Munat ja pekonit pannulle. Ja tietysti voita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkoi naurattamaan (=itkettämään)miten totta tämä on.En halua masentaa, mutta nelikymppisestä lähtee alamäki. Sitä ennen mennään vielä nuoruuden voimalla. Sitten alkavat vaivat, kolotukset ja kaiken rappeutuminen.
Laitoin jo klo 0600 tulille.Odotellaan nyt ensin hetki puuhellan lämpiämistä.
Aortta kipristelee pelkästä ajatuksesta.Kyllä voissa rapeaksi paistettu pekoni on erinomaista ravintoa.
Masa nähty saunomassa.Masan ruokakuppiin on turhaa laittaa mitään peconia.
Siinä saattaa olla välissä joku...
Itse olen välttynyt ikäkriisiltä, onhan sitä tullut tehtyä virheitä ja asioita mitä katuu jälkeenpäin kuten varmasti me kaikki olemme. Mutta olen aina ajatellut, että paranen vanhetessa tai ainakin olen aavistuksen viisaampi.Mä olen saman ikäinen. Onko sulla kolmenkympin kriisiä?
Minulle tulee ilmoitus uusista viesteistä tässä ketjussa, silleen oon seurannut jo vuosiaAuttakee! Oon ilmeisesti tökänny jotain nappulaa ja offari ei tuu enää tuohon etusivulle kun painaa tuota new post nappulaa (salama). Kui saan sen takasin?
Lipsahtanut varmaan ignore-listalle (uusi kätevä ominaisuus). Tuolta takaisin, jos näin:Auttakee! Oon ilmeisesti tökänny jotain nappulaa ja offari ei tuu enää tuohon etusivulle kun painaa tuota new post nappulaa (salama). Kui saan sen takasin?