Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on vasta 450 sivua, se nääs riippuu täysin käyttäjän asetuksista. Anyway, pakko mennä panemaan...

...pää tyynyyn. Öitä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no nyt on pippeli puhdas

Kiekkovalitusta: Helvetti, Rangers ei ollut saanut tehtyä vielä yhtää PP-maalia änärissä tällä kaudella... nyt tehnyt Capsejä vastaan jo kolme.

Oven maali ei nyt lohduta...

Edit: Ovechkinin maali oli miehen NHL-uran 100 ja nyt 167 peli. Viimeksi näin nopeasti sataan maaliin pääsi muistaakseni E.Lindros kauan sitten...

Pääskö Lindros nopeammin satkuun kuin Selänne? Vittu viimeks... :puusilmä: mä oon känässä:(

vielä edittiä, et Ovechkin on aika oikeaan aikaan tullut kehiin sääntöjen osalta..."helpompi" tehdä maaleja nyt, ennätyksetkin saattaa rikkoutua suht nopsaan tota menoa. tosin NHL:ssä niitä ennätyksiä riittää rikottavaksi.

vielä edittiä et Ove on kyl pitkään aikaan parhaimpia uusia kasvoja mitä on sarjassa näkynyt, eli en yritä väheksyä sen saavutuksia...Crosby toki toisena...

... Ovechkin on aika oikeaan aikaan tullut kehiin sääntöjen osalta..."helpompi" tehdä maaleja nyt, ennätyksetkin saattaa rikkoutua suht nopsaan tota menoa. tosin NHL:ssä niitä ennätyksiä riittää rikottavaksi.

vielä edittiä et Ove on kyl pitkään aikaan parhaimpia uusia kasvoja mitä on sarjassa näkynyt, eli en yritä väheksyä sen saavutuksia...Crosby toki toisena...

Liitytkö Ove-fan clubiini...? ;) NHL-muuttunut huimasti parissa vuosikymmenessä huimasti. Ove ja Crosby edustavat uutta supertähti-sukupolvea parhaimmillaan... Mietittinyt itsekseni joskus mitä Ove olisi tehnyt noilla ominaisuuksillaan: fyysisyys, nopeus ja laukaus 80-luvun änärissä ja vielä vaikka jonkun Mario Lemieuxin rinnalla...

Liitytkö Ove-fan clubiini...? ;) NHL-muuttunut huimasti parissa vuosikymmenessä huimasti. Ove ja Crosby edustavat uutta supertähti-sukupolvea parhaimmillaan... Mietittinyt itsekseni joskus mitä Ove olisi tehnyt noilla ominaisuuksillaan: fyysisyys, nopeus ja laukaus 80-luvun änärissä ja vielä vaikka jonkun Mario Lemieuxin rinnalla...

Totta, mutta oon myös miettinyt mitä Ove olisi tehnyt pahimman kahvakiekon aikaan. Se pitää antaa miehelle, et huipputaitojen lisäks se on fyysinen. Noita pelaajia ei ole montaa, Foppa melkein parhaimpana esimerkkinä, mutta mies alkaa oleen jo niin lasaretti kamaa et uusille lupauksille on tosiaan tilausta. Sit jos Ovechkin lopettaa kullattujen terien käyttämisen niin voin miettiä fanittamista;).

Ovechkin on kuitenkin muutaman pykälän parempi kuin Kovalchuk, ei niin itsekäs mikä on harvinaista venakoille. On jopa erityisen nöyrä venäläinen kiekkoilija, kiva huomata että niitäkin löytyy.:)

Ovechkin on kuitenkin muutaman pykälän parempi kuin Kovalchuk, ei niin itsekäs mikä on harvinaista venakoille. On jopa erityisen nöyrä venäläinen kiekkoilija, kiva huomata että niitäkin löytyy.:)

Ovechkin lisäksi Radulov samantyylinen, nöyrä ja fyysinen sekä röyhkeä taituri...

Viime MM-kisoissa Ove olisi ollut ehdottomasti kakkosketju-kamaa ja Ilja kolmosen tai nelosen (ykköseen Zi-Mo-Za ei saa koskea).

Bykov viisas mies ja tuntee pelaajansa. Iljaa ei olisi voinut laittaa neloseen, saati kolmoseen.. olisi vetänyt luultavasti leikiksi tai lopettanut kisat. Ove meni nöyrästi neloseen Kuleminin ja Nepryaevin kenttään... tyytyi rooliinsa ja uhrautuvasti painoi täysillä koko kisat. Upea pelaaja.

ruahhaa mikä työilta, oli ambulanssi ja poliisi vierailemassa ja sammutettiin tulipalo, joka tosin oli vaan ulkoroskis :)
Ja mustalaisia oli:hyvä:
Edit: manne heilui baarin eessä SILITYSRAUDAN kanssa, mut lähti lopulta sinivuokkojen kyytiin lol

Ei taida Capsit prkle enää nousta... Neljäs voitto kauden alkuun olisi ollut kai liikaa pyydetty.

No ensi yönä Sabresin kimppuun ja näyttävät Canalilta... eli istun peliä katsomassa Oven pelipaita päällä silloin.

Tässä mä kyl nautin täysin rinnoin Ovechkinin tuskasta:D
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GdlnUmVhkvc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GdlnUmVhkvc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Mä oon aina pitänyt venäläisistä kiekkoilijoista, oma henk.koht. suosikkini on Fedorov, parempaa ei ole vielä ilmaantunut. ;)Mielenkiintoisimpia pelaajia seurata kaukalossa on nimen omaan venäläiset.

Toi oli kyl hieno huomata miten Ovechkin tsemppas nois kisois vaik toiset pelaajat ajoi ohi, olisi ilman muuta ansainnut enemmän peliaikaa. Malkin ja Ovechkin oli joukkueen parhaimmistoa, ykkösketju toki mukaan luettuna.

Viparit tehty, iltapala syöty ja esseen aihe lähetetty hyväksyttäväksi. Nyt sitten viimein nukkumaan. Olkaahan kiltisti :D.

Onko tuo taivaan kirkkain tähti venus vai mikä?

Venus ei ole tähti vaan planeetta. Kirkkaimmat taivaan kappaleet yöllä tosi n kuitenkin ovat aina planeettoja

Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif

Paras postaukseni EVER.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom