Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Heroes on se sarja mitä mä odotan, näyttää lupaavalta mitä olen pätkiä nähnyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinpä...

Tämän illan saldo neljä bisseä ja pizza baarista tullessa. Myös varsin henkeviä keskusteluja saksalaisen työkaverin kanssa. Kyllä ihmisten elämään tuntuu monenlaisia murheita mahtuvan.

Jooh... Maybe i'll go to sleep. But first i have to eat something, i'm so hungry!!

Jumalauta äsken tuli hirveetä sarrjaa perssiistä, tuntui ihan siltä kuin muutama tunti sitten syödyt pähkinät pärähti pönttöön.

Vittu, mun piti avata tämä tänään...:D

NO NIIN HALINALLET!! Mulla on ongelma ja te saatte auttaa!

Huomenillalla aion valmistaa broilerin rintafileitä täytettynä pestolla, mozzarellalla ja aurinkokuivatuilla tomaateilla. Paitsi että fileen sijaan ostinkin LEIKETTÄ!
Voiko leikkeestä tehdä samaa?
APUA!

Vielä motivaattorina se että multa jää saamatta vaakasalsaa jos en saa hyvää ruokaa aikaiseksi! :itku:

Vanhan lauantai-ilta: löhöilyä sohvalla, Farscapen katselua ja verkossa roikkumista. Tänään voisi käydä vetämässä maanantain treenit, niin ei tarvitse arkiaamuna kiirehtiä turhaan.

Shiba: Nyt kyllä on niin, että olet tehnyt kohtalokkaan virheen. Jos miehelle tarjoaa rintafileen sijaan leikettä, niin se on verinen loukkaus. No ei sentään. Miksei leikkeet kävisi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom