Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Keinonen Jr. on tahkonut muutaman sarjan vyön itselleen ja on nyt 34 vuotias. Alkaa ura olemaan loppusuoralla. Hall of fameen pitää päästä. Sitten kehiin Keinonen Jr:n poika, jonka Isä Keinosen poika Keinonen Jr. siitti kehätytön kanssa 10 vuotta sitten uransa alkuaikana. Lienee naapuri sekin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä väijytään taas. Torstaina alkaa 4 viikon kesälomat:rock:

Mietiskelen uskaltaiskos tilata Branch Warrenin DVD:n Ranskasta.
 
Täällä väijytään taas. Torstaina alkaa 4 viikon kesälomat:rock:

Mietiskelen uskaltaiskos tilata Branch Warrenin DVD:n Ranskasta.

Mulla ois 2 viikkoa lomaa....menee aika niin nopeasti ryyp...eiku urheillessa!
 
Mulla ois 2 viikkoa lomaa....menee aika niin nopeasti ryyp...eiku urheillessa!

Mulla 4 viikkoa lomaa. Roa kuuri päällä joten mukia ei parane liikoja kallistella.
 
Miksei muuten Podesta oo kuulunu mitään pitkään aikaan? Vai heiluuko se vielä jossain netissä?
 
Huomenna tulee nokisutari seittemält. Pakko vaa toivoo ettei herää - muuten penkkaan sen piipust sisää kapeel otteel.
E. nojaa. Nukkumaan.
 
Miksei muuten Podesta oo kuulunu mitään pitkään aikaan? Vai heiluuko se vielä jossain netissä?

En oo nähny kyl missään??? Kait se jossain heiluu?? Onko sillä vielä niitä omia sivuja??
 
En oo nähny kyl missään??? Kait se jossain heiluu?? Onko sillä vielä niitä omia sivuja??
Ai mihin se kirjotteli ite esittäen proukkoja? :D

Ei kyllä mitään hajua mikä se urli on. Löytyyköhän jostain sitä Miken kuvaamaa videota Podesta... Se oli huima.
 
Ai mihin se kirjotteli ite esittäen proukkoja? :D

Ei kyllä mitään hajua mikä se urli on. Löytyyköhän jostain sitä Miken kuvaamaa videota Podesta... Se oli huima.

Mulla on toi Podepätkä tallessa omalla koneella.
 
Mullakin oli pitkään. Mikä sen alkuperäsen fileen nimi on? Voi ettiä onko se täällä jossain...
 
Heräsin 06:00 3 tunnin unien jälkeen. Silti täällä vaan pompitaan.
Ei taida unirytmi laakista kääntyä kun ei tämmöinenkään shokkihoito auttanut. :rolleyes:

No, se on sitten samanlainen aamu ja päivä tiedossa taas, nyt tämä rytmi on käännettävä :urjo:
 
Ei taida unirytmi laakista kääntyä kun ei tämmöinenkään shokkihoito auttanut. :rolleyes:

Ei se käänny kerralla. Viimeksi kun tein mittauskeikkaa ulkomailla, vedin parin viikon verran yövuoroja (noin klo. 21-7) ja unirytmin siirtäminen takaisin vei noin viikon. Ehkä työ Jyllin menetelmä voisi toimia paremmin.

Joka tapauksessa hirvittää miten pääsen työrytmiin tämän loman jälkeen.
 
Tuolta postista löytyy.

Tänks! :kippis1: Toi on kyllä loistava. :lol2:

Jos menis unille kohta puoleen. Öitä kyöpelit.

edit: Mä lopetin rytminkääntämisyritykset. Ei vaan pysty, joskus se on nukuttava.
 
No jokohan tänään onnistuisin olemaan yön viimeinen?

Edit: Onnistuin :D. Tosin valvominen jatkuu vielä ainakin sinne klo 12 asti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom