eikös tuolta sivusta päässy tytön tykö...siis mähän en pelannuPunttiOskari sanoi:Pelasiko joku aikanaan Larrya?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eikös tuolta sivusta päässy tytön tykö...siis mähän en pelannuPunttiOskari sanoi:Pelasiko joku aikanaan Larrya?
arpa80 sanoi:eikös tuolta sivusta päässy tytön tykö...siis mähän en pelannu
Kavereiden kuulopuheiden (ja kyseenalaisen englanninkielentaidon) johdattelemana kirjoiteltiin "Kent sent me"tuloksetta:(PunttiOskari sanoi:Joo, sinne yläkertaan. Salasana oli "ken sent me". Mulla kävi aina säkenöimään munista heti aktin jälkeen. Ois kai pitäny käydä hakee kortsuja jostain...
Tonyn bravuuri oli rintalihaksien jännittäminen vuorotellen. Muistaako joku millaisessa kunnossa Tony oli?PriYa sanoi:Frank Pappa Show ja säämies-Tony vei joskus miun syämmein...
Mulla oli samanlainen ja se kyl kesti mun kovassa käytössä monta vuotta.Corleone sanoi:Mulla oli tuolllainen luxus kolminäyttöinen. Hajos muutamassa päivässä. Greenhouse Effect on myös jäänyt mieleen. Monet ei ilmeisesti käytetä oikeita ikiä noissa profiileissa, kun kakskymppiset muistelevat haikeina 80-lukua :D
Ja No TV:n aikoihin, oliko Baba hieman erinäköinen? Ei paha nytkään, mut..lIhaa sanoi:Tonyn bravuuri oli rintalihaksien jännittäminen vuorotellen. Muistaako joku millaisessa kunnossa Tony oli?
Kosketelkaa toisianne.
Mato Valtonen & kump.? Vaiko se nukkeanimaatio?Ultimecia sanoi:Telkkarista tuli myös Viemäri-TV. Muistikuvat erittäin hatarat.
Voi kuuuule, tuohon tottuu.. tai ei, siihen vaan oppiii suhtautumaan realistisesti.:jahas:Ultimecia sanoi:Mun nostalgia on ysäriä enimmäkseen, mutta se jos mikä järkyttää että kaikki pop-ikonit alkaa kohta olla itsen ikäisiä tai nuorempia.
Glyptis sanoi:Mato Valtonen & kump.? Vaiko se nukkeanimaatio?
Aski Pall mallia maksoi 14,80 mk.
Jessusmaaria kun tuo tupakkiaski toi muistoja!! Hyvät ensin:Jute sanoi:Muistatteko sen nimistä röökiä kun Yo.
Askit oli kun karkkirasioita ja markkinointi tais olla kohdennettu teineihin.
Muistaakseni ei ollut kauaa markkinoilla noi tupakit.
PunttiOskari sanoi:Pelasiko joku aikanaan Larrya?
Ultimecia sanoi:Telkkarista tuli myös Viemäri-TV. Muistikuvat erittäin hatarat. Muistan myös kun huhuttiin että Juice kuolee maksakirroosiin.
Wikipedia väittää toisin:DayOne sanoi:Ei ei ei, kyllä Giana Sisters oli ennen Mariota.
Mä lähetin sinne Kasmasiiniin joskus jonkun piirrustuksenkin...:D se oli hyvä ohjelma....oi niitä aikoja...Glyptis sanoi:Ja nyt kun lähdettiin ajassa kahlaamaan vastavirtaan, kuka muistaa ohjelman nimeltä Kasmasiini?
Oli meinaan aika kova sana sillon kum minä olin nuori..