Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kun yläasteen reksi kysyi aikanaan eräällä tunnilla minkä kirjan olen lukenut viimeeksi, niin vastasin Steinbeckin Helmi, ja hokkus pokkus, mut laitettiin johonkin vitun haastatteluun parin samanikäisen muijan kanssa.Sillon täytyy tehdä jotakin asialle...
Miks Weiland pääsit turun sanomiin "helmen" takia?:D
Vitun nössö.Jep jep.. Ei vituttanut aamulla vielä yhtään kun luulin että vain yksi sormi on murtunut. Tällä hetkellä näyttää että kolme sormea on murtunut ja yksi sojoittaa vielä väärään suuntaan. Vois varmaan lääkäriin huomenna.
Jep jep.. Ei vituttanut aamulla vielä yhtään kun luulin että vain yksi sormi on murtunut. Tällä hetkellä näyttää että kolme sormea on murtunut ja yksi sojoittaa vielä väärään suuntaan. Vois varmaan lääkäriin huomenna.
Mitä sulle on käyny?Jep jep.. Ei vituttanut aamulla vielä yhtään kun luulin että vain yksi sormi on murtunut. Tällä hetkellä näyttää että kolme sormea on murtunut ja yksi sojoittaa vielä väärään suuntaan. Vois varmaan lääkäriin huomenna.
Mitä sulle on käyny?
Munissa kihelmöi mukavasti...
Sitä se on, kun vittuilet mulle. :DDuunissa pientä hässäkkää.
Duunissa pientä hässäkkää.
Sitä se on, kun vittuilet mulle. :D
Voinko maksaa luonnossa?Vittu et tää tuli sulle kalliiks!