Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos kysymästä, ihan hyvin...ihme nirso siitä tullut ei kelpaa koiranruoka...jää aina venaamaan että tuliskohan sieltä jääkaapistä jotain makkaran tapasta:D
Ja lopettanut tuhotyöt kenkien kanssa:hyvä:
Niin ja elien oli yksin koko päivän eikä ollut tenhyt sanomalehdille mitään:rock:alkaa oppii.

Niin se edistys edistyy:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiiih, milloin oot mennyt poistamaan sun kuvan tuolta profiilistas? :(

Hetkinen, eihän profiilia pääse katsomaan ellei ole vippi? Olitkos sinä vippi? Näin joko väärin tai sitten en vain tajunnut.

Mun profiilikuva näkyisi blogissa ja se olisi vähän liikaa näkyvyyttä mun naamalle. En halua mitään sekopäitä heittelemään mua kananmunilla jos olen kirjoittanut jotain joka ei jotain hourua miellytä tai jotain sellaista... ja niitä hourujahan täälläkin riittää -olemmehan netissä!;)

Mites sun dieettis edistyy?Kun etkö ollut dieetillä?

Joo dieetillä edelleen. 66-->64kg tällähetkellä. 60 -tai ehkä jopa hiukan alle- olisi se ideaali. Ilmeisesti tippuneet kilot eivät suuresti näy, sillä mun "tarkkailija" ei ole vielä huomauttanut mitään.:D

Kyllä mä vaan profiileihin pääsen, vaikka vippi en olekaan.

Se oli hyvä kuva. :nolo:

Ompa väsy! Kaverit lähti baariin ja mä kotia... Kohta vois:zzzz:

Onko sulla joku stalkkeri?:D

:lol2: Ei sentään stalkkeri. Semmoinen...ööö...vakihoitaja. Tapaus joista sanotaan että "katotaan nyt". On tää nyt yhtä perkelettä kun ei mitään uskalla/saa sanoa...
:curs:

Hoh hoh, on tämäkin tapa viettää perjantaita. Yritin keskustella eräällä ulkomaisella sivustolla ja muutama epsanjalainen veti niin helvetilliset herneet nenään kun en esittänyt eriävää mielipidettäni hopeavadilla ruusukujaa pitkin kuiskaten.

Kyllä minä kohtelias olen mutta ei tässä nyt saatana aleta olemassaoloaan anteeksi pyytelemään, minun pitäisi kuulemma muuttaa tapojani heidän vastaaviksi. No, vastailin että jatketaan keskustelua ku pojat on kasvattaneet pallit itelleen. Saas nähdä oliko ne tunnukset siinä :dance:

Ompa rikkinäinen olo, pyörä hajos ja jouduin 8km nytten illan aikana kävelemään tuolla ulkona, ei siinä mitään mutta kun ei ollut pipoa ja huppuakaan en heti tajunnu pistää, niin nytten päähän koskee:(

E. Mä ihmettelinkin millon joku ton shiban nappaa.

Päivää.

Meillä päin ihan panokaveri:D

Ääh. Ei panokaveri, koska silloin mäkin olisin vain panokaveri (olemassa vain seksiä varten) ja siitä tulee paskat fiilikset. Ainakin välillä. Tai siis, mä yliarvostan itseäni niin raakasti että mielestäni mun seura on niin hyvää että jos siinä vain waagina on mielessä niin sitten pellolle.

Eli sanotaan että Katotaan Nyt -kaveri.

Olipas naisellista tekstiä:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom