Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hissuu on

Edit: Vähänkö on muuten voittajafiilis ajella aamuauringon paisteessa kotio kun muut on vasta menossa töihin ja ite pääsee goisaan

Kotiuduin juuri hyväntuulisena tiedekunnan avajaisista. Virallinen osuus oli juuri niin kuivakkaa kuin odottaa saattaa, mutta viiniä oli tarjolla ihan koto-Suomen malliin ja parin lasillisen jälkeen mulla oli monta uutta hyvää ystävää :D Kellohan ei ole vielä mitään, mutta silti ihan hyvä suoritus tämän alan bileiksi (opiskelijat oli sen näköisiä, että niistä ei ole mihinkään, mutta henkilökunta on lupaavaa bilettämisen suhteen).

Hupaisaa on sekin, että Pakkiksella on aina yö, kun pistäydyn täällä, joten yö-thread on pääasiallisinta lukemistoani. Elelen siis itärannikon aikaa eli seitsemän tuntia jäljessä teistä.

Öitä. Pitää mennä itsekin nukkumaan ja keräämään voimia huomisiin bileisiin (ja siinä välissä on työpäivä).

Hu-huu Hu-huu. Silmät sitten pikkasen ristissä, hyvä etten nukahtanut äsken rattiin:zzzz:

Ei nukuta ei vaikka väsyttää. Ei olisi edes tarvinnut nousta vielä kun töihinkään ei tarvi vielä pariin tuntiin lähteä. Mutta kun ei enää unta saanut niin sama kai tuo on vaikka kirjoitella ensimmäistä viestiä pakkiksen yöketjuun.

Mitähän sitä ostas muijalle synttärilahjaks?

No tietysti jotain mitä se haluaa! Ja SINUN tulisi se tietää kun sä sen mies oot, ei meidän :)

Mä en tajua miten ihmiset ei osaa ostaa elämänsä tärkeimmille ihmisille lahjoja, eikös niille just pitäis olla kaikista helpoin kun tietää mistä ne pitää ja tuntee tyylin...

Mitähän sitä ostas muijalle synttärilahjaks?
Äh. Sanot vaan aamulla, että "Mä en ostanu sulle mitään, jotta opit olemaan. En tiiä mitä pahaa oot tehny - mutta kyllä sä ite tiedät. Katotaan jouluna uusiks".

edit: oikeasti vastaan saman kuin Eve, eli jotain mitä se haluaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom