Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jylli, minua jäi kaivelemaan, kun en nähnyt sua Expossa:itku:
Ei voi tietää varmuudella, kun minä en tiedä miltä sinä näytät ja toisaalta sinäkään et ilmeisesti tiedä, että miltä minä. Saatettiin vaikka tietämättämme törmätäkin ;).

Mäkään en nähnyt Jylliä :(
Me itseasiassa melkein kirjaimellisesti törmäsimmekin jossain messualueella, kun en katsonut eteeni. Olin vaan parin edellisen huonostinukutun yön ja järjestelystressin takia sen verran väsyneellä fiiliksellä ja varmaan kiireessäkin, että en kehdannut tulla sen kummemmin häiritsemään, kun viimeksi on taidettu törmätä Tampere-miitissä noin pari vuotta sitten.

Me itseasiassa melkein kirjaimellisesti törmäsimmekin jossain messualueella, kun en katsonut eteeni. Olin vaan parin edellisen huonostinukutun yön ja järjestelystressin takia sen verran väsyneellä fiiliksellä ja varmaan kiireessäkin, että en kehdannut tulla sen kummemmin häiritsemään, kun viimeksi on taidettu törmätä Tampere-miitissä noin pari vuotta sitten.

Pari vuotta sitten oli keväällä 2004, muistan kyllä :D

Nooh, törmäillään joku toinen kerta.

Edit. Annie, ei siinä onneks ollu kauhesti ihmisiä lähettyvillä.

Jylli, no kevään kisoissa sitten ei missata toisiamme. Ollaanhan me varsinaisia kulttuuri-ilmiöitä;)
Siihen mennessä pitää ottaa selvää toistemme tuntomerkeistä, niin on paljon helpompaa tunnistaa, jos sattuu kävelemään vastaan. Sitä Anabolic Annieta lähimmäksi tuolla messuilla taisi osua legendaarinen Diana Ball, mutta jätin sitten kuitenkin esittäytymättä :D.

Pari vuotta sitten oli keväällä 2004, muistan kyllä :D

Nooh, törmäillään joku toinen kerta.
Minä olen ollut aina surkea muistamaan päivämääriä tai muutenkaan sijoittamaan tapahtumia joillekin vuosille tms. :nolo:. Pari vuotta +/- pari vuotta. Aika lähelle kuitenkin :D No oli kuitenkin siis ensimmäinen Tampere-miitti, jonne ikinä uskaltauduin mukaan.

Pitää ensi kerralla sitten morjestaa, kun kerran minut saatettaisiin vielä muistaa. On vaan melko noloa morjestaa ja sitten alkaa selitellä, että kuka oikein on :D. Sitäkin on joskus sattunut.

Olin tosiaan aika rättiväsynyt tuolloin, niin en uskaltanut ottaa riskiä moisesta. Perjantaina meinasi hotelliin kirjautuessa olla sen matkustajakortin täyttäminenkin liian vaativaa, kun siinä kysyttiin niinkin vaikeita, kuin osoite ja nimi... :rolleyes:

Mitäs äippä tähän aikaan hereillä? Miltä maistuu äiteys?
Ihanaa, ihanaa! :haart::haart::haart: Tsekkaa tämä!

Liitteet

• Sweet lil A.jpg
    Sweet lil A.jpg
    53,2 KB · Katsottu: 68
Nyt mua jäi kyllä kaivelemaan tuo Annien ja Wendyn keskustelu..:rolleyes: Valaiskaa nyt hieman ennen kuin pervot aivoni laukkaavat liian lujaa;) (*Poistuu hetkeksi*)

No oli kuitenkin siis ensimmäinen Tampere-miitti, jonne ikinä uskaltauduin mukaan.

Sama, siks mulla on jääny mieleen toi.

Nyt mua jäi kyllä kaivelemaan tuo Annien ja Wendyn keskustelu..:rolleyes: Valaiskaa nyt hieman ennen kuin pervot aivoni laukkaavat liian lujaa;) (*Poistuu hetkeksi*)

No ei siinä oikeesti mitään erikoista ollu, yksiyisasioita (ja siksi ei voi valaista sen enempää) joista kaverit voi jutella keskenään.

Kerpeleen kerpele, Ranska sitten otti ja hävisi semifinaalimatsinsa Englantia vastaan. Ja minä kun niin toivoin että Englanti olisi tippunut :itku:

Ja kebabbikin oli kuivaa. Tänään kaikki vastustanu (paitti Guinness)!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom