Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yön virallinen video.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/E3ZRFaJefXo"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/E3ZRFaJefXo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

...ja ne ketkä uskaltaa katsoa, kertokaa mitä siinä on.

Äh, näköjään. Pelkäsin jotain horror -juttua. Taitaa olla mun aika mennä nukkumaan.

Perkeleen tutkielma pitäis palauttaa huomiseks, mutta onneksi on enää pelkkä viimeistely jäljellä. :kippis1: Herätys 5:30 --> salille --> suihkuun --> koulusta --> töihin ja himassa n. 22:00 ja päivä pulkassa. :whip: Voi vähän jossain vaiheessa väsyttää huomenna, kun koko viikko tullu vedettyä jollain alta 5h unilla.
Edit: Tulostin jumissa, voi vitt*.
Edit: Toimii taas, jee. Nyt voi mennä nuq. Öitä.

Alkoi niin ankara pilkkiminen tuossa tenttiin lukiessa, että menenpä tästä ihan suosiolla jo nukkumaan. Jos sitä vaikka päivällä heräisi virkeämpänä.

Yötä niille, jotka jäävät vielä valvomaan.

Jahas. Tää painuu pehkuihin. Ööt pikku pölvästit.

Kävin selvinpäin vapaa-aikana yökerhossa. Oli vielä enemmän hanurista kuin töissä ollessa. On tainnut minustakin tulla tylsä ihminen.

Olin äsken "urani" ekan arkivuoron "yökerhossa". En myöskään nauttinut. Sain onneksi palkkaa hieman.

Oot uraputkessa.;) Itse oon ihan superväsynyt ovihommiin. Viimeisen kolmen vuoden aikana 700 iltaa ovella... Onneksi nyt näyttää siltä, että saan tarpeeksi miehiä meidän oville ja pystyn itse keskittymään koulutushommiin.

2h15min herätykseen, perseestä ku ei saa unta. Sairastaessa meni hiukan rytmi sekaisin.
Kovin on mielenkiintoista.

Itse en kyllä yritäkään nukkua. Usein parempi vaihtoehto, jos on aavistus siitä, ettei saa unta.

Keitin äsken kahvit, kenties ne saatuani naamariin lähden 4 tuntia etuajassa töihin...

Suositut

Back
Ylös Bottom