Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
1,5 kiloa tuota possua on, että saa nähdä jaksaako kaikkea edes syödä tänä iltana :D.

Missäs muodossa se on? Jauhelihaa vai ihan kunnon kyljystä/fileetä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ulkofileetä. Puukotin äsken tuon kokonaisen ulkofileen parin sentin paksuisiksi pihveiksi ja nyt on ensimmäiset pannulla ruskistumassa :kuola:. Ostin tarjouksesta kerran 6 kiloa kerralla, kun oli jotain 5 euroa kilo. Noin 1,5 kiloisia lihakimpaleita.

Vähä tyhmä kysymys mutta kannattaako nostaa syyte, kun tuli 6 iskua naamaan...
Olin menossa "huuteluun" väliin, sanoin että lopettakaa; seuraava muistikuva on kun mua kursisitetaa ja hakataan... Nostanko syytteen suosiolla? Ja tämä tyyppi sai perääsnsä pari "ei niin toivottuja" tyyppejä...

Nostanko syytteen kun tämä uhakaili sano että hakkaa mut jos nostan syytteen...? Ei kyllä yhtään pelota (teleskooppi pamppu taskuun:rock:)

Jylli: Joko on päästy PIFFEJÄ syömään. Kelpais kyllä mullekkin :kuola:

Vähä tyhmä kysymys mutta kannattaako nostaa syyte, kun tuli 6 iskua naamaan...
Olin menossa "huuteluun" väliin, sanoin että lopettakaa; seuraava muistikuva on kun mua kursisitetaa ja hakataan... Nostanko syytteen suosiolla? Ja tämä tyyppi sai perääsnsä pari "ei niin toivottuja" tyyppejä...

Nostanko syytteen kun tämä uhakaili sano että hakkaa mut jos nostan syytteen...? Ei kyllä yhtään pelota (teleskooppi pamppu taskuun:rock:)

Jos nyt jätetään ne teleskooppipamput. Tottakai nostat, todistajia varmaankin löytyy? Hakkailkoon siinä sitten lisää, se helpottaa...

Yhy-yhy, mun kalorit on jo täynnä. Himoan siis aivan muita pihvejä :kuola:

Nimim. no-lifetystä "maailman komeimmat miehet" -tredissä.

Eipä ou aikoihin tänne kirjootettua.
Jotai piti kirjottaa tänne tänää mut en muista mitä, perkele :D

No eipä musta ole paljoo iloa nytkään... Vituttaa niin paljon ettei sanotuksi saa.. Mut kiva kuulla et joku on edes huomannu mun yöllisen poissaolon :) Paistaahan se aurinko risukasaankin...

E: No avaudun nyt sit tänne yökyöpeleille (me kaikki 3 yökyöpeliä): ammattikorkeat ovat enemmänkin kun perseestä, mitä hiivatin koulunkäyntiä on 3 koulupäivää 2 viikossa hä? Ihmissuhteet ja niiden puute aiheuttavat molemmat pahaa oloa, kiire ja toimettomuus myös...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom