Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
antti1 sanoi:Nii mut oliko tosta mariosta tietookaan ku giana oli kova sana? Muistaako joku?
antti1 sanoi:Tää oli kans kova sana!
Edit: Hitto ku ois vielä pentu nii ois mahtavaa!
taicaviitta sanoi:...ja ne elektroniikkapelit... miten voikin ihminen pelata jotain helvetin elektroniikkapeliä monta tuntia päivässä??!! ja sitten sitä vasta ihmeissään oltiinkin, kun ne pelit tulivat kaksitasoisiksi (ns. läppämalli)... huoh.
Eihän noista nyt kauankaan ole.. tai sit mä oon vaan :wanha:mxm sanoi:Nää pelit oli kovia sanoja aikoinaan eli Doom ja Duke Nukem..
Glyptis sanoi:Prosutehoa voi säätää niin ettei tarvi odotella press-play-on-tape -aikayksiköitä.
Glyptis sanoi:Tuli muuten tätä threadia lukiessa ihme kaiho-olotila. Helvetti, tunteilenko minä?!?
Ja mennä 'tuiksi aina silloin tällöin? :thumbs: Ei ollu varaa LoadIt:iin meillä..SniffDaddy sanoi:Mutta tuohan on osa nostalgiaa. Latausten pitää kestää ja kauan.
Ok, kiitän.SniffDaddy sanoi:Kyllä, mutta se on sallittua.
M.V.N ja Superted olivat eri hahmoja. M.V.N sai voimansa jymy-hunajasta, Superted oli alunperin ihan tavallinen teddynalle, jota kiltti proffa vähän muunteli niin, että kun tämä sanoi salaisen taikasanan tms.niin muuttui Supertediksi.arpa80 sanoi:- maailman vahvin nalle (superted) sarja
Mulla oli kans tollanen häntä, ja pitkä olikin. Itekin taisin loppupeleissä tajuta ettei tuo nyt olekaan kovin fiksun näkönen, mutta sillon ekalla luokalla mua sanottiin Bruce Leeksi ton takia. Arvatkaa vain olinko tohkeissaa?NatuSan sanoi:... Ja takatukkaan piti kasvattaa "häntä", jonka leikkasin sitten pois kun joku sanoi sen olevan homonhoukutin:lol2: ...
TJJ sanoi:Papatit, kiinarit ym paukut millä tehtiin milloin mitäkin.. :evil: