Old School!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brad
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mappana sanoi:
Laskettelu sukset. Semmoset kunnon suorat "suurpuikkarit".

Hei.. Mulla on vieläkin suorat laskettelusukset.. :) Ja harvat perässä pysyy, löytävät kyllä kanttien ruostejälkiä seuraten.. :D Mutta hyvin toimivat edelleen..

Hahaa.. Muistan hyvin, ensimmäiset videomme, "kaukosäätimessä" oli johto videoihin ja hurjat 3 nappiakin. :D

Silloin joskus oli myös beta-videoita..

Isin kans joskus olin alkossa mukana, silloin haluttu aine pyydettiin tiskin takana olevalta sedältä/tädiltä..

old schoolia:
Old%20School1a.jpg

Muistui mieleen se ettei kovat jätkät pitäneet pipoa. Tytöilla oli sellanen ihme viuhka otsalla, sillä oli joku hieno nimikin, mutta ei muistu se nimi mieleen. Ja maastopyörä oli kova sana.

TJJ sanoi:
Hei.. Mulla on vieläkin suorat laskettelusukset.. :) Ja harvat perässä pysyy, löytävät kyllä kanttien ruostejälkiä seuraten.. :D Mutta hyvin toimivat edelleen..

:D Tuo betavideohan oli hyvä keksintö mutta liian kallis kaupallisiin tarkoituksiin. Itse muistan myös että niitä jonnin verran löytyi kavereilta. Itse en semmoista päässyt valitettavasti tutkimaan.

Ja se on totta että sukset, vaikka suoratkin eivät vaikuta mitään!!! Hyvä laskija pitää olla :D

miten kaus pitää mennä? no nää räjäytti nuoren Alecin tajannan ja käsityksen musasta vuonna 1996...
kiss%20800x600.jpg

EDIT posti nro 2000 :rock:

TJJ sanoi:
Eikä :david: pidä unohtaa.. Joskus pääsin istumaan :david: autossa.. :D

sama vika. on käyty universal studioilla istumassa K.I.T.T. :ssä. silloin elettiin tosin muistaakseni jo vuotta -93, että ei silloin enää ihan juniori enää oltu... mutta silti se oli hieno fiilis. ja tuli juteltuakin kaaran kanssa. :D

TJJ sanoi:

hehee!!! toi oli kyllä legendaarinen sota. jengi siirtyi kannattamaan toinen toista (beta versus vhs) leiriä, ja se kellä oli beta, ei melkeinpä voinut tulla edes kaverin luokse katsomaan porukalla leffaa, jos siellä oli vhs vempele... loppujen lopuksi beta ei kyllä sitten pitkään elänyt - mutta... eipä tuo vhs:kään sitten lopulta montaa vuotta siihen päälle pyristellyt, kun joutui taipumaan dvd:lle.

...ja muistaako kukaan lipejä?? ok ok, ihan vaan murteen tuoman muurin takia suostun ´kääntämään´ tämän muillekin kielille... eli: "minarit". <- pöhkö sana, minari on minihame, eikä lasketteluväline... ainakin savossa. :D eli, siis niitä minilaskettelu´suksia´, jotka pystyi kietomaan normaalien kenkien päälle ja kiristämään ne kiinni? voi helvetti että niillä sitten mentiin vaikka mitä mäkeä alas, ja lujaa... puhumattakaan niistä itsetehdyistä hyppyrimäistä... :lol2:

karate kidin joku jo mainitsikin, mutta sen lisäksi kaikki ninja -sälä, mitä vaan sai eteensä, niin tippui yhtä helposti, kuin 20 euron seteli baaritiskillä kurkusta alas. sho kosugi varsinkin oli alan kantavia hahmoja tuolloin. ...ja niitä omia miekka-, ja heittotähtiviritelmiä... voi herrajumala sentään. :lol2: ihme oikeesti, ettei kukaan sitten lopulta vahingoittunut niiden kanssa.

ja joo - muistelmissa eletään täälläkin uudelleen nuoruutta. :rolleyes:

taicaviitta sanoi:
...ja muistaako kukaan lipejä?? ok ok, ihan vaan murteen tuoman muurin takia suostun ´kääntämään´ tämän muillekin kielille... eli: "minarit". <- pöhkö sana, minari on minihame, eikä lasketteluväline... ainakin savossa. :D eli, siis niitä minilaskettelu´suksia´, jotka pystyi kietomaan normaalien kenkien päälle ja kiristämään ne kiinni? voi helvetti että niillä sitten mentiin vaikka mitä mäkeä alas, ja lujaa... puhumattakaan niistä itsetehdyistä hyppyrimäistä... :lol2:

Noi minisukset oli kyllä true hazard to life and limb :rock:

Fiilistelen nousuhumalassa He-man -sarjan Skeletor-nukke kädessä, kätyri Beast nojaa Stolichnaya-pulloon ja KISS (Kings In Satan's Service :D ) raikaa soittimesta.
Pari huikkaa vielä, niin soitan kaverille että otetaan se C64 lasivitriinistä ja laitetaan kasettiasema (vain juppihomoilla oli levyasema) lataamaan Way of The Exploding Fistiä (Bruce Lee olis kai jo liioittelua).

Edit. Jostain syystä on vahvasti jäänyt mieleen se Simpsoneissa heitetty "Old school!".

taicaviitta sanoi:
sama vika. on käyty universal studioilla istumassa K.I.T.T. :ssä. silloin elettiin tosin muistaakseni jo vuotta -93, että ei silloin enää ihan juniori enää oltu...

Mie en muista yhtään mikä herran vuosi se oli, kun K.I.T.T.:ssä istuin.. Jotain kaheksankymmentälukua se oli.. Se oli jopa suomessa.. Ja mikä hämmästyttävämpää, Rovaniemellä... Jossain raveissa se oli ja jonku ravilähdön se "johti" tai mitä lie tekikään.. Kyllä oli hienoa.. :D

taicaviitta sanoi:
eli, siis niitä minilaskettelu´suksia´, jotka pystyi kietomaan normaalien kenkien päälle ja kiristämään ne kiinni? voi helvetti että niillä sitten mentiin vaikka mitä mäkeä alas, ja lujaa... puhumattakaan niistä itsetehdyistä hyppyrimäistä... :lol2:

Minisukset.. Voi kääk.. Olen kyllä niitä nähnyt viimeaikoinakin aina jossain.. Pitäs kieltää lailla moiset vempeleet.. :eek:

Toki He-Man ja kumppanit oli kans kova sana, kuten myös kaikki ninja hömpötykset.. :)

Tuossa joulun alla tuli suorastaan kaihoisat fiilikset, kun näki "Olipa kerran elämä" sarjan dvd:lle tulleen.. Sitä tuli (syystä tai toisesta) tuijotettua joskus nuorena poikana..

Tietysti kaikki varmaan muistaa kaikki ihanat tuulipuvut.. :D Oi sitä värien kirjoa.. :eek:

flagellum dei sanoi:
KISS (Kings In Satan's Service :D ) raikaa
eikös se ollu Knights?voin kyllä olla väärässäkin mutta tällänen MUTU :D

Alec sanoi:
eikös se ollu Knights?voin kyllä olla väärässäkin mutta tällänen MUTU :D

Et ole väärässä, tuonkin olen kuullut. Noita versioitahan riittää.
Olihan W.A.S.P.:kin mm. We Are Sexual Perverts :D

Blackie Lawlessin pakarat paljastavat nahkahousut :eek:

flagellum dei sanoi:
Et ole väärässä, tuonkin olen kuullut. Noita versioitahan riittää.
Olihan W.A.S.P.:kin mm. We Are Sexual Perverts :D

Blackie Lawlessin pakarat paljastavat nahkahousut :eek:
jees.tosin tota kings-versiota en muista kuulleeni.

ja W.A.S.P on We Are Satans People :jahas: ;)

ja AC/DC = Anti Christ Devil's Child
että tulee tämäkin asia selväksi :D

hmm..pitäskö kuunnellakkin Kissiä tänään...ihan for old times sake

taicaviitta sanoi:
sama vika. on käyty universal studioilla istumassa K.I.T.T. :ssä. silloin elettiin tosin muistaakseni jo vuotta -93, että ei silloin enää ihan juniori enää oltu... mutta silti se oli hieno fiilis. ja tuli juteltuakin kaaran kanssa. :D :
Ritari Ässä oli ihan ykkönen....niihin aikoihin lauleskeltiin aina että "kikkarapää, kikkarapää, naisia metsästää!"

:
Äiti ei koskaan suostunu ostaan meille minareita...vähänkö olin katkera:D sen sijaan laskettiin aina stiigoilla hyppyreistä:rock:

Mä olen kaiholla muistellut Gladiaattoreita. :D Muistaiskos joku, että ketä siellä oikein oli mukana? Viikinki ja se paloittelija tietty, mutta ketä muita? :rolleyes:

Frank Pappa Show ja säämies-Tony vei joskus miun syämmein... :eek: :nolo:

arpa80 sanoi:
No mulla on tosta yhtä hämäriä muistoja kuin jostain kolmostelevision (sittemmin mtv3) alkamisesta.
..jonka muistan kyllä tuskallisen hyvin, joka perhanan arkipäivä TTA Mikkosta ruudussa. Onneksi oli ALF, Melmacin sankari! :D
Ja arpa80, ei tod. ollut tarkoitus "dissata" joten ällös ottamas hernettänenääs.

PriYa sanoi:
Mä olen kaiholla muistellut Gladiaattoreita. :D Muistaiskos joku, että ketä siellä oikein oli mukana? Viikinki ja se paloittelija tietty, mutta ketä muita? :rolleyes:
:
Ainakin Salama (Krishi), Pantteri, Timantti....Mohikaani...

Alec sanoi:
... W.A.S.P on We Are Satans People :jahas: ;)

..
Blackiehan itse sanoi vastaavansa "what does W.A.S.P. stand for?" kysymykseen "We Ain't Sure, Pal" :thumbs:

Glyptis sanoi:
Blackiehan itse sanoi vastaavansa "what does W.A.S.P. stand for?" kysymykseen "We Ain't Sure, Pal" :thumbs:
:lol2:

Glyptis sanoi:
..jonka muistan kyllä tuskallisen hyvin, joka perhanan arkipäivä TTA Mikkosta ruudussa. Onneksi oli ALF, Melmacin sankari! :D
Ja arpa80, ei tod. ollut tarkoitus "dissata" joten ällös ottamas hernettänenääs.
Hemmetti ALF:n olin unohtanu vallan. Ja mua ei suuttuun saa, että turha pelko.

PriYa sanoi:

Frank Pappa Show ja säämies-Tony vei joskus miun syämmein... :eek: :nolo:
Porin Kemirassa ainakin on/oli portilla joku tumma hiuksinen muija gladiaattoreista ( Olin pari vuotta sitte kesä duunisa).

Ja eikös se miesten voittaja ainakin ollut se Magnus Liljegvist (vai mikä ton tyylinen nimi). Ollut jossain fit4u:ssa esitteleen niitä pyöriä.

Tytteli sanoi:
...
Äiti ei koskaan suostunu ostaan meille minareita...vähänkö olin katkera:D sen sijaan laskettiin aina stiigoilla hyppyreistä:rock:
Minareilla menin vaan turvalleen silloin tällöin, mut Stigalla meinas aikuisten oikeesti henki lähtä kertaalleen:eek:
Ok, oishan sitä voinu silloin katsoa millaisesta hyppyristä vetäsee mutku mutku... Isot pojatki meni niin kyllä mäkin uskallan mennä:david:
Onneks vaan henki salpautu ja vitutti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom