Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi tietää varmuudella, kun minä en tiedä miltä sinä näytät ja toisaalta sinäkään et ilmeisesti tiedä, että miltä minä. Saatettiin vaikka tietämättämme törmätäkin ;).Jylli, minua jäi kaivelemaan, kun en nähnyt sua Expossa:itku:
Me itseasiassa melkein kirjaimellisesti törmäsimmekin jossain messualueella, kun en katsonut eteeni. Olin vaan parin edellisen huonostinukutun yön ja järjestelystressin takia sen verran väsyneellä fiiliksellä ja varmaan kiireessäkin, että en kehdannut tulla sen kummemmin häiritsemään, kun viimeksi on taidettu törmätä Tampere-miitissä noin pari vuotta sitten.Mäkään en nähnyt Jylliä :(
Se oli kyllä varsin hauskaa :D Joku ulkopuolinen olis voinu ihmetellä jos olis kuullu.
Et usko miten kilahdin vastauksellesi aamulla väsyneenä. Joo kiitos.Venus ei ole tähti vaan planeetta. Kirkkaimmat taivaan kappaleet yöllä tosi n kuitenkin ovat aina planeettoja
Me itseasiassa melkein kirjaimellisesti törmäsimmekin jossain messualueella, kun en katsonut eteeni. Olin vaan parin edellisen huonostinukutun yön ja järjestelystressin takia sen verran väsyneellä fiiliksellä ja varmaan kiireessäkin, että en kehdannut tulla sen kummemmin häiritsemään, kun viimeksi on taidettu törmätä Tampere-miitissä noin pari vuotta sitten.
Mitäs äippä tähän aikaan hereillä? Miltä maistuu äiteys?Jaahas.
w00t :DDymond ja cheerleader-banaanit.
Siihen mennessä pitää ottaa selvää toistemme tuntomerkeistä, niin on paljon helpompaa tunnistaa, jos sattuu kävelemään vastaan. Sitä Anabolic Annieta lähimmäksi tuolla messuilla taisi osua legendaarinen Diana Ball, mutta jätin sitten kuitenkin esittäytymättä :D.Jylli, no kevään kisoissa sitten ei missata toisiamme. Ollaanhan me varsinaisia kulttuuri-ilmiöitä;)
Minä olen ollut aina surkea muistamaan päivämääriä tai muutenkaan sijoittamaan tapahtumia joillekin vuosille tms. . Pari vuotta +/- pari vuotta. Aika lähelle kuitenkin :D No oli kuitenkin siis ensimmäinen Tampere-miitti, jonne ikinä uskaltauduin mukaan.Pari vuotta sitten oli keväällä 2004, muistan kyllä :D
Nooh, törmäillään joku toinen kerta.
Ihanaa, ihanaa! :haart::haart::haart: Tsekkaa tämä!Mitäs äippä tähän aikaan hereillä? Miltä maistuu äiteys?
Aivan ehana vaavi. :haart:Ihanaa, ihanaa! :haart::haart::haart: Tsekkaa tämä!
Hyvää yötä...Mie jatkan Ocean's Thirteenin parissa.Hyvää työtä! :thumbs:
No oli kuitenkin siis ensimmäinen Tampere-miitti, jonne ikinä uskaltauduin mukaan.
Nyt mua jäi kyllä kaivelemaan tuo Annien ja Wendyn keskustelu.. Valaiskaa nyt hieman ennen kuin pervot aivoni laukkaavat liian lujaa;) (*Poistuu hetkeksi*)
Onpas mahdottoman suloinen . Siis vauvaksikin ihan erityisen hellyttävä.Ihanaa, ihanaa! :haart::haart::haart: Tsekkaa tämä!
Yöthreadiä ei lasketa. Tää on vähän niinku Las Vegas, "What happens in Yöthread - stays in Yöthread"Toivottavasti uskottavuuteni ei nyt kamalasti kärsi... :jahas:
Jääkö se kuin kipeäks tähyn jälkeen? Vai pitääkö sitä vaan varoa?täällä sitä istutaan kotona vaan, polvi siteessä :D
Kaikki muut juo..