Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Törkeesti pippuria, ja kylkeen sinappia ja litra maitoo...njaaaaaam...Eikö kaikki paikat ole täynnä kännisiä ääliöitä lauantai-iltana.
Itse taidan alkaa paistaa porsaan ulkofilettä. 1,5 kilolla pitäisi päästä alkuun. Miten tuota kannattaisi maustaa?
Onkos termis tuubassa ,kun rupee örisemään?
Tuli taas todettuu että fever on paska paikka kun morjestin kaveria ovella...täynnä kännisiä ääliöitä.
Mitäpä muuta shiballe kuuluu tänä syksyisenä lauantai-iltana?Olipas taas Joensuun yö kultturelli kokemus kun salilta kotiin poljin: käyttöpäivämääränsä yli eläneitä pissixiä ja joku mies joka kännissä itki valotolppaa vasten jostain jalkapallosta.
Päivä päivältä alan arvostamaan rautaa seuralaisenani enemmän ja enemmän...
Mitäpä muuta shiballe kuuluu tänä syksyisenä lauantai-iltana?
Itse taistelen alas viimeisiä lusikallisia tuosta, kirjoittelen suunnitelmaa verkkokauppasoftan toteutuksesta(koulun harjoitus) ja kohta lähden paistamaan porsaan ulkofilettä iltapalaksi. Varsin riemullinen lauantai-ilta siis. Eilen oli sentään ihan ok punttitreeni.
Niin ja siivoilin toki vähän ja löysin pari viikkoa kadoksissa olleen Visa-korttini. Ei sikäli kadoksissa, että olisin sen luullut oikeasti hukanneeni, vaan sikäli, että olin laittanut sen niin hyvään talteen, etten enää itsekään sitä löytänyt. Tiesin sen kuitenkin olevan kämpässäni ja tallessa, joten sikäli en ollut kamalan huolissani, mutta alkoi vähän häiritä, kun en enää muistanut, että missä se tarkalleen on
Tämä kortti oli tosiaan onneksi ihan hallitusti hukassa :D.Jaa-a. Tässä keräilen itseäni kasaan treenin jäljiltä. En tajua miten ihmeessä onnistuin remputtelemaan kädet niin piippuun ihan kuin olisin ollut piestävänä -hyvällä tavalla Jalatkin on aika väsyneet. Milläköhän kärrään itseni sänkyyn tänä yönä? Ehkä käperryn pöydälle koneen viereen? Se on kuitenkin lämpimämpi kuin jäiset lakanat:lol2:
Nuo korttien ym. hukkumiset on kauheita: itse saan kauhean paniikkikohtauksen ja juoksen pää kolmantena alaraajana mitätöimään kaiken... eikä viimekerrasta ole kauaa:D