Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
/me asentaa tulitikut silmiin

Mä oon herännyt tänään 06.30 ja nukkunut yön ihan päin helvettiä. Aamuherätykset ei oo mun juttu! Onneksi niitä on harvoin.

Mä hengaan vielä pari tuntia hereillä ja valvon että äijä tulee töistä himaan, itellä huominen vapaapäivä :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kumpaa Janpa nyt kuolaa, maailmanloppua vai mun perseelleen mennyttä dieettiä?

Mun ahteri alkaa olla niissä mitoissa että tässä on PAKKO onnistua. Tai sitten mulla on muuten vain luonnostaan reilu takapuskuri...:D

Mun ahteri alkaa olla niissä mitoissa että tässä on PAKKO onnistua. Tai sitten mulla on muuten vain luonnostaan reilu takapuskuri...:D
Emme me usko ilman :kuvia:.

Jos meinaat onnistua siinä dieetissäsi, niin on ensiarvoisen tärkeää käydä nyt ainakin päivittämässä tuonne profiiliin painon kohdalle, että "laskee" tuon nykyisen "nousee" tilalle. Muussa tapauksessa olet jo valmiiksi tuomittu epäonnistumaan.

Kumpaa Janpa nyt kuolaa, maailmanloppua vai mun perseelleen mennyttä dieettiä?

Eikun sun dietille mennyt persettä, sitten tulee maailmanloppu ja mä olen ainut mies-sukupuoli määrityksen omaava "mies", sitten uhkaa koko ihmis-rotu tuhoutua, joten joudumme;):evil:

Tai sitten ei:itku:

Jos meinaat onnistua siinä dieetissäsi, niin on ensiarvoisen tärkeää käydä nyt ainakin päivittämässä tuonne profiiliin painon kohdalle, että "laskee" tuon nykyisen "nousee" tilalle. Muussa tapauksessa olet jo valmiiksi tuomittu epäonnistumaan.

Katos perhana. Tämä täytyy ensisijassa korjata:eek: :D

Nyt nuQ

*sekoilee*
Uskaltaisikohan sitä syödä purkin rahkaa? Iltapala nro. 2 on vielä käyttämättä että ehkä mä sitten otan.

*sekoilee*
Uskaltaisikohan sitä syödä purkin rahkaa? Iltapala nro. 2 on vielä käyttämättä että ehkä mä sitten otan.

Miksei uskaltaisi? Onko sulla jtn pelkotiloja? :D

Just töistä päässeenä kiva mennä nukkumaan, vain ja ainostaan siksi, että saa taas aamulla herätä seitsemältä kouluun...:jahas:
Öitä kaikillle tasapuolisesti!

Miksei uskaltaisi? Onko sulla jtn pelkotiloja? :D

:lol2: joo, vakavia pelkotiloja :lol2:

Oikeasti, mulla on suorituspaineita ja pelkäilen kaloreita, koska nyt kun on joku seuraamassa dieetin kulkua pelkään epäonnistuvani, tulevani epähaluttavaksi jne jne. Tämä on tätä nössöjen nillitystä mutta silti.

*PMSrage*

Shiba, kyl sä onnistut. mä luotan siihi:) tsemii! dieetti on sitäpaitsi siistii, tulee onnistumisen elämyksii, ku erottuvuus paranee:)

hitto pitäis itekki dieetata, jos vaikka sikspäkin esii ens kesäks..;) tais sitte seuraavas elämäs..

Shiba, kyl sä onnistut. mä luotan siihi:) tsemii! dieetti on sitäpaitsi siistii, tulee onnistumisen elämyksii, ku erottuvuus paranee:)

hitto pitäis itekki dieetata, jos vaikka sikspäkin esii ens kesäks..;) tais sitte seuraavas elämäs..

Kiitos! Mä toivon kanssa että tästä kehkeytyy jotain. Tosin tämä nyt on vain tämmöinen harjoitusdieetti ja tarkoitus ei ole tiputtaa kuin joku 5kg.

Osaisipa kaikki miehet puhua yhtä nätisti:) Rupeat paalaamaan rahaa pitämällä konsultti-iltoja!:thumbs:

Tuskailin jo et joudun aamulla käkkiin bussipysäkillä, mut sit muistin et sain auton käyttöön :haart:

Että sitä voikin olla pienistä jutuista liekeissä

WE *femma*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom