Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En halua masentaa, mutta nelikymppisestä lähtee alamäki. Sitä ennen mennään vielä nuoruuden voimalla. Sitten alkavat vaivat, kolotukset ja kaiken rappeutuminen.
Alkoi naurattamaan (=itkettämään)miten totta tämä on.

Ikää 43, sain joululahjaksi marketin lukulasit ja jumalauta että maailma aukesi taas! En ole yhtään tajunnut miten heikoksi näkö on pikkuhiljaa hiipunut iän myötä.

Tiesittekö (no ette) että tuo Arskan pitelemä rauta on Valmet M78/83.

900px-Commando_106.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Masa-kissan laihdutusruokavalio jatkuu edelleen vastoin edellä esitettyjä "voi, pekoni ja kalja" - väitteitä.

Eilen se sai poikkeuksellisesti kaksi raakalihapullaa yhden sijasta, koska aamiaisen ja lounaan väli venyi normaalia pidemmäksi. Olen vähentänyt tarjottavien raksujen määrää ja lisännyt broilerisuikaleita; raakaa lihaa se ei pysty hotkimaan samaa vauhtia kuin kuivamuonaa.

Masa-kissa syö bodisafkaa!

(En kyllä ollenkaan tiedä, onko sen paino pudonnut vai ei.)

Mä olen saman ikäinen. Onko sulla kolmenkympin kriisiä?
Itse olen välttynyt ikäkriisiltä, onhan sitä tullut tehtyä virheitä ja asioita mitä katuu jälkeenpäin kuten varmasti me kaikki olemme. Mutta olen aina ajatellut, että paranen vanhetessa tai ainakin olen aavistuksen viisaampi.

Mutta ehkä se alamäki sitten alkaa nelikymppisenä. D:

Auttakee! Oon ilmeisesti tökänny jotain nappulaa ja offari ei tuu enää tuohon etusivulle kun painaa tuota new post nappulaa (salama). Kui saan sen takasin?
Minulle tulee ilmoitus uusista viesteistä tässä ketjussa, silleen oon seurannut jo vuosia 👌

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom