikinki ja se paloittelija tietty, mutta ketä muita?
Frank Pappa Show ja säämies-Tony vei joskus miun syämmein...
Minareilla menin vaan turvalleen silloin tällöin, mut Stigalla meinas aikuisten oikeesti henki lähtä kertaalleenTytteli sanoi:...
Äiti ei koskaan suostunu ostaan meille minareita...vähänkö olin katkera:D sen sijaan laskettiin aina stiigoilla hyppyreistä