Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Uuh jeah! Huomenna pitäs tehä äikästä kirja-arvostelu, lukea kirja, lukea kokeisiin, tehdä läksyt ja paljon muita ihania koulu juttuja:haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vau, kiitti! Mä olin jo pukeutumassa säkkiin ja ripottamassa tuhkaa päälleni:dance:

Heil Uwish!:D

:lol2: Tästä onkin hyvä jatkaa nukkumaan..
Toivottavasti lopputulos on varsin tyydyttävä;)

Mtv3 Tissit!!

E. Nyt ne meni piiloon:(

Mitä tarkoittaa käsite LöövFyyd? Herutusta?:whip:

Joo, aika pitkälle. Sen lisäksi halusin kokeilla jotain uutta reseptiä ja saada jonkun koemaistamaan. Nyt asioiden uusien käänteiden vuoksi saankin todella jännittää saanko piiskaa:down: vai pamppua:kuola:!:D

LöövFyyd?

Love Food? Mä ainakin sain yhteyden Shibaan kun lausuin tuon sanan mielessäni tietyllä äänenpainolla... :haart:

-edit- huoh.

Love Food? Mä ainakin sain yhteyden Shibaan kun lausuin tuon sanan mielessäni tietyllä äänenpainolla...

:lol2: Kysehän on vain värähtelytaajudesta, eikö? Vähän kuin radioaallot.

Kumpikin on varmasti yhtä hyvä. Mutta yhtäaikaa vielä parempi.

Nojoo, nyt kun asiaa noinpäin ajattelee, mä en voi hävitä! Siis ei muutakuin nahat ja luut irti ja täytettä tunkemaan.

Iltaa myös PikkuT:lle. Pohjois-Karjala valvoo.

Lihapasteijat....:kuola: ....munapasteijat.... ...kaikki pasteijat....:kuola:

.........ruoka noin yleensä....:kuola:

vähän nälkä

Taidan olla melkoinen varhais-kermaperse snobi, äskön kävin polttamassa tollasen More:n pitkän, filtterillä varustetun pikkusikarin ja join aivan vähän ranskalaista Napoleon-brandyä...

Löysin noita pari laatikosta, normaalisti ei tule sauhuteltua "edes" sikaria...

jeah peipi:hyper:

Jep, ruoka on hyvää.

Muuten Janpa. Sitä vaan vielä että kun tuossa selailin ohjeita rintaleikkeiden muuntamisesta fileiksi, valitettiin että niistä saattaa tulla kuivia. Mutta eikös auta jos suht' varhaisessa vaiheessa laittaa vuoan kantta kiinni niin neste ei karkaa?

Mua vähän epäilyttää tuo pannulla/kasarissa paistaminen, sillä eikö se voi jäädä raa'aksi? Vai entäs jos sitä hauduttaisi paistamisen jälkeen kansi kiinni?

Olipa taas vaikeeta mulla:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom