Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaksoin sit olla sen 2h ylhäällä ennenkuin nukahin taas 9 tunniksi..sit piti käydä kantelees talvirenkaita paksiin. Takas nukkuun viel 4 tunniksi..Nyt ei sitten nukuta ihme kyl.:D Prkleen flunssa tms ei tahdo lähteä..Jes nukuin sit hienot 3½h..ja eikun taas pakkista selaamaan.D:
Et ole.taasko mä olen täällä?
no helvetti,sitähän minäkin!mutta kerros nyt samalla että missä mä sitten olen,viimeset tunnit koittanut sitä saada selvilleEt ole.
Oot jonkinlaisessa vakuumitilassa tän ja viereisen universumin välissä. Ikäänkuin galaksien välisessä puristuksessa ulkoavaruuden ja maailmankaikkeuden päättävän seinän välissä. Matkalla kuitenkin jonnekin. Mutta et liiku mihinkään.no helvetti,sitähän minäkin!mutta kerros nyt samalla että missä mä sitten olen,viimeset tunnit koittanut sitä saada selville
Ite oot. :haart:Dymo on ihana Lemppari setä :haart:
Ken on tuo ehana olento avatarissasi?Jaksoin sit olla sen 2h ylhäällä ennenkuin nukahin taas 9 tunniksi..sit piti käydä kantelees talvirenkaita paksiin. Takas nukkuun viel 4 tunniksi..Nyt ei sitten nukuta ihme kyl.:D Prkleen flunssa tms ei tahdo lähteä..
tärkeintä että johonkin ollaan sentään menossa.vaikka siis ei liikkuskaanOot jonkinlaisessa vakuumitilassa tän ja viereisen universumin välissä. Ikäänkuin galaksien välisessä puristuksessa ulkoavaruuden ja maailmankaikkeuden päättävän seinän välissä. Matkalla kuitenkin jonnekin. Mutta et liiku mihinkään.