Old School!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brad
  • Aloitettu Aloitettu
Toni "Viikinki" Halmeen nimellä myytiin ainaki jotain salmiakkijauhetta tms :D
(Maistu muistaakseni Turkin pippurien sisällä olevalta jauheelta)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BBCn Elite. Se joka on pelannu peliä tällä alustalla niin tunnustaa heti :)
CBM Elite, Bruce Lee
Revenge of the Ninja the movie
Max Headroom
Sky Channel
Tulli Baari, Heinäpää
Yeke Yeke
Gladiaattorit
Crime Story
SVI 328
MSX
Hollywood Beat
Konnankoukkuja kahdelle
Conan the Byrbarian!
Octopussy 007
Vectrex

:)

Gameboy tuli mieleen kun peleistä puhutaan. Porukat oli mielissään kun vaan nakkasi skideille Gameboyn jollain automatkalla, oli vähän aikaa hiljaa. Nintendo oli mahtava, tosin broidi sillä enemmänkin pelasi, mun mielestä se oli vähän kirous kun kaverit halusi tulla kylään pelaamaan Nintendoa. Olisin mielummin mennyt keräämään kukkia niiden kanssa (miksei kukaan halunnut kerätä kukkia 8)). Jojot taisi olla meillä enemmänkin kikka pitää lasten turvat kiinni, esim kun jonotettiin johonkin Disney World laitteeseen, mä ja broidi jojotettiin vaan. Porukat tykkäsi. Halpa lelu joka tukkii turvat.
Broidin perässä tosin tuli aina pelattua niitä mitä sekin, Larryt sun muut, joku Donkey Island jäi mieleen... Doom ja Dukenukem mikälie ei enää maistunut, seisoin mielummin ovensuussa ja valitin.

Jostain syystä tuli mieleen se biisi "Informer", jossa se äijä laulaa tavaten sanat helvatan nopeasti jollain karibiatyylisellä aksentilla. Kaikki yritti laulaa messissä. Jos joku kykeni laulamaan kaikki sanat biisin mukana se oli sankari.
Josta tuli mieleen ne kaikki musavideot, jotka oli jotain reggaetyylistä. Niissä oli aina naisia bikineissä, ja mä mietin kovasti että miksi niiden naisten häpykumpu oli aina niin saakelin iso. Eipä taidettu sillon pahemmin trimmailla ala-afroja.

Stiigatkin oli mahtavia, mäki saattoi olla pieni nypäle mutta stiiga tuli roudattua ylös uudestaan ja uudestaan kunnes piti mennä kotiin. Ihme ettei siihen väsynyt.

Sitten oli ne sellaiset ihmeelliset suorat kaistaleet, jotka nappaisemalla kaverin ranteeseen kiertyivät kasaan ja muuttui rannekkeiksi. jee. Ja jotain kuminauhapalleiroita, eri värisiä kuminauhapalleroita, joissa joskus joku olion naama. Sillä heiteltiin broidin kanssa auton takapenkillä automatkoilla kunnes porukat hermostui.

Mun mielestä super ted oli oksettava homo jolla oli ruma kaveri.

superted2.jpg

Kyllä se oli se Commodore 64, kasettiasema ja lerppuasema. Peleinä legendaariset Ninja 1, Ninja 2, Cobra (stallone) jne. Mun kasettiasema oli vielä kaiken lisäks kirottu; jos latauksen aikana erehty puhelemaan, niin sehän meni kerrasta vituiks sit.

Liitteet

• cobra_01.gif
    cobra_01.gif
    7,7 KB · Katsottu: 232
  • lastnin.gif
    lastnin.gif
    5,3 KB · Katsottu: 235
  • lastnin2.gif
    lastnin2.gif
    7,3 KB · Katsottu: 213
Naene sanoi:
Broidin perässä tosin tuli aina pelattua niitä mitä sekin, Larryt sun muut, joku Donkey Island jäi mieleen...

Stiigatkin oli mahtavia, mäki saattoi olla pieni nypäle mutta stiiga tuli roudattua ylös uudestaan ja uudestaan kunnes piti mennä kotiin. Ihme ettei siihen väsynyt.

Larryt ja Monkey Islandit.. :haart: Ei ehkä aivan niiiiiiiiin old skool, mutta old ainakin.. :D C64:lla tuli kans Eliten parissa vietettyä hetki jos toinenkin..

Stiigatkat oli kans rok, mutta kun ei ollut sopivaa mäkeä lähistöllä, niin sidottiin mopon perään kiinni ja menoksi.. :evil:

Naene sanoi:
Jostain syystä tuli mieleen se biisi "Informer", jossa se äijä laulaa tavaten sanat helvatan nopeasti jollain karibiatyylisellä aksentilla. Kaikki yritti laulaa messissä. Jos joku kykeni laulamaan kaikki sanat biisin mukana se oli sankari.
Josta tuli mieleen ne kaikki musavideot, jotka oli jotain reggaetyylistä. Niissä oli aina naisia bikineissä, ja mä mietin kovasti että miksi niiden naisten häpykumpu oli aina niin saakelin iso. Eipä taidettu sillon pahemmin trimmailla ala-afroja.
Sen Biisin lauloi Snow:
Snow is a white Canadian man. His song Informer is a real reggae song, written in Jamaican English. Your task will be to try and transform it into Standard British English. To find out more about Jamaican English, turn to the next page. Then do return, please.

What's up man! Hey yo what's up!
Yeah what's goin' on here.
Sick an' tired of five-oh runnin' up on the block here.
You know what I'm sayin'?
Yo Snow, they came around here lookin' for you the other day. Word? Word! Bust it!

[chorus] Informer, you no say Daddy me Snow me I'll go blame,
A licky Boom Boom Down.
Detective mon said Daddy me Snow me stab someone down the lane,
A licky Boom Boom Down.
Informer, you no say Daddy me Snow me I'll go blame,
A licky Boom Boom Down.
A licky Boom Boom Down.

Police them come an' now they blow down me door,
One him come crawl through, through my window,
So then they put me in the back the car at the station,
>From that point on me reach my destination,
When the destination reached, it was the east detention, where them
Whipped down me pants, looked up me bottom, so *

Bigger they are they think they have more power,
They're on the phone me say that on (every) hour,
Me for want to use it once an' now me call me lover,
Lover who I'll be callin is the one TAMMY,
an' me love her in me heart down to my belly,
Yes me Daddy me Snow me I feel cool an' deadly,
As the one MC Shan an' the one Daddy Snow,
Together we-a love'em as a Tor-Na-Do.[chorus]

Listen for me, you better listen for me now.
Listen for me, you better listen for me now.
When me rockin' the microphone me rock it steady,
Yes sir, Daddy me Snow me are the article don.
But in the in an' the out of a dance them they say where you come from,
People them say you come from Jamaica,
But me born an' raised in the ghetto that's the one I want you to know,
Pure black people mon that's all I mon know.
Yeah me shoes are tear up an' me toes used to show,
Where me born in on the one Toronto, so [chorus]

Come with a nice young lady. Intelligent,
Yes she's gentle an' irie.
Everywhere me go, me never left her at all.
Yes, its Daddy Snow me are the roam dance mon.
Roam between a dancin' in a in a nation-a.
You never know say Daddy me Snow me are the Boom Shakata.
Me never lay-a down flat in that one cardboard box.
Yes say me Daddy me Snow me I'll go reachin' at the top, soI [chorus]

Why would he?

Me sittin' 'round cool with my dibbie dibbie girl,
Police knock my door,
Lick up my pal,
Rough me up an' I can't do a thing
Pick up my line, when my telephone ring.
Take me to the station,
Black up my hands.
Trail me down, 'cuz I'm hangin' with the Snowman,
What I'm gonna do,
I'm backed an' I'm trapped,
Slap me in the face an' took all o' my gap.
They have no clues an' they wanna get warmer,
But Shan won't turn Informer! [Chorus]

Naene sanoi:
Sitten oli ne sellaiset ihmeelliset suorat kaistaleet, jotka nappaisemalla kaverin ranteeseen kiertyivät kasaan ja muuttui rannekkeiksi. jee. Ja jotain kuminauhapalleiroita, eri värisiä kuminauhapalleroita, joissa joskus joku olion naama. Sillä heiteltiin broidin kanssa auton takapenkillä automatkoilla kunnes porukat hermostui.
Mulla oli sellanen Nyykkäreistä....tosi hieno:D

Tytteli sanoi:
Mulla oli sellanen Nyykkäreistä....tosi hieno:D
Apua, Nyykkärit... Oliko pakko muistuttaa!:lol2: Mitäpä kamaa mulla ei olisi ollut niistä! Miljoona julistetta, rintamerkkiä, t-paitaa, varmaan tuollainen rannejuttukin, ei voi kaikkea muistaa. Kaikki levyt oli ja niitä iiiihaaania kohtia joissa Joe lauloi, kuunneltiin sitten hartaina tippa linssissä. Voi hemmetti kun tulee häpeällisiä muistoja tuosta teiniajasta mieleen! Mä olin jopa vuonna -91 Helsingin jäähallissa katsomassa NKOTB:n keikkaa, kehtaako joku muukin mimmi tunnustaa??:D

Jute sanoi:
intellivision.jpg

Jumaliste jätkät, tässä oli meinaan kunnon pelikone :D
Mattelin Intellivision vuodelta 1979 ja on vieläkin tallessa poruikoitten luona.

!

Vidu, toi on koneiden kone. Se oli vanha jo kun mä joskus 5-vuotiaana sen sain. Tykkimeininkiä oli kyllä. Pelien nimiä en enää muista, mutta oli hyviä. Erityisesti sellanen pacmanin tyylinen missä ammuttiin kanssa ja oli vastuksina hämyreitä ym.

Tytteli sanoi:
[chorus] Informer, you no say Daddy me Snow me I'll go blame,
A licky Boom Boom Down.
A licky Boom Boom Down.
Informer, you no say Daddy me Snow me I'll go blame,
A licky Boom Boom Down.
A licky Boom Boom Down.

Hahaa, kiitti, en vieläkään olis tiennyt sanoja muuten :D Mä luulin jo sillon pentuna että tuo kohta menisi "I'll lick your bum bum there". No nyt seki selkis :lol2:

Ja nyykkarit, hyvä kun sekin tuli aiheeksi. Oisko mulla ollut nyykkaripenaali

Baywatch :)
Mitch-04_large.jpg

Alkuperäinen Headbanger's Ball ja In To The Pit :rock:
ja tottakai C64 & kasettiasema; joku wrestling peli jossa oli mm. Hulk Hogan. Kesti varmaan jotain tunnin sen lataus ja voi sitä vitutusta kun tilttasi heti ensimmäisessä matsissa :curs:

S225T sanoi:
Ne karkkipussit joissa oli paukkuporejauhoa joka porisi suussa!
Joo ja sit kanssa ne kirpeänmakuiset tikkarit, joita kastettiin jauheeseen...taisi olla hedelmä ja salmiakki makuina:kuola: Kiskalta mentiin aina ostamaan irttareita, jotka oli tosiaan 10/20p kpl ...kiskantädille sanottiin aina että "markalla noita, ja sitten kahella markalla noita jne:D "

-Adidas nappiverkkarit. Nämä oli coolit. Nappeja piti olla muistaakseni 5.

-Mikä se oli sen pipon nimi, jossa oli solmu päässä?
Se oli ihan vitun kova, löytäispä vieläkin sellaisen jostain. Mulla oli sentään tyylikäs San Jose Sharksin sellainen pipo. Nimi saattoi olla joku sukkapipo tai vastaava mutta en oikein muista...

-Duck Tales lastenohjelma
duck.jpg

Lisäksi oli He-Man, Spider Man and his amazing friends, Transformers, Gummibears, Turtles, Rescue Rangers...

Snoopie sanoi:
...Gummibears,...
"Nallekarkit?" Tarkoitatko Care Bears, joka oli suomennettu Halinallet?
Pastellisävyinen, lähes aivokuolleen lämminhenkinen ylisöpöilypiirretty, kamalampi kuin My Little Ponyt.
Löytyisköhän DVD:nä..:D

Ultimecia sanoi:
Eikäkö nää ...[/IMG]

Hyrmät rulaa :rock:
:eek: Kummikarhut? Aika pelottavia nuokin.

Myth sanoi:
Kyllä se oli se Commodore 64, kasettiasema ja lerppuasema. Peleinä legendaariset Ninja 1, Ninja 2, Cobra (stallone) jne. Mun kasettiasema oli vielä kaiken lisäks kirottu; jos latauksen aikana erehty puhelemaan, niin sehän meni kerrasta vituiks sit.
Huom.Last Ninja 1 & 2 ja graaffikkahan oli noissa peleissä aivan mieletön!:kippis1:

Telkkarista tuli joskus Hugo - peli ja pentuna kattelin joka jakson. Sitte Stiga rattikelkka auton perään ja mopokypärä päähän oli kohtuu hc combo. :)

Joskus porukoiden kaapista löysin 80-luvulla markkinoilta hommatun lippiksen missä oli peltiä kiinni ja joku "tecno" teksti. Oli pikkusen kovis lakki.

Meillä oli yläasteella sitten buutsit joka jampalla ja niihin ku hommas kettingit niin johan oli kova jamppa. Jotku tais naulata peltiä pohjiin että kuulu kopinat kovemmin! :rock: :D

International Karate + oli kanssa yks kovimmista peleistä ihmiskunnan historiassa. Kuka muistaa mättäneensä Kuuslankulla?
international_karate_02.gif

Kuuslankku-ajoilta muistan miten krokotiilinkyynel poskelta valuen anoin porukoita ostamaan lerppuaseman kun naapurin kloppi oli saanu sellasen. Uitutti aika huolella kasettiasemalla laittaa epilepsiakohtauksen aiheuttava aloitusikkuna pyörimään ja kelata kasettiaseman kierrokset kohdalleen :D

International Karate oli kyllä kunu. Sitte tuli joskus myöhemmin Amigalle Mortal Kombat niin pelattiin Action replaylla hidastettuna ja ihasteltiin sitä veren lentämistä. Voi nuoruutta. Sain säästettyä pentuna rahat lerppuasemaan ja semmoseen kasettiasemaan missä näky ledivaloilla millon on äänipää kohillaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom