Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosin tuo kinukki arveluttaa mua. Pureeko se?

Ei se pure jos ei erikseen pyydä ;)
Mao on hyvä jätkä, se rakastaa kaikkia -etenkin vanhuksia ja pieniä lapsia sekä eläimiä :D

Hyvät naiset ja herrat....

Liitteet

• RV 37+5 1 pienennetty.jpg
    RV 37+5 1 pienennetty.jpg
    21,5 KB · Katsottu: 75
Ei se pure jos ei erikseen pyydä ;)
Mao on hyvä jätkä, se rakastaa kaikkia -etenkin vanhuksia ja pieniä lapsia sekä eläimiä :D

Mao oli jees heppu, tapasi kuulema vain peseytyä naisten sisällä, kärsi kuulema useasti lerssin tulehduksesta...

:jahas:

Cassyputilla on kyllä mahaa:D Millonkas on laskettu aika?

Jep massaa löytyy. Laskettuun aikaan alle 2 viikkoa. Ei edes pelota!

Salomaha voi se olla.

E: shiba viime viikolla oli 94 senttiä, eli en oikeasti ole kovin suuri. Kuvakulma sen tekee. *Seliseli*

Janpa: joo tuo Mao on ihan herja, aiheuttihan se paljon muutakin kipeää kuin parit sukupuolitaudit alaikäisille neidoille:(

Ja Uwishille kiitokset vinkistä saappaisiin: menee kokeiluun! Mä melkein jo menetin toivoni niiden suhteen. Jee!:hyper:

Tuo vatsa on komea. Oletko mitannut tarkkaa ympärystä?:) niin ja onnea täältäkin.

Onneks olkoon Cassylle:) Salomaha: miten tuo on mahdollista jos nainen on terve??:D

1.Tollanen masu on hurjan sexyä ja naisellista.

2. Ostakaa Hanoi Rocksin uusi levy, on sitten tosi jytkyä materiaalia.

3. Mä menen nyt nukkumaan, ja toivon että se maailmanennätyslentäjä löytyy hengissä.

Hyvää yötä :)

Onneks olkoon Cassylle:) Salomaha: miten tuo on mahdollista jos nainen on terve??:D
Se on erittäin paljon mahdollista. :itku:

Mutta minunpa vaavi on arvioitu pieneksi, ja lantiokin pääsi läpi laatutarkastuksesta.

Hei mä meen nuQ. Ei tätä selvinpäin jaksa. Eiku... Öitä sekoboltsit! :love:

1.Tollanen masu on hurjan sexyä ja naisellista.

2. Ostakaa Hanoi Rocksin uusi levy, on sitten tosi jytkyä materiaalia.

3. Mä menen nyt nukkumaan, ja toivon että se maailmanennätyslentäjä löytyy hengissä.

Hyvää yötä :)

Elä mee vielä, vastaa eka mun kysymykseen tuolla dogi ketjussa:D

E: shiba viime viikolla oli 94 senttiä, eli en oikeasti ole kovin suuri. Kuvakulma sen tekee. *Seliseli*

94? No ei sitten mikään ihan hirveen iso. Joskaan en epäile sen tuottavan hieman ..hmm..ahdasta oloa.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom