Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naene sanoi:Broidin perässä tosin tuli aina pelattua niitä mitä sekin, Larryt sun muut, joku Donkey Island jäi mieleen...
Stiigatkin oli mahtavia, mäki saattoi olla pieni nypäle mutta stiiga tuli roudattua ylös uudestaan ja uudestaan kunnes piti mennä kotiin. Ihme ettei siihen väsynyt.
Sen Biisin lauloi Snow:Naene sanoi:Jostain syystä tuli mieleen se biisi "Informer", jossa se äijä laulaa tavaten sanat helvatan nopeasti jollain karibiatyylisellä aksentilla. Kaikki yritti laulaa messissä. Jos joku kykeni laulamaan kaikki sanat biisin mukana se oli sankari.
Josta tuli mieleen ne kaikki musavideot, jotka oli jotain reggaetyylistä. Niissä oli aina naisia bikineissä, ja mä mietin kovasti että miksi niiden naisten häpykumpu oli aina niin saakelin iso. Eipä taidettu sillon pahemmin trimmailla ala-afroja.
Mulla oli sellanen Nyykkäreistä....tosi hieno:DNaene sanoi:Sitten oli ne sellaiset ihmeelliset suorat kaistaleet, jotka nappaisemalla kaverin ranteeseen kiertyivät kasaan ja muuttui rannekkeiksi. jee. Ja jotain kuminauhapalleiroita, eri värisiä kuminauhapalleroita, joissa joskus joku olion naama. Sillä heiteltiin broidin kanssa auton takapenkillä automatkoilla kunnes porukat hermostui.
Apua, Nyykkärit... Oliko pakko muistuttaa!:lol2: Mitäpä kamaa mulla ei olisi ollut niistä! Miljoona julistetta, rintamerkkiä, t-paitaa, varmaan tuollainen rannejuttukin, ei voi kaikkea muistaa. Kaikki levyt oli ja niitä iiiihaaania kohtia joissa Joe lauloi, kuunneltiin sitten hartaina tippa linssissä. Voi hemmetti kun tulee häpeällisiä muistoja tuosta teiniajasta mieleen! Mä olin jopa vuonna -91 Helsingin jäähallissa katsomassa NKOTB:n keikkaa, kehtaako joku muukin mimmi tunnustaa??:DTytteli sanoi:Mulla oli sellanen Nyykkäreistä....tosi hieno:D
Jute sanoi:
Jumaliste jätkät, tässä oli meinaan kunnon pelikone :D
Mattelin Intellivision vuodelta 1979 ja on vieläkin tallessa poruikoitten luona.
!
Tytteli sanoi:[chorus] Informer, you no say Daddy me Snow me I'll go blame,
A licky Boom Boom Down.
Detective mon said Daddy me Snow me stab someone down the lane,
A licky Boom Boom Down.
Informer, you no say Daddy me Snow me I'll go blame,
A licky Boom Boom Down.
Detective mon said Daddy me Snow me stab someone down the lane,
A licky Boom Boom Down.
Joo ja sit kanssa ne kirpeänmakuiset tikkarit, joita kastettiin jauheeseen...taisi olla hedelmä ja salmiakki makuina Kiskalta mentiin aina ostamaan irttareita, jotka oli tosiaan 10/20p kpl ...kiskantädille sanottiin aina että "markalla noita, ja sitten kahella markalla noita jne:D "S225T sanoi:Ne karkkipussit joissa oli paukkuporejauhoa joka porisi suussa!
"Nallekarkit?" Tarkoitatko Care Bears, joka oli suomennettu Halinallet?Snoopie sanoi:...Gummibears,...
Glyptis sanoi:"Nallekarkit?" Tarkoitatko Care Bears, joka oli suomennettu Halinallet?
Kummikarhut? Aika pelottavia nuokin.Ultimecia sanoi:Eikäkö nää ...[/IMG]
Hyrmät rulaa
Huom.Last Ninja 1 & 2 ja graaffikkahan oli noissa peleissä aivan mieletön!:kippis1:Myth sanoi:Kyllä se oli se Commodore 64, kasettiasema ja lerppuasema. Peleinä legendaariset Ninja 1, Ninja 2, Cobra (stallone) jne. Mun kasettiasema oli vielä kaiken lisäks kirottu; jos latauksen aikana erehty puhelemaan, niin sehän meni kerrasta vituiks sit.