Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jylli: en tänään, maanantaista eteenpäin otetaan se helpompi osio. Nyt olen karkoittanut karkkidemoneja rahkalla ja marjoilla.

Ja mitäs siellä Janpa puhui baarista? Eiii...itseasiassa mesessä olen kiusannut pieniä poikia ja viritellyt vähän siellä täällä...;)

Dymo on ihana :) Lemppari setä :haart:

Jes nukuin sit hienot 3½h..ja eikun taas pakkista selaamaan.D:
Jaksoin sit olla sen 2h ylhäällä ennenkuin nukahin taas 9 tunniksi..sit piti käydä kantelees talvirenkaita paksiin. Takas nukkuun viel 4 tunniksi..Nyt ei sitten nukuta ihme kyl.:D Prkleen flunssa tms ei tahdo lähteä..

taasko mä olen täällä?

pistetäänkö musaa?

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xW9lOmyvaBc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xW9lOmyvaBc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

no helvetti,sitähän minäkin!mutta kerros nyt samalla että missä mä sitten olen,viimeset tunnit koittanut sitä saada selville

no helvetti,sitähän minäkin!mutta kerros nyt samalla että missä mä sitten olen,viimeset tunnit koittanut sitä saada selville
Oot jonkinlaisessa vakuumitilassa tän ja viereisen universumin välissä. Ikäänkuin galaksien välisessä puristuksessa ulkoavaruuden ja maailmankaikkeuden päättävän seinän välissä. Matkalla kuitenkin jonnekin. Mutta et liiku mihinkään.

Dymo on ihana :) Lemppari setä :haart:
Ite oot. :haart:

Jaksoin sit olla sen 2h ylhäällä ennenkuin nukahin taas 9 tunniksi..sit piti käydä kantelees talvirenkaita paksiin. Takas nukkuun viel 4 tunniksi..Nyt ei sitten nukuta ihme kyl.:D Prkleen flunssa tms ei tahdo lähteä..
Ken on tuo ehana olento avatarissasi?

Oot jonkinlaisessa vakuumitilassa tän ja viereisen universumin välissä. Ikäänkuin galaksien välisessä puristuksessa ulkoavaruuden ja maailmankaikkeuden päättävän seinän välissä. Matkalla kuitenkin jonnekin. Mutta et liiku mihinkään.
tärkeintä että johonkin ollaan sentään menossa.vaikka siis ei liikkuskaan

Alec, viikon päästäkö se pelataan? Roma-Milan?

Huomenna sitten siihen malliin että unelma elää edelleen. Kaks voittoa kolmesta, ei oo paljoa pyydetty,eihän?

Ken on tuo ehana olento avatarissasi?
Jenni Levävaara

414__.JPG

ei oo vielä viikon päästä.kahden viikon päästä.ja se on Milan-Roma

Tänx. Ei se vaan niin hyvä ollukaan, tai sitten kuvat oli vaan huonoja. Mutta tossa kuvassa -> :kuola:

414__.JPG

Hyvää yötä. Pallerot.

Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif

120px-Dancing_Banana.gif
120px-Dancing_Banana.gif
120px-Dancing_Banana.gif
120px-Dancing_Banana.gif
120px-Dancing_Banana.gif
120px-Dancing_Banana.gif

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:​

jos joku kyselee niin olen suihkussa

Jos joku kyselee minua, niin olen eteisessä vääntämässä käsipainovipareita sivuille ja taakse. Jäi salilla illalla ajanpuutteen vuoksi tekemättä. Nyt on hyvä aika pumppailla nuo sarjat pois iltapalan syömisen tauoilla.

Edit: Keksikääs minulle nyt sen esseen aihe. Ei vieläkään irtoa mitään kovin luovaa, vaikka olen lukenut luentokalvoja ison läjän ja käynyt läpi tuon kurssin materiaaleja muutenkin. Ei teekkarin pitäisi joutua tekemään esseitä. Eikä varsinkaan vapaavalintaisesta aiheesta, kun tuntuu vaativan ihan liikaa luovuutta.

Aika kova motivaatio...Missä Alec?

900 sivua pelkkää asiaa, kohta paukkuu tonnit. Pidetäänkö bileet?

Kiekkovalitusta: Helvetti, Rangers ei ollut saanut tehtyä vielä yhtää PP-maalia änärissä tällä kaudella... nyt tehnyt Capsejä vastaan jo kolme.

Oven maali ei nyt lohduta...

Edit: Ovechkinin maali oli miehen NHL-uran 100 ja nyt 167 peli. Viimeksi näin nopeasti sataan maaliin pääsi muistaakseni E.Lindros kauan sitten...

Suositut

Back
Ylös Bottom